ik zal nog een keer m'n medeleven tonenquote:Op vrijdag 20 januari 2006 18:15 schreef Arid het volgende:
[..]
Ja, daar koop ik natuurlijk geen nieuwe van![]()
Al plannen voor het weekend??quote:Op vrijdag 20 januari 2006 18:30 schreef longinus het volgende:
Monteer het dan ook stevig, gebruik lijm en one-way schroeven.
Ja, ik moet mijn nieuw verworven hang en sluitwerk monterenquote:
idd, gewoon met je poten van andermanspul afblijvenquote:Op vrijdag 20 januari 2006 18:14 schreef Arid het volgende:
Dat geloof je toch niet!Heb al niet zo'n geweldig tuinhekje, jatten ze toch het sluitwerk er nog af!!
Wat kost die troep, koop het g**** zelf man!!!![]()
Lijfstraffenquote:Op vrijdag 20 januari 2006 18:45 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
* Het_hupt mompelt iets van het weer invoeren van lijfstraffen![]()
Toch knap dat je dan snapt hoe Fok! werktquote:
Tja, je kan het idd ook positief bekijkenquote:Op vrijdag 20 januari 2006 19:06 schreef Sjengdanny het volgende:
Als je het van de andere kant bekijkt heb je nu wel een reden om een nieuw tuinhekje te kopen![]()
[Cruyff quote]elk nadeel heb zijn voordeel[/quote]quote:Op vrijdag 20 januari 2006 19:10 schreef Arid het volgende:
[..]
Tja, je kan het idd ook positief bekijken![]()
Je hebt gelijk, maar vond niet dat je nu kon zeggen, omdat het hang- en sluitwerk gejat was, dat het nu direct een voordeel was.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 19:45 schreef Nawien het volgende:
Ik zie dat steeds vaker heh![]()
Tis: Elk voordeel heb ze nadeel![]()
Nu niet meer vergeten![]()
He!!quote:Op vrijdag 20 januari 2006 19:50 schreef Nawien het volgende:
Mwah het is maar hoe je het bekijkt.
Ts zei dat het tog zo een armzalig ding was.
Voordeel: Je bent er vanaf![]()
Nadeel: je kan alleen maar een nog lelijkere krijgen ofzo?![]()
of was het tuinhekje exc. slotsluitwerk (ofzo?quote:Heb al niet zo'n geweldig tuinhekje,
Halloquote:Op vrijdag 20 januari 2006 21:14 schreef DLTF het volgende:
al draagt een aap een gouden ring, het is en blijft een lelijk ding
is wel erg, als ze je hekje niet willen jatten en t nieuwe slotje wel :p
Had je maar een vak moeten lerenquote:Op vrijdag 20 januari 2006 23:07 schreef Krijnskiekjes.tk het volgende:
WAAROM HEB JE EEN TUINHEKJE! ik haat mensen met een tuinhekje, sta je met je stapel post moet je zo'n kolere hekje open maken en geneen hekje is hetzelfde!! ik hoop dat je hem niet terug krijgt
Neen, de Zware Jongensquote:Op vrijdag 20 januari 2006 18:42 schreef El_Rolando het volgende:
Stoere jongens.
quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |