Morgen weerquote:Op vrijdag 20 januari 2006 22:55 schreef Waxxer het volgende:
Dat is waar ook, TheaterMama kan Fuzz gewoon dagelijks zien!![]()
Brabant..quote:Op vrijdag 20 januari 2006 23:12 schreef Cybart het volgende:
zuipe, zuipe, da kannik goe
da kanne kikke blindelings met mijn ogen toe
zuipe, zuipe, tegen mijn haar omhoog
mijne mond is nog ni leeg of mijn keel is weeral droog
antwerpsquote:
Oeh, je weet zeker dat je homo bent?quote:Op vrijdag 20 januari 2006 23:15 schreef Cybart het volgende:
[..]
antwerps
maar inmiddels nadat ik het vrienden een paar jaar geleden liet horen een van de bekendere nummers in de wijk waar ze wonen en mn stamkroeg staat
"met de wijven niks as last" is leuker
Ik heb dat dus ookquote:Op vrijdag 20 januari 2006 23:19 schreef petre86 het volgende:
ik val om van de slaap.. op een vrijdag
quote:Op vrijdag 20 januari 2006 23:29 schreef TheaterMaMa het volgende:
ongeloofelijk, wisten jullie dat de olifant tot de best zwemmende zoogdieren behoort en wel tot 6 km aan 1 stuk kan zwemmen![]()
link korter gemaakt
Laptopquote:Op vrijdag 20 januari 2006 23:30 schreef petre86 het volgende:
[..]
ik ga maar alvast in bed liggen dan
Nee dat wist ik nietquote:Op vrijdag 20 januari 2006 23:29 schreef TheaterMaMa het volgende:
ongeloofelijk, wisten jullie dat de olifant tot de best zwemmende zoogdieren behoort en wel tot 6 km aan 1 stuk kan zwemmen![]()
quote:Op vrijdag 20 januari 2006 23:36 schreef petre86 het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
heerlijk he
gewoon in bed, laptop naast je, tv aan
heeerlijk onderuit
quote:Op vrijdag 20 januari 2006 23:46 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Maak je maar geen zorgen hoor, zijn firefox valt toch om de haverklap uit![]()
Ik vond dat altijd tegenvallenquote:Op vrijdag 20 januari 2006 23:46 schreef Waxxer het volgende:
Nou, morgen wordt het allemaal wel heel erg echt.
Ik heb gewoon nu al bijna alles ingepakt hierik heb zoooooveel weggegooid tijdens de laatste verhuizing!
hij valt niet uit hoorquote:Op vrijdag 20 januari 2006 23:46 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Maak je maar geen zorgen hoor, zijn firefox valt toch om de haverklap uit![]()
Hallo.. een beetje?quote:Op vrijdag 20 januari 2006 23:48 schreef petre86 het volgende:
[..]
hij valt niet uit hoor
gebruikt alleen een beetje veel geheugen![]()
Mja.. dat heeft mijn FF ook..quote:Op vrijdag 20 januari 2006 23:48 schreef petre86 het volgende:
[..]
hij valt niet uit hoor
gebruikt alleen een beetje veel geheugen![]()
maar waxxer heeft tìg vierkante meter (!!!!!) extra!quote:Op vrijdag 20 januari 2006 23:48 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Ik vond dat altijd tegenvallen
dan bleek ik achteraf toch veel meer rotzooi verzameld te hebben dan op het eerste oog leek
400? das niksquote:Op vrijdag 20 januari 2006 23:53 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Mja.. dat heeft mijn FF ook..
na een avond fokken in meerdere topics, gay.nl en nog wat surfwerk gebruikt FF 400 MB geheugen!
Verschil is dat ik wel 2 GB geheugen tot m'n beschikking heb
quote:Op vrijdag 20 januari 2006 23:56 schreef petre86 het volgende:
[..]
400? das niks
ik zit wel eens tussen 500-600 aan wisselbestand wat alleen voor FF is, totaal van 700-800 ( werkgeheugen is 480 MB)
en proces van 200k
Ja wat goed hequote:Op vrijdag 20 januari 2006 23:54 schreef petre86 het volgende:
[..]
maar waxxer heeft tìg vierkante meter (!!!!!) extra!
Ja ik zie het al helemaal voor me. Waxxer als tuinnymf in zijn tuinbroek aan het schoffelenquote:en hij kan nog dingen in de tuin zetten enzo
Tsja KPN he.. een chaotisch boeltje daar, net als m'n vriend. Owja correctie: Hij werkt daarquote:en hij moet nog zoveel regelen.. en dan gaat kpn hem in zijn nieuwe huis met brieven bestoken om hem als klant terug te winnen.. en bellen mèt zachte G enzo..
Ik zie hem helemaal z'n stekkie in een laura ashley interieur veranderen, met veel pastelkleurtjes en sierrandbehangquote:en dan nog inrichten he!
ai ai ai ai.. gordijnen.. nu staat ie daar de komende week.. vanuit de badkamer zomaar niet ineens in de hal voor de voordeur maar gewoon een normale hal
Ach ja.. tip voor hem. Neem zelf een verrekijker en ga je buren bespiedenquote:en de buren die hem in de gaten houden...
Klinkt bekendquote:tja woonwijk he.. nieuwsgierige ouders.. zo'n alleenstaande bijna klare student in de straat.. interessant voor de dochters
Only in your mind hequote:of die gepensioneerden.. die gaan kijken met verrekijker en spiegeltje bij het raam.. en de score van de piemelmeetmeet bijhouden
quote:en..
quote:en..
quote:en.. !!
Je hebt duidelijk niks te doen, arme jongen.. lig je daar op je bedje, helemaal comfortabel, maar toch verveeldquote:(witregels
)
Hij wil sex denk ikquote:Op zaterdag 21 januari 2006 00:00 schreef wizarddragon het volgende:
Je hebt duidelijk niks te doen, arme jongen.. lig je daar op je bedje, helemaal comfortabel, maar toch verveeld![]()
Klinkt ook bekendquote:Op zaterdag 21 januari 2006 00:05 schreef Blubberzwijn het volgende:
zucht.... en steun weer een dag niks gedaantentamens komen steeeeeds dichterbij..
en dan nog naar zijn ouders gaat.. en zuslief maandag de sleutels van haar huis krijgt.. en .. en.. en..quote:Op zaterdag 21 januari 2006 00:02 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Tsja tis dat ie morgen moet werken he![]()
Ik hoef alleen maar op je bureaublad te kijkenquote:Op zaterdag 21 januari 2006 00:07 schreef petre86 het volgende:
[..]
en dan nog naar zijn ouders gaat.. en zuslief maandag de sleutels van haar huis krijgt.. en .. en.. en..
en trouwens.. chaotisch?
IK?
Welnee...quote:Op zaterdag 21 januari 2006 00:07 schreef petre86 het volgende:
[..]
en dan nog naar zijn ouders gaat.. en zuslief maandag de sleutels van haar huis krijgt.. en .. en.. en..
en trouwens.. chaotisch?
IK?
de echte of laptop?quote:Op zaterdag 21 januari 2006 00:08 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Ik hoef alleen maar op je bureaublad te kijken
Je bureau is wel een georganiseerde chaos net als bij mijquote:
tot ik me er aan erger ?quote:Op zaterdag 21 januari 2006 00:14 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Je bureau is wel een georganiseerde chaos net als bij mij, alhoewel bij je laptop het 1 en ander is opgeruimd.. maar voor hoe lang?
![]()
ik heb net weer 4 picto's verwijdertquote:Op zaterdag 21 januari 2006 00:18 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Is het nu alweer een troep op je laptop?Kweet wel dat er een colin.avi daar opstaat
haaiquote:Op zaterdag 21 januari 2006 00:18 schreef creno het volgende:
goeienacht allemaal !
quote:Op zaterdag 21 januari 2006 00:20 schreef petre86 het volgende:
[..]
ik heb net weer 4 picto's verwijdert
[..]
Morruguh Crenoquote:Op zaterdag 21 januari 2006 00:18 schreef creno het volgende:
goeienacht allemaal !
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |