andere topic zat vol.quote:op vrijdag 20 januari 2006 21:43 schreef krijnskiekjes.tk het volgende:
hehehe een beetje hier verder gaan he!!
lees even een uittreksel van king misery.quote:op vrijdag 20 januari 2006 21:47 schreef krijnskiekjes.tk het volgende:
? hoe hebbie dat gedaan
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:op vrijdag 20 januari 2006 21:51 schreef krijnskiekjes.tk het volgende:
ja eh pijnstillers ofzo?
quote:op vrijdag 20 januari 2006 21:55 schreef the_legend_killer het volgende:
hint voor nummer 3 ?
naja zoals je ziet is het laatste woord in spiegelbeeld alleen jammer dat het precies alle letters zijn van a tm i misschien dat we vanaf het einde van het alfabet moeten beginnen?quote:op vrijdag 20 januari 2006 22:02 schreef krijnskiekjes.tk het volgende:
maar de volgende kan ik niet echt een touwtje aan vast knopen
dat is een algemen ik zit fout paginaquote:op vrijdag 20 januari 2006 22:02 schreef rayvon het volgende:
hmm 13 is apart...als ik het eerste wat in me opkomt invul krijg ik een nieuwe pagina die me vertelt dat ik fout zit en terug moet gaan
zyxwvutsr >>> in beide richting doet ie het niet hoorquote:op vrijdag 20 januari 2006 22:05 schreef krijnskiekjes.tk het volgende:
[..]
dat is een algemen ik zit fout pagina
maar als je op trendwhore zoekt op google, zie ik allemaal abstracte plaatjes, beetje vaag
en wat bedoel je met achteraan het alfabet beginnen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.maar goed ik ben ff weg, ff mn vrouwtje ophalen van het station...klussen...
check google images ffquote:op vrijdag 20 januari 2006 22:08 schreef irisvrede het volgende:
[..]
zyxwvutsr >>> in beide richting doet ie het niet hoor
threndwhore is in ieder geval geen bestaand woord'(of wel dan?)
quote:op vrijdag 20 januari 2006 22:10 schreef krijnskiekjes.tk het volgende:
oke ik ben denk ik een stapje verder,3d animatie oke hmmmSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.maar goed ik ben ff weg, ff mn vrouwtje ophalen van het station
quote:op vrijdag 20 januari 2006 22:19 schreef schteban het volgende:
oh, zo te zien is 12 overgeslagen??
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt....klussen...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jup, Jigsaw
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jup, Jigsaw
quote:op vrijdag 20 januari 2006 22:24 schreef schteban het volgende:haha die vindt ik wel mooi!! dat we dus gewoon het spel te slim af warenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
maar goed ontopic:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt....klussen...
volgens mij is dit voor jou echt geweldig om te volgen, want jij ziet de meest zinloze conclusies voorbij komenquote:op vrijdag 20 januari 2006 22:27 schreef schteban het volgende:
fijn dat je er weer bent
over puzzel 11 nog? ik vraag me het echt af namelijkquote:op vrijdag 20 januari 2006 22:29 schreef schteban het volgende:
het leukste vind ik dat er mensen actief met mijn puzzle bezig zijn
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ik zag toen de naam van de pijstiller als naam van de derde persoon aan (maar ja toen ging dus gelijk naar 13)
quote:op vrijdag 20 januari 2006 22:25 schreef krijnskiekjes.tk het volgende:
[..]
haha die vindt ik wel mooi!! dat we dus gewoon het spel te slim af waren![]()
maar goed ontopic:geen idee heb al een spiegel gepakt maar volgens mij heeft dat er niks mee te makenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.in het plaatje bij 13 zit heel kleine tekst verborgen, maar het lukt me niet om het leesbaar te maken, zal wel niks betekenenik kan sowieso niks van het plaatje zelf maken
"The objectivist ethics holds man's life as the standard of value
– and his own life as the ethical purpose of every individual man." -Ayn Rand (1905-1982)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt....klussen...
quote:op vrijdag 20 januari 2006 22:49 schreef krijnskiekjes.tk het volgende:
lees dit eens:klinkt logischSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
trouwens die tekst die er staat lijkt binair ik zal eens kijken of ik het nog meer kan vergroten en verscherpen
waar was die 3 ook al weer voorbij gekomen?quote:op vrijdag 20 januari 2006 22:56 schreef rayvon het volgende:
sja het getal drie is al eerder voorbij gekomen, maar of we die kant op moeten zoeken?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.14 deel 1:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.14 deel 2:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.14 deel 3:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."The objectivist ethics holds man's life as the standard of value
– and his own life as the ethical purpose of every individual man." -Ayn Rand (1905-1982)![]()
ahh ik heb het derde deel van 14 gevondenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 6% gewijzigd door Rayvon op 21-01-2006 00:46:41 ]"The objectivist ethics holds man's life as the standard of value
– and his own life as the ethical purpose of every individual man." -Ayn Rand (1905-1982)![]()
quote:op zaterdag 21 januari 2006 00:18 schreef rayvon het volgende:
ahh ik heb het derde deel van 14 gevondenhuh?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.p.s. weer een note aan stefan, het is 3rd en niet 3th.![]()
ja, dan wel, ja.quote:op zaterdag 21 januari 2006 00:31 schreef schteban het volgende:
macht macht macht![]()
![]()
quote:op zaterdag 21 januari 2006 00:29 schreef guilin het volgende:
[..]
huh?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.p.s. weer een note aan stefan, het is 3rd en niet 3th.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."The objectivist ethics holds man's life as the standard of value
quote:op zaterdag 21 januari 2006 00:37 schreef rayvon het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:op zaterdag 21 januari 2006 00:43 schreef guilin het volgende:
[..]nee klopt ik had het ook verkeerd opgeschrevenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."The objectivist ethics holds man's life as the standard of value
quote:op zaterdag 21 januari 2006 00:45 schreef rayvon het volgende:
[..]
nee klopt ik had het ook verkeerd opgeschreven
ja, dat vraag ik dus net. heb nog niks gevonden.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
er zijn trouwens ook wel heel veel mogelijkheden met drie getallen natuurlijk, je moet maar net de goede hebben.![]()
ja inderdaad, ik heb ook geprobeerd overal de 3 door 1 te vervangen, maar dat schiet ook niet op"The objectivist ethics holds man's life as the standard of value
quote:op zaterdag 21 januari 2006 00:53 schreef -beer- het volgende:
yes, but the offsprings do not live forever bij 13?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.nog een tip stefan. verander de namen van sommige plaatjes naar iets wat nergens op slaat (sakjhd32545421j.jpg bijvoorbeeld). als er bijvoorbeeld eentje elevatora heet, dan kan je wel raden dat er nog een elevatorb etc. is. en ook al weet ik nog niet hoe ik bij level 15 moet komen, maar subway.jpg heb ik al gezien. snap je wat ik bedoel?![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."The objectivist ethics holds man's life as the standard of value
dat staat bij de hints
juist dat staat bij de hints. en van die elevator klopt ook wel, maar toch kan je wel alvast kijken, en dat is natuurlijk niet de bedoeling van het spel.quote:op zaterdag 21 januari 2006 01:02 schreef schteban het volgende:
@guilin, hoe kon je weten dat het subway was?
edit: overigens vind ik het tof gemaakt hoor, begrijp me niet verkeerd. helemaal omdat ik nu samen met andere bij het tot nu toe verste level ben. notpr0n heb ik nooit afgemaakt omdat er mensen al bij level 85 waren ofzo, terwijl ik bij 23 was, zoiets.![]()
nou, eigenlijk maakt het niet uit in welke volgorde je die elevators doetmaar dat van subway was trouwens ook de enige, dus ik hoef me geen zorgen te maken
Jup, Jigsaw![]()
je kan altijd een programmatje gebruiken om de helderheid van het plaatje aan te passen. succes.quote:op zaterdag 21 januari 2006 01:05 schreef -beer- het volgende:
is die vergelijking 10p-8520066=-5p+17697861 ?
maar goed, allemaal leuk en aardig dit, maar ik krijg ze niet combined hoor. jij al wel rayvon?![]()
nee helaas, cijfers in letters omzetten werkt ook niet echt"The objectivist ethics holds man's life as the standard of value
kom op, je zit in 6 vwo.quote:op zaterdag 21 januari 2006 01:07 schreef -beer- het volgende:
p=11278519,667 :s![]()
![]()
-beer- bij mij was die eerste min een plus geloof ik"The objectivist ethics holds man's life as the standard of value
ow ja, dat is wel een + inderdaad. bad stefan.quote:op zaterdag 21 januari 2006 01:08 schreef rayvon het volgende:
-beer- bij mij was die eerste min een plus geloof ik
ik vind dat je dan wel een hint voor het combinen mag geven.![]()
![]()
quote:op zaterdag 21 januari 2006 01:14 schreef schteban het volgende:
en een hint voor het combinen? heb je niet nodig, combine gewoon![]()
![]()
opgeteld 19122175..."The objectivist ethics holds man's life as the standard of value
bestand of map niet gevonden
het gevraagde bestand of de gevraagde map bestaan niet. misschien is het bestand of de map verwijderd of heeft de pagina waar u vandaan komt een incorrecte verwijzing.
jawel, maar in andere vorm
maa rik ga nu slapen, ik denk dat jullie er wel uit kunnen komen
succes!Jup, Jigsaw![]()
ja, maar dat werkt niet...en het is ook geen anagram, en achterstevoren is ook niet goed (in cijfers of letters)"The objectivist ethics holds man's life as the standard of value
dank je, nu heb ik hem.quote:op zaterdag 21 januari 2006 01:25 schreef schteban het volgende:
laatste hint: het alfabet heeft 26 letters, dus niet alleen 1 tot en met 9...![]()
![]()
ja ik heb het ook gehadslaap lekker
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:op zaterdag 21 januari 2006 01:44 schreef #ANONIEM het volgende:wat?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
kan iemand mij ff helpen met die berekening van nr 14? ik kan hier echt niks mee.
King illegal forest to pig wild kill in it a is!!!!![]()
is er al iemand die bij 15 is?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.___
{o,o}
|)__)
-"-"-![]()
of je doet het even in een spoiler!!! ik ben nog bij 14 en snap er geen kloot van!King illegal forest to pig wild kill in it a is!!!!![]()
quote:op zaterdag 21 januari 2006 14:54 schreef guidow het volgende:
is er al iemand die bij 15 is?personen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
characters als in "the individual letters, numbers, punctuation marks, and dingbats that make up a typeface." lijkt mij logischer.
maar ik weet nog niet echt wat ik er mee aan moet.![]()
rayvon had alles al gezegd.quote:op zaterdag 21 januari 2006 11:58 schreef flibble het volgende:
kan iemand mij ff helpen met die berekening van nr 14? ik kan hier echt niks mee.![]()
![]()
![]()
ja, ik zeg toch, rayvon had het stap voor stap uitgelegd. wat moet je nog weten dan?quote:op zaterdag 21 januari 2006 15:05 schreef flibble het volgende:
guilin please help mij met 14!![]()
het antwoord!
hij zegt alleen: los de vergelijking op... alsof mij dat lukt!!!!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
ja die heb ik inmiddels!![]()
ik wordt alleen niet veel wijzer van 15!
misschien moeten we nummers maken van bepaalde characters... welke characters weet ik niet.
misschien moeten we daar achter komen door 'escape through the sum of all time'![]()
ik denk maar even hardop hoor!
moeten we iets met die naam ruby? of had dat ook piet kunnen zijn?King illegal forest to pig wild kill in it a is!!!!![]()
'the sum of all time'... ik zit te denken aan dingen als eternity, infinity, destiny, enz. maar dat wordt niks...King illegal forest to pig wild kill in it a is!!!!![]()
'ruby just wants to get out, but at what time? exit time?'
er moet dus een tijd geraden worden. of een tijdstip, het einde der tijden of zo.
ik dacht even dat het armageddon was! maar helaas!![]()
en apocalypse ook al niet..King illegal forest to pig wild kill in it a is!!!!![]()
er zijn trouwens wel drie personen hoor. twee rechts (een vrouw die in de richting van de uitgang naar de straat loopt en een man die op een bankje zit) en één links (een man met een hoed die in de trein zit).![]()
ja maar ik bedoelde dat er aan de rechterkant 3 personen waren maar die middelste was een apparaat oidquote:op zaterdag 21 januari 2006 16:53 schreef guilin het volgende:
er zijn trouwens wel drie personen hoor. twee rechts (een vrouw die in de richting van de uitgang naar de straat loopt en een man die op een bankje zit) en één links (een man met een hoed die in de trein zit).___
{o,o}
|)__)
-"-"-![]()
ow die kast ofzo, ja kan. er zit trouwens nergens een tijd hoor.quote:op zaterdag 21 januari 2006 16:55 schreef guidow het volgende:
[..]
ja maar ik bedoelde dat er aan de rechterkant 3 personen waren maar die middelste was een apparaat oid![]()
daar heb ik ook al zoveel mee geprobeerd net als met dat tekstje. allemaal getallen enzo van gemaakt en opgeteld. maar niks werkt tot nu toe.quote:op zaterdag 21 januari 2006 16:57 schreef flibble het volgende:
moeten we nog iets met 'way out street only'?![]()
ok die ruby zit vast in de "sub"
ze weet dat ze alleen maar omhoog moet gaan
als haar enige weg naar buiten, de uitgangstijd is,
wanneer vertekt dan haar rit?
sub is geen op zichzelfstaand woord. misschien moeten we hier iets mee doen___
{o,o}
|)__)
-"-"-![]()
dude! sub is een afkorting voor subway.quote:op zaterdag 21 januari 2006 17:04 schreef guidow het volgende:
ok die ruby zit vast in de "sub"
ze weet dat ze alleen maar omhoog moet gaan
als haar enige weg naar buiten, de uitgangstijd is,
wanneer vertekt dan haar rit?
sub is geen op zichzelfstaand woord. misschien moeten we hier iets mee doen![]()
![]()
ow sorry. ben geen held in engels had er dus maar een woordenboek bij gepaktquote:op zaterdag 21 januari 2006 17:07 schreef guilin het volgende:
[..]
dude! sub is een afkorting voor subway.___
{o,o}
|)__)
-"-"-![]()
'if her only way out is at exit time
then when arrives her special ride?'
ja, wanneer? at exit time lijkt me. of juist ervoor.
ah begrijpelijk dan. anyway, het stukje "knowing only she had to go up" vat ik als volgt op:quote:op zaterdag 21 januari 2006 17:13 schreef guidow het volgende:
[..]
ow sorry. ben geen held in engels had er dus maar een woordenboek bij gepakt
ze wil naar buiten via iets dat omhoog gaat. wellicht dat de uitgang rechts een trap is naar de straat toe, want dat is vaak zo bij metrostations. dus dat we dan toch iets met dat "way out, street only" moeten doen. maar ik kan daar tot nu toe echt niks mee.![]()
nee, at exit time, natuurlijk. maar de vraag is ook juist, welke tijd is exit time...quote:op zaterdag 21 januari 2006 17:14 schreef flibble het volgende:
'if her only way out is at exit time
then when arrives her special ride?'
ja, wanneer? at exit time lijkt me. of juist ervoor.![]()
![]()
en de som daarvan is 25 en 47. maar idd daar moeten we vast nix mee!quote:op zaterdag 21 januari 2006 17:18 schreef guidow het volgende:
exit time is in getallen 524920 209135 maar dat is niet het antwoord
ik ben nu al wel op een tijd gekomen: 7:20
namelijk: escape through the sum of all time
all time = 11212 en 209135 = 7 en 20
maar dat is ook niet goed. tenminste, niet hoe ik het invoer.![]()
exit = 5+24+9+20 =58quote:op zaterdag 21 januari 2006 17:23 schreef schteban het volgende:
"exit" time___
{o,o}
|)__)
-"-"-![]()
eventueel in een andere volgorde:quote:
5+2=7
4+9+20=33
7:33! zowaar weer een tijd... en weer niet goed.![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.___
{o,o}
|)__)
-"-"-![]()
quote:op zaterdag 21 januari 2006 17:36 schreef guidow het volgende:kijk uit! straks spoil je het.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
quote:op zaterdag 21 januari 2006 17:40 schreef guidow het volgende:
street only = 19205520=24 en 15141225=21 dus 24:21 maar dat is fout![]()
![]()
misschien moeten we hier een ander woord voor bedenken of zo? want met die nummers kom ik echt niet ver...quote:op zaterdag 21 januari 2006 17:23 schreef schteban het volgende:
"exit" timeKing illegal forest to pig wild kill in it a is!!!!![]()
lijkt mij wel duidelijk dat we daar wat mee moeten doen, anders geeft hij het waarschijnlijk niet als hint.quote:op zaterdag 21 januari 2006 18:35 schreef flibble het volgende:
[..]
misschien moeten we hier een ander woord voor bedenken of zo? want met die nummers kom ik echt niet ver...___
{o,o}
|)__)
-"-"-![]()
jullie zitten echt op de goeie weg. guidow: exit = 5+24+9+20 =58
probeer het op een andere manier...Jup, Jigsaw![]()
antwoord 15:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:op zaterdag 21 januari 2006 19:30 schreef isos het volgende:
antwoord 15:en hoe kom je daar op?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.___
{o,o}
|)__)
-"-"-![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jup, Jigsaw![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.___
{o,o}
|)__)
-"-"-![]()
spoiler
a teener who harm vic wife
vic staat dan denk ik voor victim (slachtoffer)
hmmm, hoe kom je daar op??Jup, Jigsaw![]()
hij staat er niet direct maar als je eerst een deel doet en daarna met de letters die je overhoud. dan kom je op dat___
{o,o}
|)__)
-"-"-![]()
what could be behind it?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jup, Jigsaw![]()
pff dit is echt frustrerend![]()
ik heb al anagrammen van 'viewfront' geprobeerd, van 'viewback', 'viewbehind' en allemaal synoniemen van back, van 'image name'...maar helaas
weet iemand misschien welk gebouw dat is? misschien moeten we daar wat mee?
nou dit wordt niks meer, ik ga morgen wel verder als ik uitgeslapen ben!
welterusten!
nou ik ben er ff mee bezig geweest...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
oeps heb 19 gevonden
nee ik ben ook bezig, ik ben inmiddels ook bijSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.en ik weet echt niet wat ik ermee moet!King illegal forest to pig wild kill in it a is!!!!![]()
ik ben ook weer bezig geweest en heb een aantal woorden gevonden:
fear
aner
dream
nightmare
reaction
nowhere
cobalt
was nog bij de verkeerde bezig
[ Bericht 14% gewijzigd door Guidow op 22-01-2006 12:17:07 ]___
{o,o}
|)__)
-"-"-![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.King illegal forest to pig wild kill in it a is!!!!![]()
nee, maar die woorden staan daar vast niet voor niks. daar moeten we iets mee.King illegal forest to pig wild kill in it a is!!!!![]()
dmv een anagram kun je van de tweede letters "your ted" krijgen, misschien slaat ted dan weer om me___
{o,o}
|)__)
-"-"-![]()
op de afbeelding viewback.jpg staan zeven woorden, en op de pagina there.html ook. zou dat een stap richting de oplossing zijn?MAAR MENEER AGENT
IK HEB ALLEEN MAAR
AVONTUURLIJK DNA ! ... en nou opzouten![]()
als je de hoofdletters op dezelfde manier toe zou passen, dan krijg je de volgende letters: y m n a t r u. en hoe past de hint "missing me?" daar bij; moeten die letters worden toegevoegd?MAAR MENEER AGENT
IK HEB ALLEEN MAAR
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jup, Jigsaw![]()
gaaf dat jullie alweer verder zijn![]()
ik heb deze gevonden:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."The objectivist ethics holds man's life as the standard of value
quote:op zondag 22 januari 2006 14:03 schreef schteban het volgende:ah, okSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ik zat te ingewikkeld met de letters te husselen
.
MAAR MENEER AGENT
IK HEB ALLEEN MAAR
de naam 'ruby' en het plaatje lijken allebei richting laser te hinten, en de donkerrode gedeeltes van de namen zijn allebei elementen (en zo heet het plaatje ook)"The objectivist ethics holds man's life as the standard of value
een van de albums van coheed & cambria heet 'good apollo i'm burning star'
misschien moeten we daar iets mee?![]()
een fansite van de band heet cobalt and calcium, net als in het plaatje..."The objectivist ethics holds man's life as the standard of value
co en ca staan voor cobalt en calcium. laat cobaltandcalcium.com nou net toevallig een fansite van coheed and cambria zijn![]()
antwoord 17:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
mja die letters staan in de vorm van een pentagram, apart...
de woorden die er duidelijk in staan zijn ook vreemd: bid, connect, color, sin"The objectivist ethics holds man's life as the standard of value
ik ben niet meer met 18 bezig geweest, want 19 had ik per ongeluk al gevonden...
antwoord 19:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.als je wilt weten hoe je bij 19 kunt komen:
jigsaw #3
[ Bericht 7% gewijzigd door DaiSaigo op 22-01-2006 16:43:57 ]![]()
bij puzzel 20 staan de wijzers precies over de twee i's
ik denk dat we hier iets mee moetn doen en met het jaartal 1747___
{o,o}
|)__)
-"-"-![]()
ik zou niet weten wat we anders zouden moeten doen...
ik heb geprobeerd teksten om te zetten in cijfers en daar een tijd van te maken, maar dat leverde niet wat op...![]()
alle hints op een rijtjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.___
{o,o}
|)__)
-"-"-![]()
{o,o}
|)__)
-"-"-![]()
quote:op zondag 22 januari 2006 19:55 schreef daisaigo het volgende:de tijd?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.___
{o,o}
|)__)
-"-"-![]()
hebben jullie nou 18 niet opgelost? ik snap dat jullie het antwoord al hadden, maar hoe kom je daar dan op
Jup, Jigsaw![]()
de duivel is niet alles... een van de woorden die in het plaatje stonden was bid.
voeg het samen en je komt uit op god___
{o,o}
|)__)
-"-"-![]()
nee, er staan wel veel woorden in verstopt, maar degene die je nodig hebt zijn niet zo duidelijk.
"sign" it...Jup, Jigsaw![]()
ben weer verder naar 21SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.___
{o,o}
|)__)
-"-"-![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.maar ik stop er mee voor vandaag
___
{o,o}
|)__)
-"-"-![]()
goed gevondenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."The objectivist ethics holds man's life as the standard of value
op zich, als je nog wat info hebt.quote:op zondag 22 januari 2006 23:05 schreef guidow het volgende:
nog actievelingen?ik kom niet echt verder.
![]()
{o,o}
|)__)
-"-"-![]()
en denk nog even aan de muur met de letters we zijn denk ik nog neit klaar daar mee___
{o,o}
|)__)
-"-"-![]()
crimson is blijkbaar ook een muziekstuk: http://www.ripon.edu/library/archives/images/songs/crimson.jpg___
{o,o}
|)__)
-"-"-![]()
het nummer 'mercy me' staat op het album 'crimson' van alkaline trio, voor de rest is crimson gewoon rood, betekent verder niks. maar voor de rest heb ik daar ook niet zo'n zin meer in als ik toch bij 23 ben.quote:op zondag 22 januari 2006 23:16 schreef guidow het volgende:
iemand een idee wat crimson nog meer kan betekenen behalve karmozijnrood?![]()
quote:op zondag 22 januari 2006 23:19 schreef guilin het volgende:
het nummer 'mercy me' staat op het album 'crimson' van alkaline trio, voor de rest is crimson gewoon rood, betekent verder niks. maar voor de rest heb ik daar ook niet zo'n zin meer in als ik toch bij 23 ben.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.MAAR MENEER AGENT
IK HEB ALLEEN MAAR
hoe kom je erbij om naarSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. te gaan?___
{o,o}
|)__)
-"-"-![]()
quote:op maandag 23 januari 2006 00:55 schreef guidow het volgende:
hoe kom je erbij om naarzie de post van guilin van 23:19 uur, dan googlen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. te gaan?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.MAAR MENEER AGENT
IK HEB ALLEEN MAAR
quote:op maandag 23 januari 2006 01:02 schreef xmn8r het volgende:
[..]
zie de post van guilin van 23:19 uur, dan googlen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.___
{o,o}
|)__)
-"-"-![]()
quote:op maandag 23 januari 2006 01:06 schreef guidow het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.MAAR MENEER AGENT
IK HEB ALLEEN MAAR
quote:op zondag 22 januari 2006 22:17 schreef rayvon het volgende:
goed gevondenmaar ik denk dat we eerder iets moeten vinden bij alkalinetrioSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.___
{o,o}
|)__)
-"-"-![]()
helemaal goed!! ga daar maar eens aan de slag met de "main words" en de hintquote:op maandag 23 januari 2006 01:11 schreef guidow het volgende:
de site die er bedoeld wordt is denk ik http://www.alkalinetrio.com
MAAR MENEER AGENT
IK HEB ALLEEN MAAR
op zondag 22 januari 2006 22:20 schreef guilin al hoe je naar 23 gaat, maar nu we daar zijn wil ik eigenlijk wel weten waarom dat de oplossing is...MAAR MENEER AGENT
IK HEB ALLEEN MAAR
ok ik heb denk ik de 8 woorden:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.nu alleen nog uit zien te vinden wat we er mee moeten doen___
{o,o}
|)__)
-"-"-![]()
quote:op maandag 23 januari 2006 01:34 schreef guidow het volgende:
ok ik heb denk ik de 8 woorden:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.nu alleen nog uit zien te vinden wat we er mee moeten doen(gebruik nu de hint uit de broncode
)
MAAR MENEER AGENT
IK HEB ALLEEN MAAR
voor de genen die wat willen overslaan wat zeer ik erg flauw van ze vind, ik kwam toevallig op het antwoord van vuzzel 25 dus je gaat naar puzzel 26:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.___
{o,o}
|)__)
-"-"-![]()
thnx niet meer aan gedachtquote:op maandag 23 januari 2006 01:38 schreef xmn8r het volgende:
[..](gebruik nu de hint uit de broncode
)
___
{o,o}
|)__)
-"-"-![]()
nu naar 22 hints:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.___
{o,o}
|)__)
-"-"-![]()
meer hints bij nr 22:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.MAAR MENEER AGENT
IK HEB ALLEEN MAAR
zoek in google op "come closer boy" en je vindt: end of part ii in the house of the spider "come closer boy,". het huis op het plaatje is dus waarschijnlijk "the house of the spider"___
{o,o}
|)__)
-"-"-![]()
quote:op maandag 23 januari 2006 01:47 schreef xmn8r het volgende:
meer hints bij nr 22:plaatje heet bij mij who.jpgSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
en in de bron staat niks. ik zal ook wel ff in ie kijken___
{o,o}
|)__)
-"-"-![]()
in ie: beeld > bron
(en jij zit nog in 22 te puzzelen denk ik. ik heb de "hint" van guilin gebruikt en zit al in 23.)MAAR MENEER AGENT
IK HEB ALLEEN MAAR
sorry, typfoutjequote:op maandag 23 januari 2006 01:53 schreef guidow het volgende:
ow ok maar zeg dan voortaan hints bij 23 en niet bij 22
MAAR MENEER AGENT
IK HEB ALLEEN MAAR
je moet op de foto kijken wat er achter de tekst zit. waarschijnlijk is dit een soort plaatje waar je lang naar moet kijken en dan naar een wit vel papier wat goed licht reflecteerd dus van voren blichten.
maar ik ga nu naar bed
___
{o,o}
|)__)
-"-"-![]()
ik ben weer aanwezig en ik heb nu het eerste uur vrij gekregen. dus ik heb nog een uur extra___
{o,o}
|)__)
-"-"-![]()
ik zit nu op school, als ik thuis ben zal ik eerst ff alles weer inhalen wat jullie al gedaan hebben
maar ik ben er weer over een paar uurtjes![]()
![]()
over nr 23:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.MAAR MENEER AGENT
IK HEB ALLEEN MAAR
nummer 22 is dus gewoon overgeslagen? ik kom daar echt niet verder mee hoor!
euhm, volgens mij zit je zelf ook fout hoor, de hint "come closer boy" hoort ook bij 23, niet bij 22.quote:op maandag 23 januari 2006 01:53 schreef guidow het volgende:
ow ok maar zeg dan voortaan hints bij 23 en niet bij 22
bij 22 is de hint:dus je moet denk ik who.jpg veranderen in diegene die "responsible" is en dan krijg je images die naar het antwoord leiden.quote:puzzle 22:
find me...
[ Bericht 8% gewijzigd door Guilin op 23-01-2006 13:24:30 ]![]()
in ons plaatje staat een vraagteken verborgen. onderaan staat op bijde plaatjes een klein rondje en daarna staat bij ons een vraagteken___
{o,o}
|)__)
-"-"-![]()
over welke heb je het nu?quote:op maandag 23 januari 2006 16:18 schreef guidow het volgende:
in ons plaatje staat een vraagteken verborgen. onderaan staat op bijde plaatjes een klein rondje en daarna staat bij ons een vraagteken![]()
beetje jammer dat nou iedereen bij toeval 23 al heeft. ik wil namelijk eerst 22 weten voordat ik verder ga!King illegal forest to pig wild kill in it a is!!!!![]()
tja, ik heb hem al eerder de tip gegeven z'n namen aan te passen, maar volgens hem was het geen probleem. sommige zijn gewoon zo simpel dat je er met toeval erg gemakkelijk op kan komen.quote:op maandag 23 januari 2006 16:30 schreef flibble het volgende:
beetje jammer dat nou iedereen bij toeval 23 al heeft. ik wil namelijk eerst 22 weten voordat ik verder ga!![]()
ik vindSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. anders niet zo heel voordehand liggend...
maar goed maakt ook allemaal niet uit, maar is er nou niemand benieuwd waarom dat het antwoord is? ik bedoel, das toch het hele principe van de puzzel?King illegal forest to pig wild kill in it a is!!!!![]()
quote:op maandag 23 januari 2006 16:44 schreef flibble het volgende:
ik vindnou, de titel van 23 is blinded, dus vandaar dat ik dat eens ging proberen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. anders niet zo heel voordehand liggend...
maar goed maakt ook allemaal niet uit, maar is er nou niemand benieuwd waarom dat het antwoord is? ik bedoel, das toch het hele principe van de puzzel?
enSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. is ook nog al een makkelijk iets om te proberen, dat had guidow dus gedaan.![]()
oooh op die manier!quote:op maandag 23 januari 2006 16:58 schreef guilin het volgende:
nou, de titel van 23 is blinded, dus vandaar dat ik dat eens ging proberen.![]()
hm ik ga toch eerste proberen erachter te komen wat nou de bedoeling is van nr 22...
maar dat wordt morgen want nu moet ik weg!
King illegal forest to pig wild kill in it a is!!!!
Forum Opties Forumhop: Hop naar: