God, het is een jaarkaart voor weinig geld, je spaart dus enorm veel, als je elke dag de bus neemt, derde kaart in een gezin is zelfs gratis, enzoverder.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 00:27 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Ja, god, er is ook een voordelig abonnement bij de bingoclub, maar daar maak ik ook geen gebruik van.
Is dat met dat ze de grens omhoog willen brengen naar 18?quote:Op zaterdag 21 januari 2006 00:31 schreef Airelle het volgende:
Wat vind jij van de plannen van Hoogevorst mbt alcoholmisbruik onder jongeren?
quote:
Ik ben de 18 al gepasseerd dus ik ben voor.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 00:31 schreef Airelle het volgende:
[..]
Wat vind jij van de plannen van Hoogevorst mbt alcoholmisbruik onder jongeren?
Je past prima bij de PvdA-aanhang wat dat betreft. Dus ga je gang... het kwaad is toch al geschied (vrees ik) Wouter Bos de nieuwe premier, *RIL.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 00:32 schreef Svensational het volgende:
Ja, ik ga op de PvdA stemmen geloof ik, dat moest van iemand!
Hans Wiegel!quote:Op zaterdag 21 januari 2006 00:35 schreef Tom_Tom- het volgende:
Maar ja... wat dan?
Wat ben jij toch ook altijd heerlijk egocentrisch en een hele grote eigenbelangert BAH!quote:Op zaterdag 21 januari 2006 00:34 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ik ben de 18 al gepasseerd dus ik ben voor.
Ja, vandaar ook dat ik leraar wordquote:Op zaterdag 21 januari 2006 00:35 schreef Airelle het volgende:
[..]
Wat ben jij toch ook altijd heerlijk egocentrisch en een hele grote eigenbelangert BAH!.
Echt?quote:Op zaterdag 21 januari 2006 00:35 schreef Bupatih het volgende:
Ik ga mijn piano stemmen.
VVD of D'66. Denk liberaalquote:Op zaterdag 21 januari 2006 00:35 schreef Tom_Tom- het volgende:
Ik heb een HEKEL aan Wouter Bos.
Door hem ga ik ook echt niet op de PvdA stemmen bij de landelijke verkiezingen ooit.
Maar ja... wat dan?
Ja! Van Flabber!quote:Op zaterdag 21 januari 2006 00:37 schreef Svensational het volgende:
Suggestie nieuwe PI
Krijgen jullie op die pagina ook een inlogscherm?
Ja, maar nog wel met zo'n ouderwets potloodje.quote:
Oh gemeenteraad zei je?quote:Op zaterdag 21 januari 2006 00:34 schreef Airelle het volgende:
[..]
Je past prima bij de PvdA-aanhang wat dat betreft. Dus ga je gang... het kwaad is toch al geschied (vrees ik) Wouter Bos de nieuwe premier, *RIL.
Je speelt dus piano?quote:Op zaterdag 21 januari 2006 00:37 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ja, maar nog wel met zo'n ouderwets potloodje.
Ik heb het over de gemeenteraadsverkiezingen, ik geloof niet dat Wouter Bos daaraan mee doetquote:Op zaterdag 21 januari 2006 00:34 schreef Airelle het volgende:
[..]
Je past prima bij de PvdA-aanhang wat dat betreft. Dus ga je gang... het kwaad is toch al geschied (vrees ik) Wouter Bos de nieuwe premier, *RIL.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |