Hmm, na drs ben ik afgehaaktquote:Op zaterdag 21 januari 2006 01:22 schreef Ang3l het volgende:
[..]
*LOL*
wacht, misschien helpt dit ..... Drs Ba Stephan Franciscus Wilhelmus Martinus van Mierlo - Van de Ven
Neuh, ik gooi 'm altijd direct achter de drsquote:Op zaterdag 21 januari 2006 01:25 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Hmm, na drs ben ik afgehaaktIk hou het op Steven
![]()
Enne, Steven, moet ba niet áchter je naam
Hmmmquote:Op zaterdag 21 januari 2006 01:33 schreef BB_Koning het volgende:
Mijn god, slaapt iedereen? Alleen BB en Steven zijn hier te bekkenbekennen
![]()
Nee hoor de stempolitie is er ook nogquote:Op zaterdag 21 januari 2006 01:33 schreef BB_Koning het volgende:
![]()
Jij hebt je bul ingelijst ?quote:Op zaterdag 21 januari 2006 01:34 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Hmmmff cammen op MSN?
Hou ik m'n diploma voor de cam
Hmm, ik hou wel van lange diploma's... O, wacht, volgens mij gebruikte jij geen beeldspraakquote:Op zaterdag 21 januari 2006 01:34 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Hmmmff cammen op MSN?
Hai Stroekiequote:Op zaterdag 21 januari 2006 01:36 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Jij hebt je bul ingelijst ?
die van mij ligt in de la... ergens![]()
Die van mij zit ergens in een map geloof ikquote:Op zaterdag 21 januari 2006 01:36 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Jij hebt je bul ingelijst ?
die van mij ligt in de la... ergens![]()
God, ja... ik durfde hem niet eens op full screen te kijkenquote:Op zaterdag 21 januari 2006 01:15 schreef Ang3l het volgende:
[..]
"eng" = creepy/spannend
Echt eng was bv The Descent
Dag BB_Koningquote:
Ik vul een formulier in om een IRS Individual Taxpayer Identification Number te krijgen.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 01:33 schreef BB_Koning het volgende:
![]()
in z'n gekregen diploma map van de Rabobank toen ik mijn MAVO diploma gehaald hebquote:Op zaterdag 21 januari 2006 01:38 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Die van mij zit ergens in een map geloof ik
Yep, we're taking overquote:Op zaterdag 21 januari 2006 01:39 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Dag BB_Koning
uw komst hier is weer een duidelijk signaal dat de nachtploeg het hier weer gaat overnemen van de dagposters![]()
![]()
Waarom? Gewoon geen belasting betalen,d an heb je zo'n nummer ook niet nodigquote:Op zaterdag 21 januari 2006 01:39 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik vul een formulier in om een IRS Individual Taxpayer Identification Number te krijgen.
Met zo'n nummer hoeven we juist minder te betalenquote:Op zaterdag 21 januari 2006 01:42 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Waarom? Gewoon geen belasting betalen,d an heb je zo'n nummer ook niet nodig
Ze gebruiken een belastingreductie om mensen gegevens te laten opgeven, dan hebben de autoriteiten betere controlemogelijkheden: big brother is watching youquote:Op zaterdag 21 januari 2006 01:46 schreef wonderer het volgende:
[..]
Met zo'n nummer hoeven we juist minder te betalen
Ach, ik heb nu niet meer informatie gegeven dan dat ze al hadden.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 01:49 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Ze gebruiken een belastingreductie om mensen gegevens te laten opgeven, dan hebben de autoriteiten betere controlemogelijkheden: big brother is watching youMaar ach, ik vind het niet erg, ik ben een grote fan van de regering Bush
Waarschijnlijk de enige
![]()
![]()
Nee hoorquote:Op zaterdag 21 januari 2006 01:49 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Ze gebruiken een belastingreductie om mensen gegevens te laten opgeven, dan hebben de autoriteiten betere controlemogelijkheden: big brother is watching youMaar ach, ik vind het niet erg, ik ben een grote fan van de regering Bush
Waarschijnlijk de enige
![]()
![]()
Amerika heeft daar een WETgeving voor? Ik dacht dat ze gewoon deden wat in ze opkwam.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 01:56 schreef BB_Koning het volgende:
In Nederland zou ook wetgeving zoals in Amerika moeten komen wat betreft terrorisme.
Wie stemt voor?![]()
als we nu eens eerst gewoon gingen handhaven en daarna pas de wetgeving gingen aanpassenquote:Op zaterdag 21 januari 2006 01:56 schreef BB_Koning het volgende:
In Nederland zou ook wetgeving zoals in Amerika moeten komen wat betreft terrorisme.
Wie stemt voor?![]()
Hun wil is toch WETquote:Op zaterdag 21 januari 2006 01:58 schreef wonderer het volgende:
[..]
Amerika heeft daar een WETgeving voor? Ik dacht dat ze gewoon deden wat in ze opkwam.
quote:Op zaterdag 21 januari 2006 01:58 schreef wonderer het volgende:
[..]
Amerika heeft daar een WETgeving voor? Ik dacht dat ze gewoon deden wat in ze opkwam.
Vaak genoeg mensen vrijgelaten vanwege gebrek aan bewijs. Als er hier Amerikaanse wetgeving was, dan zaten die gasten nog steeds vastquote:Op zaterdag 21 januari 2006 01:58 schreef Stroekie het volgende:
[..]
als we nu eens eerst gewoon gingen handhaven en daarna pas de wetgeving gingen aanpassen
dan zouden we ook niet steeds verdachten hoeven vrij te laten op vormfouten
nee maar gewoon handhavenquote:Op zaterdag 21 januari 2006 02:06 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Vaak genoeg mensen vrijgelaten vanwege gebrek aan bewijs. Als er hier Amerikaanse wetgeving was, dan zaten die gasten nog steeds vastMensenrechten zijn tof, maar nationale veiligheid ook
![]()
Ja onze afdeling tieners is wel heel verdacht afwezigquote:Op zaterdag 21 januari 2006 02:19 schreef BB_Koning het volgende:
Ik vind dit onderwerp te zwaar voor dit tijdstip, waar zijn de pubers die foto's van lekkere jongens tussen de berichten gooien![]()
Ik ben ook wel bereid de topic op te leukenquote:Op zaterdag 21 januari 2006 02:29 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Ja onze afdeling tieners is wel heel verdacht afwezig
TRS CDP en Jooztk
waar blijven jullie![]()
Be my guestquote:Op zaterdag 21 januari 2006 02:32 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Ik ben ook wel bereid de topic op te leuken![]()
Strippuuuuuuuhhhhquote:Op zaterdag 21 januari 2006 02:32 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Ik ben ook wel bereid de topic op te leuken![]()
nog een stuk of 17 dus we hebben nog wel even hoorquote:Op zaterdag 21 januari 2006 02:34 schreef wonderer het volgende:
[..]
Be my guestMaar hij is bijna vol, geloof ik.
Het is weekend, dus je doet lekker wild en bent nog opquote:
quote:Op zaterdag 21 januari 2006 02:35 schreef Stroekie het volgende:
[..]
heeft tie dat nog niet voor jouw op cam gedaan dan![]()
quote:Op zaterdag 21 januari 2006 02:38 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Ik ben (tegenwoordig) een nette jongen, hoor!![]()
Dit was dus niet uitdagend genoeg voor jequote:Op zaterdag 21 januari 2006 01:34 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Hmmmff cammen op MSN?
Plaatjes van mooie latino'squote:Op zaterdag 21 januari 2006 02:37 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Het is weekend, dus je doet lekker wild en bent nog op![]()
Vertel eens, wat zou ik hier moeten plaatsen om je diploma stijf te krijgen(Hmm, best grof, in mn hoofd klonk dit suggestiever
)
Als Steven 'hoi' zegt, dan vind ik t al uitdagendquote:Op zaterdag 21 januari 2006 02:39 schreef Stroekie het volgende:
[..]
[..]
Dit was dus niet uitdagend genoeg voor je![]()
Of andere donkerharige lichtgebruinde zwoele schoonhedenquote:Op zaterdag 21 januari 2006 02:41 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Ja laten we het topic volzetten met Gael pics![]()
hoiquote:Op zaterdag 21 januari 2006 02:42 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Als Steven 'hoi' zegt, dan vind ik t al uitdagend![]()
volgens mij moet er toch nog even een klein misverstand tussen jullie uit de weg geruimd wordenquote:Op zaterdag 21 januari 2006 02:42 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Als Steven 'hoi' zegt, dan vind ik t al uitdagend![]()
Braziliaantjes van het Ipamena strandquote:Op zaterdag 21 januari 2006 02:42 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Of andere donkerharige lichtgebruinde zwoele schoonheden
Hmm, je houdt van gebruinde jongens met donker haar...quote:Op zaterdag 21 januari 2006 02:42 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Of andere donkerharige lichtgebruinde zwoele schoonheden
ipewattes?!quote:Op zaterdag 21 januari 2006 02:43 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Braziliaantjes van het Ipemina strand![]()
egwelquote:Op zaterdag 21 januari 2006 02:43 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Hmm, je houdt van gebruinde jongens met donker haar...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |