Werkten mensen in de ICT niet in de weekenden danquote:Op maandag 23 januari 2006 00:57 schreef static het volgende:
Dames, het was weekend, dan gebeurt er vrij weinig.
Gelukkig kunnen invloedrijke werkgevers de molens sneller laten draaien indien nodigquote:Op zondag 22 januari 2006 11:24 schreef Cynix ® het volgende:
En de ambtelijke molens draaien langzaam.
als je de juiste ingangen hebt, schijnt er enorm veel te kunnen, maar sommige ambassades zjin zó bureaucratisch dat daar zelfs de noodingang geblokkeerd isquote:Op maandag 23 januari 2006 09:33 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Gelukkig kunnen invloedrijke werkgevers de molens sneller laten draaien indien nodig
die nooduitgang zit bij de nigeriaanse ambassade vaker geblokkeerd, dan maakt het niet uit hoeveel invloed je bedrijf heeft. Ons bedrijf heeft er vaker last van. Vooral met de Nigeriaanse Ambassade in Madrid.quote:Op maandag 23 januari 2006 10:10 schreef buzzer het volgende:
[..]
als je de juiste ingangen hebt, schijnt er enorm veel te kunnen, maar sommige ambassades zjin zó bureaucratisch dat daar zelfs de noodingang geblokkeerd is
Vast wel, maar ambassade-personeel niet.quote:Op maandag 23 januari 2006 03:00 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Werkten mensen in de ICT niet in de weekenden dan
Oh ja, je kunt je arm ook gebruiken voor iets anders dan rukken...Zwaaien dus maar weer.quote:
whehehe, ik kan zien dat jij getrouwd bentquote:Op dinsdag 24 januari 2006 00:05 schreef golfer het volgende:
[..]
Oh ja, je kunt je arm ook gebruiken voor iets anders dan rukken...Zwaaien dus maar weer.
Dat hoef ik niet te betalen, gekkie.quote:Op maandag 23 januari 2006 18:50 schreef Cynix ® het volgende:
Ach, wat is vandaag de dag nou nog helemaal ¤ 695? 2 Uurtjes werk?
Shit, jullie hebben me door.quote:
`het gaat echt lekker soepel allemaal he ?quote:
Verre van. Nu moeten mijn diploma's en certificaten opeens gelegaliseerd worden.quote:Op dinsdag 24 januari 2006 14:43 schreef buzzer het volgende:
[..]
`het gaat echt lekker soepel allemaal he ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |