En dan nog de verhalen in de publiciteit, het gaat niet goed met Harmquote:Op vrijdag 20 januari 2006 21:36 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik vond harm niet zo fijn ruikenEN hij was arrogant.
Marescha vond ik na de show ook kapsones hebben. Maar ik hoorde weer van CDP dat ze tijdens de repetities weer heel erg aardig was...
Maar Harmeng ventje.....
Ellen eng?? Waarom is zij nou weer eng?quote:Op vrijdag 20 januari 2006 21:41 schreef KinkyGiraf het volgende:
Nou,.. wat mij betreft mag ofwel Christon ofwel Ellen eruit. De eerste omdat ie niet kan zingen en Ellen omdat zij gewoon erg eng is.
ze kijkt soms op een bepaalde manier en dan vind ik er niet echt knap.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 21:46 schreef Woelli het volgende:
Wat Ellen is niet eng!
Ik vind zelf Ellen een heel mooi meisje. Met mooie ogen![]()
Zoals je al zei, meningen verschillenquote:Op vrijdag 20 januari 2006 21:48 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ze kijkt soms op een bepaalde manier en dan vind ik er niet echt knap.
Maar die ogen.... WOW
vraag:quote:Op vrijdag 20 januari 2006 22:39 schreef Kirstenn het volgende:
mag ellenfansite.nl ook bij de linkjeshaha
ELLENNNNellen is niet eng, ellen is gewoon mooi
![]()
Wanneer is haar fansite klaar??quote:Op vrijdag 20 januari 2006 22:39 schreef Kirstenn het volgende:
mag ellenfansite.nl ook bij de linkjeshaha
ELLENNNNellen is niet eng, ellen is gewoon mooi
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Verder volg ik het niet eigenlijk.I'm a fokker! can't you see, do u wanna fok! all night with me.. ^_^
quote:Op vrijdag 20 januari 2006 23:00 schreef furanku het volgende:
ellen is lelijk..
Ellen is niet lelijkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Verder volg ik het niet eigenlijk.![]()
quote:Op vrijdag 20 januari 2006 23:00 schreef furanku het volgende:
ellen is lelijk..
je bent zelf lelijkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Verder volg ik het niet eigenlijk.![]()
En ze kan ook nog niet eens zingen..quote:
Nee, du bistquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |