Jamaar meneer Labrie is dan ook gewoon ronduit le-lijk.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 20:58 schreef wonderer het volgende:
[..]
Mannen die iets KUNNEN zijn honderd keer prettiger om naar te kijken op TV dan zo'n gladde Sebastiaan Labrie, om maar een dwarsstraat te noemen.
Sebastiaan Labrie is ook lelijk. Maar dat is jouw mening enzo he, je hoeft niet iets te kunnen om mooi te zijn. En er zijn genoeg spuuglelijke mensen die iets kunnen.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 20:58 schreef wonderer het volgende:
[..]
Mannen die iets KUNNEN zijn honderd keer prettiger om naar te kijken op TV dan zo'n gladde Sebastiaan Labrie, om maar een dwarsstraat te noemen.
Welke BN'er? Of moet dat geheim blijven?quote:Op vrijdag 20 januari 2006 21:01 schreef Cybart het volgende:
we hadden vandaag weer een BN'er in de toko...
incl cameraploeg...
maar niet zo bekend als de koningin natuurlijk dat bezoek van haar wordt lastig te overtreffen qua BN'er niveau natuurlijk
Nah.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 20:45 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ohw.. nou ja, dat wel.. maar wel op de logeerkamer..
gay.nl?quote:Op vrijdag 20 januari 2006 21:02 schreef Ang3l het volgende:
[afbeelding]
Martin pijpt een negerlul.
In het bos ligt een lekker negertje. Dat kan Martin natuurlijk niet zomaar aan zichzelf voorbij ...
![]()
![]()
Ik moet altijd zo lachen met die teksten![]()
Vieze man!quote:Op vrijdag 20 januari 2006 21:01 schreef TheaterMaMa het volgende:
lekkere TT
ik krijg al helemaal ballen in mijn buik
weet je wat ik ook zo lekker vind
uniformen
ken u dat lekker he
But ofcoursequote:
het filmpje wordt binnenkort toch in heel europa de zender opgepleurd, dus ik kan het wel zeggenquote:Op vrijdag 20 januari 2006 21:02 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Welke BN'er? Of moet dat geheim blijven?
quote:Op vrijdag 20 januari 2006 21:02 schreef Ang3l het volgende:
[afbeelding]
Martin pijpt een negerlul.
In het bos ligt een lekker negertje. Dat kan Martin natuurlijk niet zomaar aan zichzelf voorbij ...
![]()
![]()
Ik moet altijd zo lachen met die teksten![]()
Ik wil ze wel zienquote:Op vrijdag 20 januari 2006 21:04 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ik heb een methode die foto's en teksten niet te zien
Nou ja, dat was de eerste naam die in me opkwam als "lekker ding". Vul een willekeurige soapie in die om zijn looks is gecast in plaats van op zijn acteerkwaliteiten.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 20:59 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Maar dat is ook gewoon een neus op voetjes..
Ah, je snapt het welquote:Op vrijdag 20 januari 2006 21:01 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Sebastiaan Labrie is ook lelijk. Maar dat is jouw mening enzo he, je hoeft niet iets te kunnen om mooi te zijn. En er zijn genoeg spuuglelijke mensen die iets kunnen.
quote:Op vrijdag 20 januari 2006 21:06 schreef Cybart het volgende:
[..]
het filmpje wordt binnenkort toch in heel europa de zender opgepleurd, dus ik kan het wel zeggenHans van Breukelen
Ik ben niet dom hoor.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 21:10 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ah, je snapt het welIk heb trouwens nergens gezegd dat ik Frederik de Groot (of Anthony Hopkins) KNAP vond. Alleen aantrekkelijk en fijn om naar te kijken.
quote:Op vrijdag 20 januari 2006 21:06 schreef Cybart het volgende:
[..]
het filmpje wordt binnenkort toch in heel europa de zender opgepleurd, dus ik kan het wel zeggenHans van Breukelen
Ah, je doet maar alsof. Gotcha.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |