andere topic zat vol.quote:op vrijdag 20 januari 2006 21:43 schreef krijnskiekjes.tk het volgende:
hehehe een beetje hier verder gaan he!!
lees even een uittreksel van king misery.quote:op vrijdag 20 januari 2006 21:47 schreef krijnskiekjes.tk het volgende:
? hoe hebbie dat gedaan
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:op vrijdag 20 januari 2006 21:51 schreef krijnskiekjes.tk het volgende:
ja eh pijnstillers ofzo?
quote:op vrijdag 20 januari 2006 21:55 schreef the_legend_killer het volgende:
hint voor nummer 3 ?
naja zoals je ziet is het laatste woord in spiegelbeeld alleen jammer dat het precies alle letters zijn van a tm i misschien dat we vanaf het einde van het alfabet moeten beginnen?quote:op vrijdag 20 januari 2006 22:02 schreef krijnskiekjes.tk het volgende:
maar de volgende kan ik niet echt een touwtje aan vast knopen
dat is een algemen ik zit fout paginaquote:op vrijdag 20 januari 2006 22:02 schreef rayvon het volgende:
hmm 13 is apart...als ik het eerste wat in me opkomt invul krijg ik een nieuwe pagina die me vertelt dat ik fout zit en terug moet gaan
zyxwvutsr >>> in beide richting doet ie het niet hoorquote:op vrijdag 20 januari 2006 22:05 schreef krijnskiekjes.tk het volgende:
[..]
dat is een algemen ik zit fout pagina
maar als je op trendwhore zoekt op google, zie ik allemaal abstracte plaatjes, beetje vaag
en wat bedoel je met achteraan het alfabet beginnen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.maar goed ik ben ff weg, ff mn vrouwtje ophalen van het station...klussen...
check google images ffquote:op vrijdag 20 januari 2006 22:08 schreef irisvrede het volgende:
[..]
zyxwvutsr >>> in beide richting doet ie het niet hoor
threndwhore is in ieder geval geen bestaand woord'(of wel dan?)
quote:op vrijdag 20 januari 2006 22:10 schreef krijnskiekjes.tk het volgende:
oke ik ben denk ik een stapje verder,3d animatie oke hmmmSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.maar goed ik ben ff weg, ff mn vrouwtje ophalen van het station
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |