Die is oud!quote:Op zondag 22 januari 2006 01:11 schreef ernie09 het volgende:
Afrekenen bij een bar: 'Wat krijg je van me?'
Barman: 'behalve hoofdpijn?'
quote:Op zaterdag 21 januari 2006 20:42 schreef DaMart het volgende:
Iemand vraagt of je de aardappels wat hoger wilt zetten. Na een half uur gaat die persoon naar de keuken, en komt in paniek terug. 'De aardappels zijn weg!' Dan kijk je die persoon onschuldig aan, loopt mee, en wijst omhoog naar het keukenkastje aan de muur. 'Ja, ik moest ze toch hoger zetten? Hoger ging niet hoor.'
Ik ken hem niet, en ik vind hem best leuk iddquote:Op zaterdag 21 januari 2006 19:41 schreef kevin85 het volgende:
Als je je gsm opneemt.
"Hey, hoe wist je dat ik hier was"![]()
Alhoewel ik die nog best leuk vind![]()
quote:Op zondag 22 januari 2006 10:22 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Als ik rond december in een winkel kom, vragen ze altijd 'is het een cadeautje?'
Indien dit het geval is, antwoord ik natuurlijk met 'ja, het is een cadeautje'.
De standaardreactie die hier altijd opgegeven wordt is 'is het voor Sinterklaas?'.
Als ik dan weer antwoord geef met 'nee, het is voor mijn moeder', kijken ze me altijd erg raar aan.
Log dan inquote:Op vrijdag 20 januari 2006 20:22 schreef Nawien het volgende:
Of deze: Is je kapper dood?![]()
Fok moet de EDIT functie eens goed implementeren zodat IK mijn EIGEN bericht kan wijzigen. Ik heb daar "geen rechten" voor. Hoezo geen rechten, tis me eigen fockin bericht
![]()
gave baan heb jijquote:Op zondag 22 januari 2006 13:16 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Die heb ik gisteren ook drie keer moeten aanhoren
quote:Op vrijdag 20 januari 2006 19:54 schreef MrBean het volgende:
Waarom is dat een grapje? Dat lijkt mij het meest logische antwoord.
Precies. Doen m'n ouders ook.quote:Op zondag 22 januari 2006 14:29 schreef vamos1 het volgende:
[..]
er zijn ook mensen die de benzinekosten kunnen afschrijven op naam van het bedrijf
die krijgen het dus wel terug van de belasting...
TS.. je bent gewoon een zeikwijf
Die is wel tofquote:Op zondag 22 januari 2006 01:11 schreef ernie09 het volgende:
Afrekenen bij een bar: 'Wat krijg je van me?'
Barman: 'behalve hoofdpijn?'
En die zegt hem dus zelf tegen al zijn klanten.![]()
![]()
Die laatste begrijp ik niet. Is je moeder overleden in december?quote:Op zondag 22 januari 2006 10:22 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Als ik rond december in een winkel kom, vragen ze altijd 'is het een cadeautje?'
Indien dit het geval is, antwoord ik natuurlijk met 'ja, het is een cadeautje'.
De standaardreactie die hier altijd opgegeven wordt is 'is het voor Sinterklaas?'.
Als ik dan weer antwoord geef met 'nee, het is voor mijn moeder', kijken ze me altijd erg raar aan.
Dat is juist de essentie van slechte moppen 1000x herhalenquote:Op zaterdag 21 januari 2006 19:20 schreef ErwinEHVNL het volgende:
iedereen valt hier wel in de herhaling... lees gewoon eerst topic door voordat je iets post...
Die hoor ik ook vaak jaquote:Op zondag 11 juni 2006 07:38 schreef PsychoDude_666 het volgende:
Op m'n vakantiebaantje moet ik ook nog weleens kassadraaien "Bliep *kut* artikel wil niet scannen" klant: "Oh, dan is-ie zeker gratis"...
Een pompbediende hoef je niet af te troeven. Hij is pombediende; afgetroefd voor het leven.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 21:57 schreef Renmaestro het volgende:
Ik vraag me dan af hoe dat gaat. Of daadwerkelijk iemand onderweg naar het pompstation een geslaagde grap gaat bedenken om de pompbediende af te troeven
Koffie brengen tijdens het bezoekuur...quote:Op zondag 11 juni 2006 09:50 schreef Lemming22 het volgende:
Ik werk in een ziekenhuis en moet 's avonds de patiënten drinken geven. Helaas is dat tijdens bezoekuur ... en dat is NIET grappig.
Wat maakt het nou uit wat voor werk iemand doet? Een mens dien je gewoon altijd respectvol te behandelen. Je hebt er genoeg die dat niet doen.quote:Op zondag 11 juni 2006 10:07 schreef zovty het volgende:
[..]
Een pompbediende hoef je niet af te troeven. Hij is pombediende; afgetroefd voor het leven.
Zeg dat maar tegen mijn verantwoordelijke in het ziekenhuisquote:Op zondag 11 juni 2006 11:16 schreef Esme_Weatherwax het volgende:
[..]
Koffie brengen tijdens het bezoekuur...![]()
Je mag even uitleggen wat hier zo flauw aan is, ik snap er niks van.quote:Op zondag 11 juni 2006 12:43 schreef DJJoris het volgende:
Mja ik ken dat soort grapjes, evenals op mijn werk, leuk als je in de kabine zit van een bioscoop en er bij een springer steeds wordt gezegd "er zit een Joris Springer in de film" oh oh oh wat grappig en origineel, vooral als het al een paar maanden doorgaat.
Ik heet zelf Joris Springer, maar er is idd niets grappigs aan maar mijn collega's vinden van wel :Squote:Op zondag 11 juni 2006 12:56 schreef zovty het volgende:
[..]
Je mag even uitleggen wat hier zo flauw aan is, ik snap er niks van.
Maar wat is een springer dan?quote:Op zondag 11 juni 2006 13:45 schreef DJJoris het volgende:
[..]
Ik heet zelf Joris Springer, maar er is idd niets grappigs aan maar mijn collega's vinden van wel :S
Dat als het beeldje bij een bioscoop film verspringt zodat je dus een gedeelte van het volgende beeldje op het witte doek ziet.quote:
Okee, dat wist ik dus niet, dat dat zo heette.quote:Op zondag 11 juni 2006 14:10 schreef DJJoris het volgende:
[..]
Dat als het beeldje bij een bioscoop film verspringt zodat je dus een gedeelte van het volgende beeldje op het witte doek ziet.
Je krijgt dan dus de bovenkant van het volgende beeldje al voor een gedeelte te zien met een lelijke zwarte horizontale streep in beeld.
quote:Op zondag 11 juni 2006 14:16 schreef Bean. het volgende:
"Hetzelfde grapje 1000x moeten aanhoren"
Dat heb ik nou altijd als ik de reacties lees hier op fok!![]()
Altijd dezelfde droge opmerkingen.
1) gArantiequote:Op zondag 11 juni 2006 14:02 schreef guitarist.nl het volgende:
Bij de supermarkt:
"Moet u een bonnetje erbij?"
"Zit er gerantie op dan ?"
Iniedergeval wat geleerd over de bioscoop wereld vandaag dan ;-)quote:Op zondag 11 juni 2006 14:13 schreef Biancavia het volgende:
[..]
Okee, dat wist ik dus niet, dat dat zo heette.
quote:Op vrijdag 20 januari 2006 20:17 schreef buxol het volgende:
Als je iemand 'KUT!' hoort roepen, dan rustig zeggen: 'Daar kan ik op rijmen... maar dat heeft geen nut.'
Die's wél leukquote:Op zondag 11 juni 2006 22:26 schreef Roel123 het volgende:
Of als er mensen shag komen halen en je vraagt of ze er vloei bij willen.
"Nee, ik eet het zo wel op"![]()
Ja inderdaad, een hele bekende! Of van die mensen die je praktisch persoonlijk gaan aanvallen op de prijzen, ga dan gewoon naar de Aldi/Lidlquote:
Deze vind ik toch wel leuk.quote:Op maandag 12 juni 2006 11:47 schreef Tony_Teletext het volgende:
Ik was vorig jaar met een vriend van mij in de bart smit, we wouden kolonisten van catan kopen.
Komen we bij de kassa zegt het meisje: "Is het een kadootje?"
dus ik zeg ja.
Zij die doos inpakken was het papiertje net iets te klein, nieuw papiertje afgescheurd en uiteindelijk was ze klaar en ik reken af.
Geef ik het kado aan die vriend van mij (die gewoon naast me staat) en zeg ik "Kijk is, ik heb een kadootje voor je."
Hij echt zo van "Ah tof, dank je wel." en begint het weer uit te pakken,
gaaf de kolonisten van Catan, die wou ik net hebben.
Dat meisje achter de kassa echt zo van![]()
evenals: wanneer maakt de kapper het af ?quote:Op vrijdag 20 januari 2006 20:51 schreef -Sandstorm- het volgende:
Van de trap gevallenZoooooo 1993 grapje
Of: Goh is je kapper dood ?quote:Op maandag 12 juni 2006 12:00 schreef buzzer het volgende:
[..]
evenals: wanneer maakt de kapper het af ?
Ik liep altijd in een wijk met veel slootjes en dan zeiden ze:quote:Op vrijdag 20 januari 2006 20:16 schreef Quarks het volgende:
"Hier is uw post meneer"
"De blauwe envelop mag je houden"
Whahaahahah...ha...ha
Wie is er nou pauper, degene die zo'n grapje maakt of iemand die voor zijn beroep achter de kassa zit bij een tankstation?quote:Op vrijdag 20 januari 2006 19:47 schreef -Sandstorm- het volgende:
[..]
Standaard grapje. "Oh als het van de belasting aftrekbaar is, dan doe maar" , in die trend
Humorloos pauper ballenvolk
neequote:Op maandag 12 juni 2006 11:29 schreef Relneger18 het volgende:
Hier op Fok! zeg je 'garpje' en niet 'grapje' OKE?!![]()
quote:Op maandag 12 juni 2006 11:47 schreef Tony_Teletext het volgende:
Ik was vorig jaar met een vriend van mij in de bart smit, we wouden kolonisten van catan kopen.
Komen we bij de kassa zegt het meisje: "Is het een kadootje?"
dus ik zeg ja.
Zij die doos inpakken was het papiertje net iets te klein, nieuw papiertje afgescheurd en uiteindelijk was ze klaar en ik reken af.
Geef ik het kado aan die vriend van mij (die gewoon naast me staat) en zeg ik "Kijk is, ik heb een kadootje voor je."
Hij echt zo van "Ah tof, dank je wel." en begint het weer uit te pakken,
gaaf de kolonisten van Catan, die wou ik net hebben.
Dat meisje achter de kassa echt zo van![]()
Welke slogan?quote:Op maandag 12 juni 2006 14:27 schreef Blerfaap het volgende:
Bijbaantje als tv-bezorger;
- zet die tv maar bij mij neer hoor (buurman/vrouw van de klant) hahahahaha
ik; ok, das dan (vul bedrag in) euro
nu met het wk;
- je bezorgt zeker veel van die platte schermen
ik; nee, u bent de enige
of de slogan van het bedrijf gaan opnoemen, en dan vinden ze het gek als je ze boos aankijkt omdat je het al 1000x gehoord hebt
Als Correct het niet heeft, vergeet het dan maarquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |