Ik had dat idd wel gezien in het journaal.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 18:46 schreef captain.lefteye het volgende:
Was dat niet misschien Editie NL? Ik bedoel, ik heb het niet gezien, maar in Editie NL geven ze wel vaker hun mening over van alles en nog wat. Een beetje beppen over actuele zaken, net als in RTL Boulevard, maar dan over het nieuws in plaats van showbizz
Het zijn geen meningen, maar gewoon droge opmerkingen. Jan de Hoop is daar vooral erg goed in.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 19:14 schreef Sjaak-Banaan het volgende:
Ik wil geen mening horen tijdens het nieuws
Dat is hip tegenwoordig, SBS heeft bijv. geen enkel nieuwsitem zonder hun eigen mening te geven...Als je er bij nadenkt heeft SBS trouwens niet eens nieuwsquote:Op vrijdag 20 januari 2006 19:14 schreef Sjaak-Banaan het volgende:
Ownedquote:Op vrijdag 20 januari 2006 18:41 schreef koen_pijl het volgende:
Wie van jullie hebben net het zes uur Journaal op Rtl 4 gekeken? Nadat ze het artikel over die walvis hadden gehad kwam die presentatrice, Loretta nogwat, in beeld. Ze had zo mooie opmerking:
"Terwijl de mensen er in Londen er alles aan doen het beest weer veilig uit de Theems te krijgen ozodat hem niks overkomt, schiet Japan ze dood."
Geweldig!! Echt dat een nieuwslezeres zo iets durft te zeggen! Dit maakt het journaal weer leuk!
![]()
![]()
![]()
Ohja, nu je het zegtquote:Op vrijdag 20 januari 2006 20:10 schreef bakayarou het volgende:
Loretta en haar fluiteend en Jan Wijdbeens![]()
Maak een nutteloze reactie in een topicquote:Op vrijdag 20 januari 2006 19:07 schreef Clint_Eastwood het volgende:
Open er een topic over
het is geen mening maar een feit.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 19:14 schreef Sjaak-Banaan het volgende:
Ja, die was mooiquote:Op vrijdag 20 januari 2006 22:22 schreef Thelonious het volgende:
Net bij het NOS journaal een item over het grote coke-gebruik in St Moritz.
De voice over:"De woordvoerder v/h toerismebureau doet alsof zijn neus bloed."
![]()
ja gezien idd, dacht nog dat staat vast niet in dr tekstquote:Op vrijdag 20 januari 2006 18:41 schreef koen_pijl het volgende:
Wie van jullie hebben net het zes uur Journaal op Rtl 4 gekeken? Nadat ze het artikel over die walvis hadden gehad kwam die presentatrice, Loretta nogwat, in beeld. Ze had zo mooie opmerking:
"Terwijl de mensen er in Londen er alles aan doen het beest weer veilig uit de Theems te krijgen ozodat hem niks overkomt, schiet Japan ze dood."
Geweldig!! Echt dat een nieuwslezeres zo iets durft te zeggen! Dit maakt het journaal weer leuk!
![]()
![]()
![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |