en ik krijg per 5 views ¤ 5,- betaaldquote:op zaterdag 21 januari 2006 00:57 schreef blueman het volgende:
de views van haar fotoboek stijgen!
dat is lekker beuren!quote:op zaterdag 21 januari 2006 00:58 schreef fuifduif het volgende:
[..]
en ik krijg per 5 views ¤ 5,- betaald.
dus dit topic is eigenlijk gewoon spamquote:op zaterdag 21 januari 2006 00:58 schreef fuifduif het volgende:
[..]
en ik krijg per 5 views ¤ 5,- betaald.
met hoofdletters typen mag ook niet hoorquote:op zaterdag 21 januari 2006 01:13 schreef rekkie het volgende:
[..]
dus dit topic is eigenlijk gewoon spam<--
![]()
quote:op zaterdag 21 januari 2006 01:09 schreef henkievdv het volgende:
maar of ze lekker is weet ik niet, zal ik haar eerst beter moeten leren kennen.
hele zinnen niet nee.... dat staat zo schreeuwerig.quote:op zaterdag 21 januari 2006 01:18 schreef #ANONIEM het volgende:
[..]
met hoofdletters typen mag ook niet hoor![]()
![]()
ow oke. nou ja. ja dus. mmh. oke.quote:op zaterdag 21 januari 2006 01:19 schreef rekkie het volgende:
hele zinnen niet nee.... dat staat zo schreeuwerig.
quote:op zaterdag 21 januari 2006 01:19 schreef fuifduif het volgende:
[..]
heej benny, ook hier? en nu weer wegwezen!
bek dicht, hond.quote:op zaterdag 21 januari 2006 01:20 schreef bennynl het volgende:
[..]
ga maar rukken bidden en slapen..t wordt al laat refo
foei, dat mag niet van onze vaderquote:
blij zijn!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:op zaterdag 21 januari 2006 01:23 schreef bupatih het volgende:ze vond mij de liefste/aardigste user
als er maar een slot op komtquote:op zaterdag 21 januari 2006 01:31 schreef prins-punika het volgende:
dit topic hoeft opzich niet in onzin![]()
jij gewoon eens op moeten zouten en ergens anders moeten gaan mekkeren.quote:
of je gaat eerst nederlands leren, snuitje! als jij je mening mag geven dan doe ik dat ook... doe gewoon ff chill joh...quote:op zaterdag 21 januari 2006 01:43 schreef lazz het volgende:
[..]
jij gewoon eens op moeten zouten en ergens anders moeten gaan mekkeren.
en subtop is wel erg optimisch verkozen.
je kan je beter in de lagere regionen verschuilen.
stakker.
zegt één of andere wanker die een topic start over een paar foto's op een internet site.... blijven dromen joh! pfffffffffffff.....quote:op zaterdag 21 januari 2006 01:36 schreef fuifduif het volgende:
[..]
als jij anders maar gewoon eens opzout en elders gaat mekkeren.
denk die armen weg dudequote:op zaterdag 21 januari 2006 00:54 schreef haarbalpasta het volgende:
[..]
heeft ze dr tieten al gepost?![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |