Keep it up, ik nu nog 2!quote:Op zaterdag 21 januari 2006 00:47 schreef El_Rolando het volgende:
Ik drink nu ook Bavaria, nog 3 flesjes te gaan.![]()
quote:Op zaterdag 21 januari 2006 01:00 schreef Pracissor het volgende:
Hier is alleen bier, check dit voor tieten:
omg, fokking lekker!
Snel je bericht aanpassen héquote:Op zaterdag 21 januari 2006 01:00 schreef Pracissor het volgende:
Hier is alleen bier, als je tieten wilt zien moet je de commerciele zenders bekijken, met het bier op lijken die vieze bel-hoeren nog wel wat.![]()
Ik had em al aangepast.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 01:02 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
[afbeelding]
Die bedoel je? Erg lekker inderdaad![]()
Make up sletjequote:Op zaterdag 21 januari 2006 01:02 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
[afbeelding]
Die bedoel je? Erg lekker inderdaad![]()
Het gaat in dit topic om bier, niet om tieten!quote:Op zaterdag 21 januari 2006 01:02 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Snel je bericht aanpassen hé![]()
Wat is er nu op te zien? Vanwege mijn levensbeschouwing kan ik er nu zelf niet op kijken.quote:
Je hebt Grolsch en je hebt bier.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 01:04 schreef timmeeeh het volgende:
ik drink jägermeister en grolsch. dat is voor de echte stoere mannen. en tukkers
nee ik heb grolsch en jägermeister.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 01:04 schreef Messenga het volgende:
[..]
Je hebt Grolsch en je hebt bier.
Grolsch is op, ben nog bezig met mijn bavaria.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 01:04 schreef timmeeeh het volgende:
ik drink jägermeister en grolsch. dat is voor de echte stoere mannen. en tukkers
De Slogan! wat doe jequote:Op zaterdag 21 januari 2006 01:05 schreef timmeeeh het volgende:
[..]
nee ik heb grolsch en jägermeister.
Ik heb geen idee. Vanwege mijn lamheid heb ik de tv kabel nog steeds niet aangesloten.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 01:04 schreef Pracissor het volgende:
[..]
Wat is er nu op te zien? Vanwege mijn levensbeschouwing kan ik er nu zelf niet op kijken.![]()
Nah, ik kan de 200 lagen nog steeds tellen.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 01:06 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Idd, deze is wel wat beter:
[afbeelding]
HBB live.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 01:07 schreef juiced het volgende:
[..]
Ik heb geen idee. Vanwege mijn lamheid heb ik de tv kabel nog steeds niet aangesloten.
als ik een kat had mocht ie in m`n bek pissenquote:Op zaterdag 21 januari 2006 01:06 schreef Messenga het volgende:
Grolsch is kattepis.
Deze dan: http://fok.phserver.net/DSC_6767.jpgquote:Op zaterdag 21 januari 2006 01:07 schreef Messenga het volgende:
[..]
Nah, ik kan de 200 lagen nog steeds tellen.
tattoohoerquote:Op zaterdag 21 januari 2006 01:06 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
http://fok.phserver.net/0003.jpg
Ja groot verschil wat betreft make-up.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 01:06 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
http://fok.phserver.net/0003.jpg
Bavaria, Budweiserquote:Op zaterdag 21 januari 2006 01:08 schreef timmeeeh het volgende:
[..]
als ik een kat had mocht ie in m`n bek pissen
en wat drink jij?
en nu zonder kleren.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 01:09 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Deze dan: http://fok.phserver.net/DSC_6767.jpg
Brandquote:[b]Op zaterdag 21 januari 2006 00:45 schreef Pracissor het volgende
Daarnaast de wederkerende vraag, welk bier drink jij op het moment?
En dan naaktquote:Op zaterdag 21 januari 2006 01:09 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 21 januari 2006 01:09 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Een einzelganger!quote:
Ja ik hoorde dat het in Tsjechië ook verkrijgbaar is, maar het is toch Amerikaans bier?quote:Op zaterdag 21 januari 2006 01:11 schreef Messenga het volgende:
[..]
Lekker man, Tsjechië, zomer, 0.30 cent voor een halve liter. Elke avond.
Oostenrijks tochquote:Op zaterdag 21 januari 2006 01:12 schreef Pracissor het volgende:
[..]
Ja ik hoorde dat het in Tsjechië ook verkrijgbaar is, maar het is toch Amerikaans bier?![]()
die prijs maakt veel goed.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 01:11 schreef Messenga het volgende:
[..]
!!!!!!!!!!!!quote:
Die mag best een nachtje bij mij liggenquote:Op zaterdag 21 januari 2006 01:12 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Wel minder kleren: http://fok.phserver.net/57u89.jpg
En lekkeste weiven daar! Kotsen ook heelemaal weinig daar!quote:Op zaterdag 21 januari 2006 01:11 schreef Messenga het volgende:
[..]
Ach, ik ga zo naar bed, ik dronk wat bier, 1+1 = 2quote:Op zaterdag 21 januari 2006 01:13 schreef timmeeeh het volgende:
[..]
!!!!!!!!!!!!
wat doe jij in een bier topic?
Als je ze kan verstaan wel ja.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 01:13 schreef Weekender het volgende:
[..]
En lekkeste weiven daar! Kotsen ook heelemaal weinig daar!
Ik da8 dat het sex was!@? aa tocjquote:Op zaterdag 21 januari 2006 01:14 schreef Messenga het volgende:
[..]
Ach, ik ga zo naar bed, ik dronk wat bier, 1+1 = 2
Vind je het gek.... Je noemt "Bavaria" in de openingspost.quote:
Morgenquote:Op zaterdag 21 januari 2006 01:15 schreef Weekender het volgende:
[..]
Ik da8 dat het sex was!@? aa tocj![]()
![]()
![]()
Het is een test, ik zeg het je!quote:Op zaterdag 21 januari 2006 01:15 schreef maartena het volgende:
[..]
Vind je het gek.... Je noemt "Bavaria" in de openingspost.
hep laats twee keer de helft moeten betalen!!! tog voor niets toch daar!!quote:
Silliconenquote:Op zaterdag 21 januari 2006 01:16 schreef InsertCredit het volgende:
[afbeelding]
* InsertCredit ook nog een biertje doet![]()
Hoe kom je erbij?quote:
klopt! das voor neits! Lekker joh!! Oh hahahahha ik plaat tegen mij ik zelf! hhuhhahaquote:Op zaterdag 21 januari 2006 01:16 schreef Weekender het volgende:
[..]
hep laats twee keer de helft moeten betalen!!! tog voor niets toch daar!!
Hahaquote:Op zaterdag 21 januari 2006 01:16 schreef Weekender het volgende:
[..]
hep laats twee keer de helft moeten betalen!!! tog voor niets toch daar!!
Niet mooiquote:Op zaterdag 21 januari 2006 01:16 schreef InsertCredit het volgende:
[afbeelding]
* InsertCredit ook nog een biertje doet![]()
Fosters? Ik ken het niet eens... dat moet genoeg zeggen!quote:Op zaterdag 21 januari 2006 01:21 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
Ik ben momenteel eigenlijk een kratje "Fosters" aan het ledigen. Samen met Carlsberg een van de weinige niet-Belgische pilsbieren die echt de moeite van het drinken waard zijn ...
quote:Op zaterdag 21 januari 2006 01:22 schreef Pracissor het volgende:
[..]
Fosters? Ik ken het niet eens... dat moet genoeg zeggen!![]()
Gaan we nou een beetje reconcitrant zitten doen???quote:Op zaterdag 21 januari 2006 01:19 schreef Messenga het volgende:
[..]
Haha
Wij zaten in Horni plana ( Geile plaats) en we liepen 's nachts terug met een groep van 18 man, lag daar een Duitser op de grond te kotsen en vergaan van de pijn, wij lopen er naar toe, even kijken, een deel bleef staan, ik en nog een paar gingen terug naar de bar om hulp te halen. Zo'n barman gaat mee: kijkt het even aan: eerste wat ie zegt : "zwanzig hollander! ein Deutscher! hollandisch problem!
Neen meeham het ist nog niet op hier kom maar langs! Het staat voor je klaar! Wat? bier! Jah!!!!quote:
quote:Op zaterdag 21 januari 2006 01:26 schreef Weekender het volgende:
[..]
Neen meeham het ist nog niet op hier kom maar langs! Het staat voor je klaar! Wat? bier! Jah!!!!
quote:Op zaterdag 21 januari 2006 01:27 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
Overigens is het een schande dat men hier watersapjes als Bavaria (en misschien ook wel Heineken) zelfs maar als bier durft noemen ...
quote:Op vrijdag 20 januari 2006 03:08 schreef klootje het volgende:
Ik heb vorig jaar zo'n blinde biertest in een belgische krant gezien,heineken eindigde boven jupiler en stella,ik zuip alles behalve vlaams bier,fok dat mietjesvolk met hun 0,25 L flesjes.
of netuurlijk lingensblont! Das ook sinas!quote:Op zaterdag 21 januari 2006 01:27 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
Overigens is het een schande dat men hier watersapjes als Bavaria (en misschien ook wel Heineken) zelfs maar als bier durft noemen ...
Ik vraag mij af welke Belgische krant hij gelezen heeft, want een bier zoals Heineken mag je hier wettelijk zelfs niet eens met de benaming "bier" brouwen wegens het te grote watergehalte in de substantie ...quote:
Michael Jackson heeft er een neus voor!!!quote:Op zaterdag 21 januari 2006 01:31 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Ik vraag mij af welke Belgische krant hij gelezen heeft, want een bier zoals Heineken mag je hier wettelijk zelfs niet eens met de benaming "bier" brouwen wegens het te grote watergehalte in de substantie ...
(overigens wéét ik heel goed over welk artikel hij het heeft hoor, dat was een conclusie van de Engelse bierkenner Michael Jackson ... Ooit al een Engelse pils geproeft ?)
Een kenner ...quote:
T enige jammere is dat als je naar de bron van de foto kijkt je ziet dat het 2 duitsers zijn! Das dan wel weer jammer!! Verder lekker dier jah toch beter dan BrEeZeR!!quote:
Fosters is de Australische versie van pisbier.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 01:22 schreef Pracissor het volgende:
Fosters? Ik ken het niet eens... dat moet genoeg zeggen!![]()
Wel een stuk beter dan Budweiser. Die Australiërs hebben tenminste een smaak met een beetje "pit" in hun bier ...quote:Op zaterdag 21 januari 2006 01:37 schreef maartena het volgende:
[..]
Fosters is de Australische versie van pisbier.Het Budweiser van Australië dus....
Helemaal mee eens!! Dat geldt trouwens ook voor Stella Artois hoor.... al die slappe pilseners is geen echt bier.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 01:27 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
Dat vind ik dus ook, zelfs als Belg ben ik allesbehalve een fan van Stella (het is te drinken, maar meer ook niet) , dan heb ik liever en "pittigere" pils als Jupiler (al dan niet toevallig is Jupiler binnen België dan ook de populairste pils, Stella is vooral een populaire Belgische pils in het buitenland)quote:Op zaterdag 21 januari 2006 01:42 schreef maartena het volgende:
[..]
Helemaal mee eens!! Dat geldt trouwens ook voor Stella Artois hoor.... al die slappe pilseners is geen echt bier.
Echt bier is Guinness. Duvel. Hoegaarden. Fransizkaner Hefeweisse. Palm. En ook La Chouffe!
Belgen en Duitsers maken zowieso beter bier als Nederlanders. En Engelsen en Ieren maken ook heerlijke pinten trouwens. Hertog Jan en Grolsch zijn dan toch de betere pilseners in Nederland, maar ik vindt de klassificatie "watersapjes" voor Bavaria, Heineken, Amstel, Dommelsch..... zeer terecht!
drink dan écht trappistenbier!quote:Op zaterdag 21 januari 2006 02:44 schreef Del_Toro het volgende:
leffe > rest
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |