dan had je toch al wel meer minpunten gehad ? toch ?quote:Op zaterdag 21 januari 2006 00:57 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Ja, maar dan kan het alsnog zo zijn dat iedereen mij gaat nomineren
En dan opeens "nou Waxxer, je feestje heeft lang genoeg geduurd"quote:Op zaterdag 21 januari 2006 00:58 schreef creno het volgende:
[..]
dan had je toch al wel meer minpunten gehad ? toch ?
kijk naar tech, die kreeg eerst veel minpunten en later om dezelfde redenen nominaties.
Kijk: daar ga ik al!quote:Op zaterdag 21 januari 2006 00:58 schreef creno het volgende:
[..]
dan had je toch al wel meer minpunten gehad ? toch ?
kijk naar tech, die kreeg eerst veel minpunten en later om dezelfde redenen nominaties.
quote:
Wanner word je gewoon Zwijn? Je was toch begonnen met trainen?quote:Op zaterdag 21 januari 2006 01:04 schreef Blubberzwijn het volgende:
leeeHIEK traaa ooo lee HIEK! traaa ooo
sjaloooooooooom sjaahaalooooooooooooom
quote:Op zaterdag 21 januari 2006 01:07 schreef creno het volgende:
ik zal ook mijn bed eens op gaan zoeken, truste
al 2 kilo aangekomenquote:Op zaterdag 21 januari 2006 01:07 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Wanner word je gewoon Zwijn? Je was toch begonnen met trainen?![]()
We hebben elkaar nu 2x gezien en beide keren vluchtte je wegquote:Op zaterdag 21 januari 2006 01:12 schreef Waxxer het volgende:
Ang3l...Ik kán nu niet eens meer dansen.... door emoties...
"eng" = creepy/spannendquote:Op zaterdag 21 januari 2006 01:12 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Ik vond Ring helemaal niet eng, ben je homo ofzo dat je dat eng vond![]()
![]()
Dus dan stém je me maar weg?quote:Op zaterdag 21 januari 2006 01:14 schreef Ang3l het volgende:
[..]
We hebben elkaar nu 2x gezien en beide keren vluchtte je weg
In dat geval: ik vind jou engquote:Op zaterdag 21 januari 2006 01:15 schreef Ang3l het volgende:
[..]
"eng" = creepy/spannend
Echt eng was bv The Descent
quote:Op zaterdag 21 januari 2006 01:16 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Dus dan stém je me maar weg?Gewoon een dikke streep?
Mijn enige carriere die ik heb met één worp in de afvalemmer ipv een dagje wachten en twee minpuntjes geven?
*LOL*quote:Op zaterdag 21 januari 2006 01:19 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
In dat geval: ik vind jou engNee, niet creepy, maar spannend. Nou, ok, eigenlijk ook een beetje creepy
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |