andere topic zat vol.quote:op vrijdag 20 januari 2006 21:43 schreef krijnskiekjes.tk het volgende:
hehehe een beetje hier verder gaan he!!
lees even een uittreksel van king misery.quote:op vrijdag 20 januari 2006 21:47 schreef krijnskiekjes.tk het volgende:
? hoe hebbie dat gedaan
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:op vrijdag 20 januari 2006 21:51 schreef krijnskiekjes.tk het volgende:
ja eh pijnstillers ofzo?
quote:op vrijdag 20 januari 2006 21:55 schreef the_legend_killer het volgende:
hint voor nummer 3 ?
naja zoals je ziet is het laatste woord in spiegelbeeld alleen jammer dat het precies alle letters zijn van a tm i misschien dat we vanaf het einde van het alfabet moeten beginnen?quote:op vrijdag 20 januari 2006 22:02 schreef krijnskiekjes.tk het volgende:
maar de volgende kan ik niet echt een touwtje aan vast knopen
dat is een algemen ik zit fout paginaquote:op vrijdag 20 januari 2006 22:02 schreef rayvon het volgende:
hmm 13 is apart...als ik het eerste wat in me opkomt invul krijg ik een nieuwe pagina die me vertelt dat ik fout zit en terug moet gaan
zyxwvutsr >>> in beide richting doet ie het niet hoorquote:op vrijdag 20 januari 2006 22:05 schreef krijnskiekjes.tk het volgende:
[..]
dat is een algemen ik zit fout pagina
maar als je op trendwhore zoekt op google, zie ik allemaal abstracte plaatjes, beetje vaag
en wat bedoel je met achteraan het alfabet beginnen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.maar goed ik ben ff weg, ff mn vrouwtje ophalen van het station...klussen...
check google images ffquote:op vrijdag 20 januari 2006 22:08 schreef irisvrede het volgende:
[..]
zyxwvutsr >>> in beide richting doet ie het niet hoor
threndwhore is in ieder geval geen bestaand woord'(of wel dan?)
quote:op vrijdag 20 januari 2006 22:10 schreef krijnskiekjes.tk het volgende:
oke ik ben denk ik een stapje verder,3d animatie oke hmmmSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.maar goed ik ben ff weg, ff mn vrouwtje ophalen van het station
quote:op vrijdag 20 januari 2006 22:19 schreef schteban het volgende:
oh, zo te zien is 12 overgeslagen??
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt....klussen...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jup, Jigsaw
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jup, Jigsaw
quote:op vrijdag 20 januari 2006 22:24 schreef schteban het volgende:haha die vindt ik wel mooi!! dat we dus gewoon het spel te slim af warenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
maar goed ontopic:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt....klussen...
volgens mij is dit voor jou echt geweldig om te volgen, want jij ziet de meest zinloze conclusies voorbij komenquote:op vrijdag 20 januari 2006 22:27 schreef schteban het volgende:
fijn dat je er weer bent
over puzzel 11 nog? ik vraag me het echt af namelijkquote:op vrijdag 20 januari 2006 22:29 schreef schteban het volgende:
het leukste vind ik dat er mensen actief met mijn puzzle bezig zijn
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ik zag toen de naam van de pijstiller als naam van de derde persoon aan (maar ja toen ging dus gelijk naar 13)
quote:op vrijdag 20 januari 2006 22:25 schreef krijnskiekjes.tk het volgende:
[..]
haha die vindt ik wel mooi!! dat we dus gewoon het spel te slim af waren![]()
maar goed ontopic:geen idee heb al een spiegel gepakt maar volgens mij heeft dat er niks mee te makenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.in het plaatje bij 13 zit heel kleine tekst verborgen, maar het lukt me niet om het leesbaar te maken, zal wel niks betekenenik kan sowieso niks van het plaatje zelf maken
"The objectivist ethics holds man's life as the standard of value
– and his own life as the ethical purpose of every individual man." -Ayn Rand (1905-1982)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt....klussen...
quote:op vrijdag 20 januari 2006 22:49 schreef krijnskiekjes.tk het volgende:
lees dit eens:klinkt logischSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
trouwens die tekst die er staat lijkt binair ik zal eens kijken of ik het nog meer kan vergroten en verscherpen
waar was die 3 ook al weer voorbij gekomen?quote:op vrijdag 20 januari 2006 22:56 schreef rayvon het volgende:
sja het getal drie is al eerder voorbij gekomen, maar of we die kant op moeten zoeken?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |