Niemand die i-spy zal overtreffen.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 20:23 schreef Slarioux het volgende:
Ik ga mijn setup heul niet posten hier hoor, dan worden jullie toch maar jaloers.
Als ik er geen 1 kan krijgen, zou jij er 1 weg willen doen?quote:Op zaterdag 21 januari 2006 20:26 schreef Hugster het volgende:
Ik heb ook nog een paar Apple t-shirts
Ik had voor ik m'n PB ging kopen een Student Developer lidmaatschap genomen van ¤79 voor de once in a lifetime 20% korting op mijn PowerBook bestelling.
Toen kreeg ik aan het begin 2 shirts, in de loop van het jaar nog eens 2 Tiger t-shirts![]()
Apple strooit graag met t-shirts
Ik heb iig de kleinste Apple setup van iedereenquote:Op zaterdag 21 januari 2006 20:26 schreef skiczukie het volgende:
[..]
Niemand die i-spy zal overtreffen.
KutApples.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 20:25 schreef Furious het volgende:
Ik ben zo blij met mijn nieuwe Powerbook 12", 512MB, 80GB HDD, AE+BT, SuperDrive.(toch een iets duurdere genomen omdat ik toch wel SD wilde).
IS DIE TERING SUPERDRIVE KAPOT!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Wat een homo apparaat.![]()
Jullie gaan er niet overheen lezen. Dus post ik het nog maar een keer.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 20:25 schreef Furious het volgende:
Ik ben zo blij met mijn nieuwe Powerbook 12", 512MB, 80GB HDD, AE+BT, SuperDrive.(toch een iets duurdere genomen omdat ik toch wel SD wilde).
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Allemaal al in gebruik genomen, sorryquote:Op zaterdag 21 januari 2006 20:27 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Als ik er geen 1 kan krijgen, zou jij er 1 weg willen doen?
Hoezo kapot eigenlijk?quote:Op zaterdag 21 januari 2006 20:27 schreef Furious het volgende:
[..]
Jullie gaan er niet overheen lezen. Dus post ik het nog maar een keer.![]()
koop dan ook geen refurbished troepquote:Op zaterdag 21 januari 2006 20:25 schreef Furious het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Let's all point and laugh....quote:Op zaterdag 21 januari 2006 20:25 schreef Furious het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Als in, slikt niets. Duw ik 'em zelf verder, vreet-ie de CD/DVD op.quote:
Wat nou troep. Zeikwijf. Bovendien als ik 'em op stuur repareren ze het echt wel. Maar ik wil er nu op spelen.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 20:29 schreef Hugster het volgende:
[..]
koop dan ook geen refurbished troep
Ga maandag terug. Klaar. En ik begrijp je terleurstelling wel goed.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 20:29 schreef Furious het volgende:
[..]
Als in, slikt niets. Duw ik 'em zelf verder, vreet-ie de CD/DVD op.
En wil er bovendien niet meer uit zonder brute kracht.![]()
Zie mijn edit. Feit is dat je er nu niks aan kan veranderen, dus zet jezelf over de teleurstelling heen.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 20:31 schreef Furious het volgende:
[..]
Betekend dat dat ik nu kan spelen? Nee.![]()
quote:Op zaterdag 21 januari 2006 20:29 schreef Furious het volgende:
[..]
Als in, slikt niets. Duw ik 'em zelf verder, vreet-ie de CD/DVD op.
En wil er bovendien niet meer uit zonder brute kracht.![]()
quote:ok my powerbook did this once, what you need to do, is restart but while holding down the mouse button as if you were doing a continuous primary click. When it reboots, it will spit the disc out after like a couple of secs, it takes a bit so don't worry. That should work..
Plus dat je nog steeds met je machine kan spelen, alleen je CD drive is niet bruikbaar. Toen ik mijn iBook kocht heb ik dat ding pas 5 dagen later gebruikt ofzoquote:Op zaterdag 21 januari 2006 20:32 schreef skiczukie het volgende:
[..]
Zie mijn edit. Feit is dat je er nu niks aan kan veranderen, dus zet jezelf over de teleurstelling heen.
Uitspugen doet-ie, maar wat de f... moet ik met een Powerbook zonder CD-drive?quote:
Op die ouwe LC III van mij zat een gaatje bij de diskdrive, waar je met een paperclip in kon duwen zodat de diskette eruit kwam. Hebben de hedendaagse Apples ook nog zulke vernuftige tricky dingetjes?quote:
Veel gebruiken kan niet, ik kan nergens verbinding maken omdat ik het wachtwoord niet weet van de pre-install.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 20:34 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Plus dat je nog steeds met je machine kan spelen, alleen je CD drive is niet bruikbaar. Toen ik mijn iBook kocht heb ik dat ding pas 5 dagen later gebruikt ofzo
Nee.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 20:35 schreef skiczukie het volgende:
[..]
Hebben de hedendaagse Apples ook nog zulke vernuftige tricky dingetjes?
Die van jou is ook kapot heh?quote:Op zaterdag 21 januari 2006 20:34 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Plus dat je nog steeds met je machine kan spelen, alleen je CD drive is niet bruikbaar. Toen ik mijn iBook kocht heb ik dat ding pas 5 dagen later gebruikt ofzo
Nee, in geen enkele Apple zitten zulke dingen. Je kunt het alleen software matig ejecten.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 20:35 schreef skiczukie het volgende:
[..]
Op die ouwe LC III van mij zat een gaatje bij de diskdrive, waar je met een paperclip in kon duwen zodat de diskette eruit kwam. Hebben de hedendaagse Apples ook nog zulke vernuftige tricky dingetjes?
quote:Op zaterdag 21 januari 2006 20:37 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Nee, in geen enkele Apple zitten zulke dingen. Je kunt het alleen software matig ejecten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |