vervelendquote:Op zaterdag 21 januari 2006 10:02 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Stukken, alleen nog hoofdpijn ver achterin mijn hoofd.
Dat bedoel ik maarquote:Op zaterdag 21 januari 2006 10:15 schreef indahnesia.com het volgende:
dan kun je rustig op adem komen
binnenblijven is vaak ook geen straf. Zo'n mooi weer is het nu niet. Misschien volgende week schaatsen, dat zou ik niet willen missen. Maar nu.. nah..quote:Op zaterdag 21 januari 2006 10:17 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Dat bedoel ik maar.
Maar ik blijf dit weekend lekker binnen. één iets en ik ben weer zieker.
Ik heb ook nog kriebelhoest. En succes bij de kapperquote:Op zaterdag 21 januari 2006 10:25 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
binnenblijven is vaak ook geen straf. Zo'n mooi weer is het nu niet. Misschien volgende week schaatsen, dat zou ik niet willen missen. Maar nu.. nah..
net geweestquote:Op zaterdag 21 januari 2006 10:59 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Wanneer mag je naar de kapper?
Dat had ik je ook wel kunnen vertellenquote:Op zaterdag 21 januari 2006 10:59 schreef Dark_Angelus het volgende:
En ik maar denken waar haalt die mod8or zijn posts vandaan
Gefunden
jij bij radio 2?quote:Op zaterdag 21 januari 2006 11:01 schreef Dark_Angelus het volgende:
Trouwens mensen die af en toe is naar radio 2 luisteren (niemand denk) tussen 16:00 & 18:00 live aanwezig met daarbij een bijbehorend interview!
Whehe, ik heb gewoon niets van gemerktquote:Op zaterdag 21 januari 2006 11:01 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
net geweest't is 2 minuten lopen namelijk.. en ik kon eventjes wachten. Over 5 weken weer, dan ben ik mooi kort voor de vakantie.
![]()
En waarom hebben we dat dan niet gedaan?!quote:Op zaterdag 21 januari 2006 11:01 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Dat had ik je ook wel kunnen vertellen![]()
Ik ben overal te vindenquote:Op zaterdag 21 januari 2006 10:59 schreef Dark_Angelus het volgende:
En ik maar denken waar haalt die mod8or zijn posts vandaan
Gefunden
goed van mij hequote:Op zaterdag 21 januari 2006 11:02 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Whehe, ik heb gewoon niets van gemerkt(dat je weg was)
Mogguh D_A
had het maar gevraagd aan me danquote:Op zaterdag 21 januari 2006 11:02 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
En waarom hebben we dat dan niet gedaan?!
Hè hè hè!
Hehequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |