Ja, vind ik ook leuker met haren op zijn kopquote:Op maandag 30 januari 2006 15:00 schreef ioor het volgende:
waarom heeft tie zn kop kaal geschoren, met haren is tie veel leuker![]()
Inderdaad, met haar is hij veel leukerquote:Op maandag 30 januari 2006 15:00 schreef ioor het volgende:
waarom heeft tie zn kop kaal geschoren, met haren is tie veel leuker![]()
Toen ie bij Ook Dat Nog zat was ie al ernstig kalend, dus zo gek is het niet.quote:Op maandag 30 januari 2006 15:01 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Ja, vind ik ook leuker met haren op zijn kop![]()
Ik snap ook niet waarom hij dat doet![]()
mmM HAHA lekker kontjequote:Op zaterdag 4 februari 2006 12:47 schreef nachtzuster het volgende:
Geen smoelcap maar wel John Jones![]()
[afbeelding]
Gewoon thuisquote:Op zaterdag 4 februari 2006 12:50 schreef Scarabee het volgende:
[..]
p.s waar zit jij streams te kijken?
hehe tja ik heb ook scaps gemaakt gisterquote:Op zaterdag 4 februari 2006 12:52 schreef nachtzuster het volgende:
[..]
Gewoon thuis![]()
Op Floris met Talpastreams, maar dit was een cap tijdens de Fok!-downtime
Gadwin printscreen of fullscreen cappen en formaat aanpassenquote:Op zaterdag 4 februari 2006 12:55 schreef Scarabee het volgende:
[..]
hehe tja ik heb ook scaps gemaakt gister. Maar omdat je zoeen grote scaps hebt haha. Beter dan die van mij
![]()
Oke straks ff proberenquote:Op zaterdag 4 februari 2006 13:07 schreef nachtzuster het volgende:
[..]
Gadwin printscreen of fullscreen cappen en formaat aanpassen
Haha Haaibaaike >:Oquote:
Ik heb een topic voor je gemaakt in onzinquote:
Woeiiiii Lekkerrrrquote:Op zaterdag 4 februari 2006 12:47 schreef nachtzuster het volgende:
Geen smoelcap maar wel John Jones![]()
[afbeelding]
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |