Of weer zittenquote:Op vrijdag 20 januari 2006 18:55 schreef -Numlock- het volgende:
Drunk again?
Zit ie wel vaker hoorquote:Op vrijdag 20 januari 2006 19:09 schreef Blind_Guardian het volgende:
Ik eis een biertje van je, Het_Biertje! Je zit in V&A
dan ga ik voor 2 bierquote:Op vrijdag 20 januari 2006 19:09 schreef Blind_Guardian het volgende:
shit verkeerde subforumquote:Op vrijdag 20 januari 2006 19:09 schreef Blind_Guardian het volgende:
Jij bent mod!quote:Op vrijdag 20 januari 2006 19:26 schreef Adelante het volgende:
ach ach ach....
veranderingen zijn goed, meestal betekent verandering iets nieuws, in dit geval niet, maar om er meteen een predikaat "handel" op te plakken![]()
we blijven je advies inzake v&a natuurlijk waarderen biermans
quote:Op vrijdag 20 januari 2006 18:53 schreef Het_Biertje het volgende:
Ik ben net toevallig een middagje in Groningen
spelbrekerquote:Op vrijdag 20 januari 2006 19:28 schreef S1nn3rz het volgende:
[..]
Jij bent mod!![]()
ben alweer weg hoor.![]()
Ik dacht bier drinken!quote:
quote:Op vrijdag 20 januari 2006 19:36 schreef Het_Biertje het volgende:
mijn god, wat een kut TT trouwens. wie heeft dat nu weer bedacht
ho stopquote:Op vrijdag 20 januari 2006 19:26 schreef RetepV het volgende:
Sjonge, ik wordt eikel genoemd! Dan wil ik
quote:Op vrijdag 20 januari 2006 19:04 schreef kL0j00h het volgende:
Ik zie het al.
[afbeelding]
Duidelijk aan de [afbeelding] gezeten.
staat niet in de FAQquote:Op vrijdag 20 januari 2006 20:29 schreef ShaoliN het volgende:
We wilden nog je toestemming vragen. Maar zodra jij naar groningen gaat is ineens al je krediet weg naturlijk.
We hebben echt uren op je zitten wachten biermans, maar je kwam maar niet terug. En toen moesten we tóch de knoop doorhakken. Het was dat of verzuipen...quote:
De zuurgraad is trouwens aangemerkelijk gestegen hier in V&Aquote:Op vrijdag 20 januari 2006 20:43 schreef ElisaB het volgende:
[..]
We hebben echt uren op je zitten wachten biermans, maar je kwam maar niet terug. En toen moesten we tóch de knoop doorhakken. Het was dat of verzuipen...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |