Ik neem aan dat je voertuig bedoeld en niet voortuig, of gaat het toch over een paard??quote:[[/img]b]Op vrijdag 20 januari 2006 19:47 schreef floydvisser het volgende:[/b]
trein gemist.. dan maar het goede antwoord
spyker
[afbeelding]
voortuig onderweg naar heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeelllll heeel heeel ver weg met een n
hint t is geen trein..![]()
voertuig onderweg naar... is dus nog onderweg.. etc...quote:Op vrijdag 20 januari 2006 19:59 schreef borkx3 het volgende:
[..]
Ik neem aan dat je voertuig bedoeld en niet voortuig, of gaat het toch over een paard??
Nostromo van Alien (1979)??
[afbeelding]
Ja en?quote:
Nee, het is ook een politieke partij in het Libanese parlement.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 20:46 schreef Guidow het volgende:
hofstadgroep?
[afbeelding]
massive online multiplayer RPG met een O
Osman Iquote:Op zaterdag 21 januari 2006 21:44 schreef Bevo103 het volgende:
Stichter van het Ottomaanse Rijk, met een O.
Pumaquote:Op zondag 22 januari 2006 12:31 schreef Flibble het volgende:
Welk dier vind je in de dierentuin met een P
Fierljeppenquote:Op zondag 22 januari 2006 13:12 schreef floydvisser het volgende:
bekende friese sport met een f
ceylonica heet nu weer koffie en dromen..cremers dusquote:Op zondag 22 januari 2006 13:55 schreef M.e.g.a.t.r.o.n. het volgende:
Ceylonica of Cremers
[afbeelding]
Uitvinder van de radio met een T
hier staat onder andere dit:quote:Op zondag 22 januari 2006 14:44 schreef Bevo103 het volgende:
Marconi, zoals hier beschreven.
[afbeelding]
Graansoort met een S.
Celine Dionquote:Op zondag 22 januari 2006 21:50 schreef Smurfin het volgende:
Moorkop
[afbeelding]
Canadese zangeres met een D
Swaffelen maar kan geen plaatje vinden...quote:Op zondag 22 januari 2006 21:53 schreef ChicaneBT het volgende:
[..]
Celine Dion
[afbeelding]
Met een geslachtsdeel in iemands gezicht terecht komen met een S
parsons blvdquote:Op maandag 23 januari 2006 14:54 schreef Smurfin het volgende:
Ted de Braak
[afbeelding]
Brede boulevard in Manhattan, New York City met een P
Mezcalquote:Op maandag 23 januari 2006 21:49 schreef Smurfin het volgende:
Jongens, als er een vraag gesteld wordt, kom dan regelmatig kijken of ie te beantwoorden is,
geef er dan een hint bij of stel een andere vraag, anders ligt 't spel te lang stil.
Als je te laat bent met je antwoord, moet je je bericht én plaatje weer weghalen.
Nieuwe vraag;
Alcoholische drank met een worm onderin de fles met een M
FEARquote:Op maandag 23 januari 2006 15:36 schreef floydvisser het volgende:
[..]
parsons blvd
[afbeelding]
te laat
vraag van de vorige..
Nieuwe FPS waar ik me gisteravond weer helemaal de pleuris ben geschrokken van een klein meisje met een F
ik heb geen idee..
quote:Op maandag 23 januari 2006 15:03 schreef MiestOr het volgende:
[..]
Swaffelen maar kan geen plaatje vinden...
sjek met een J
Joopquote:Op dinsdag 24 januari 2006 00:37 schreef Capser het volgende:
[..]
Mezcal
[afbeelding]
[..]
FEAR
vraag: Eau de Toilette met een J
Met een hoofdletter i (I) of een kleine letter L (l)??quote:Op dinsdag 24 januari 2006 09:54 schreef floydvisser het volgende:
bessen
[afbeelding]
ex telefoon bedrijf met een l
Het is inderdaad een zooitje de laatste tijd.quote:Op dinsdag 24 januari 2006 14:49 schreef Masterneeter het volgende:
Het loopt deze week wel lekker he![]()
quote:Op dinsdag 24 januari 2006 23:01 schreef Smurfin het volgende:
[..]
Het is inderdaad een zooitje de laatste tijd.
Kijk, voor je een vraag stelt, eerst zelf of het antwoord op de vraag is op te zoeken!
Amerikaanse zanger, getrouwd met J. Lopez met een A
Nee, is ook goed, maar het werd een beetje een zooitje......quote:Op woensdag 25 januari 2006 13:17 schreef Masterneeter het volgende:
die had ik al beantwoord of heb ik 'm fout?
quote:Op donderdag 26 januari 2006 00:01 schreef MiestOr het volgende:
Babi Pangang
http://www.restaurant-ambiance.nl/foto-12.jpg
Saus met een M
Met een gegeven letter bedoel ik altijd de achternaam.quote:Op donderdag 26 januari 2006 10:41 schreef borkx3 het volgende:
Fedja van huet
[afbeelding]
Een persoon die is opgeleid in het zenden en ontvangen van morse-codesignalen met een M
Aangezien iedereen het anders doet is 't misschien makkelijjker om het erbij te zettenquote:Op donderdag 26 januari 2006 10:43 schreef Smurfin het volgende:
[..]
Met een gegeven letter bedoel ik altijd de achternaam.
Nee hoor, dat is gebruikelijk in dit spel.quote:Op donderdag 26 januari 2006 11:00 schreef Masterneeter het volgende:
[..]
Aangezien iedereen het anders doet is 't misschien makkelijjker om het erbij te zetten
en z'n achternaam is?quote:Op donderdag 26 januari 2006 11:13 schreef borkx3 het volgende:
Lambik (is wel zijn voornaam hoor)
[afbeelding]
Een provincie van de Dominicaanse Republiek met een M
Een klein vaartuig, dat niet als schip kan worden aangeduid, met een bquote:Op donderdag 26 januari 2006 13:35 schreef borkx3 het volgende:
Jol (niet dick)
[afbeelding]
Een klein vaartuig, dat niet als schip kan worden aangeduid, met een b
was dat???quote:Op donderdag 26 januari 2006 13:50 schreef Bevo103 het volgende:
Boot.
[afbeelding]
Franse plaats waar de hoogste brug ter wereld ligt, met een M.
Zowiezo qua tijd....................quote:Op donderdag 26 januari 2006 13:50 schreef floydvisser het volgende:
dit moet em haast wel zijn...![]()
De banaan[afbeelding]
kleinste gewervelde beessie met een S
of had ik em fout?![]()
ha ha eten doet wonderen..quote:Op donderdag 26 januari 2006 13:54 schreef borkx3 het volgende:
Gaat het allemaal nog een beetje Floyd?![]()
Merk bedoel je?quote:Op vrijdag 27 januari 2006 12:14 schreef whistler0305 het volgende:
Kletskop
[afbeelding]
type auto met een L en een E
een type auto is toch een 4x4, cabrio, sedan etc....??quote:Op vrijdag 27 januari 2006 12:29 schreef whistler0305 het volgende:
nee...type...hint nodig?
had ook gekunt ja...LOLquote:Op vrijdag 27 januari 2006 12:33 schreef whistler0305 het volgende:
ehmmm...zo kun je het ook zien, zou 'bijnaam' beter geweest zijn dan?
Te laat....quote:Op vrijdag 27 januari 2006 22:37 schreef Nachtdier het volgende:
Annie M. G. Schmidt
Zoals je d'r nu kan bezoeken.:
[afbeelding]
Derde Fok!User in dit forum, waarvan de nickname begint met een N.
Fout! Dacht dat er wel meerdere usernames met een N waren, maar helaas...quote:Op zaterdag 28 januari 2006 11:27 schreef Smurfin het volgende:
Klopt ook niets van...ik geef deze maar, dan kunnen we verder
Nachtdier
[afbeelding]
Winnares van de Australian Open met een M
Is niet te vindenquote:Op zaterdag 28 januari 2006 22:40 schreef Germini het volgende:
Pánfilo de Narváez
[afbeelding]
naam van de kat van Veronica Hazelhoff met een E
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |