Ja he?quote:
Slaap lekker, wyccie.quote:Tokay, ik bied alvast mijn excuses aan; ik ga nu een dutje doen![]()
Niets aan toe te voegen.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 19:29 schreef pyl het volgende:
Da's Cherie Blair, natuurlijk, de advocate met een driemaal hoger inkomen als dat van haar man, die toch ook niet de minste baan heeft.![]()
Helemaal goed!quote:Op vrijdag 20 januari 2006 19:41 schreef Scrutinizer het volgende:
Hillary Clinton?
Actricequote:Op vrijdag 20 januari 2006 20:22 schreef Diaan73 het volgende:
Actrice amerikaans?
quote:Op vrijdag 20 januari 2006 20:27 schreef Diaan73 het volgende:
Nederlands?
quote:Op vrijdag 20 januari 2006 20:34 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Even een schaamteloze topicspam tussendoor. Misschien dat er hier iemand is...?
Ik voel me zo alleen...
quote:Op vrijdag 20 januari 2006 20:34 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Even een schaamteloze topicspam tussendoor. Misschien dat er hier iemand is...?
Ik voel me zo alleen...
Pyl zou een goeie zijn....quote:Op vrijdag 20 januari 2006 20:35 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]Wij zijn dummies joh
![]()
Alhoewel, pyl misschien?
Ze speelde ook een prachtige rol in Oud Geld en een prachtige moeder in De Daltonsquote:Op vrijdag 20 januari 2006 20:36 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
ik weet wie je bedoelt, maar ik weet niet hoe ze heet ....
Jawel, maar volgens mij zo klein dat het onleesbaar is.quote:
En voor Photoshop moet ik eerst opnieuw opstartenquote:Op vrijdag 20 januari 2006 20:52 schreef Tokay het volgende:
[..]
Jawel, maar volgens mij zo klein dat het onleesbaar is.
Niet meer vergeten nu, hoor! Is een van de beste Nederlandse actrices.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 20:45 schreef Diaan73 het volgende:
Carine Crutzen... daar was ik dus echt never nooit niet opgekomen... nog nooit die naam gehoord.
Tsssssk. Je bent echt erg.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 20:53 schreef Scrutinizer het volgende:
En voor Photoshop moet ik eerst opnieuw opstarten![]()
Tokay = Hanneke Groenteman?quote:Op vrijdag 20 januari 2006 20:54 schreef Tokay het volgende:
[..]
Niet meer vergeten nu, hoor! Is een van de beste Nederlandse actrices.
(En ook een aardig mens, ik heb haar ooit geïnterviewd.)
sttttttt!quote:Op vrijdag 20 januari 2006 20:56 schreef Scrutinizer het volgende:
Tokay = Hanneke Groenteman?
Ik weet echt helemaal niets van klassieke muziek.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 20:55 schreef Tokay het volgende:
[..]
Tsssssk. Je bent echt erg.![]()
Als je een beetje van klassieke muziek houdt, moet je meneer kennen.
Ik heb die series wel gezien en herkende haar ook wel. Ik zal proberen haar naam niet te vergeten... ow ja van klassieke muziek weet ik niets.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 20:54 schreef Tokay het volgende:
[..]
Niet meer vergeten nu, hoor! Is een van de beste Nederlandse actrices.
(En ook een aardig mens, ik heb haar ooit geïnterviewd.)
Okay, dat kan.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 20:57 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik weet echt helemaal niets van klassieke muziek.
quote:Op vrijdag 20 januari 2006 21:07 schreef Scrutinizer het volgende:
Vladimir Horowitz?
Hij is duidelijk genoeg maar kwalitatief als foto op zich, is-ie wel heel slecht.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 21:13 schreef Diaan73 het volgende:
ik zal op zoek gaan naar een andere...
quote:Op vrijdag 20 januari 2006 19:29 schreef pyl het volgende:
Da's Cherie Blair, natuurlijk, de advocate met een driemaal hoger inkomen als dat van haar man, die toch ook niet de minste baan heeft.![]()
In de race voor het moderatorschap van [FOT] ?quote:Op vrijdag 20 januari 2006 21:16 schreef Scrutinizer het volgende:
Hij is duidelijk genoeg maar kwalitatief als foto op zich, is-ie wel heel slecht.
Neen, de functie van RJPvD pimp schijnt binnenkort vacant te zijnquote:Op vrijdag 20 januari 2006 21:18 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
In de race voor moderator van [FOT] ?
Hmmmmmm........ de schoonmaakmiddelen spelen je humeur ook parten, zie ik.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 21:19 schreef Diaan73 het volgende:
Wat zeuren jullie toch over de kwaliteit van de foto... ga het maar eens raden.... misschien post ik zo wel een betere...
'k heb wer-ke-lijk waar geen i-dee waar jij 't over hebt...quote:Op vrijdag 20 januari 2006 21:20 schreef Scrutinizer het volgende:
Jij gaat voor de top-poster-positie van tong?
quote:Op vrijdag 20 januari 2006 21:16 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Heeft die mevrouw altijd dezelfde kleren aan?
Edit-koningquote:Op vrijdag 20 januari 2006 21:21 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
'k heb wer-ke-lijk waar geen i-dee waar jij 't over hebt...![]()
Inderdaad; pyl mag ook wel 's een keer koffie gaan halen...quote:Op vrijdag 20 januari 2006 21:21 schreef Tokay het volgende:
Nou pyl, er ligt een glanzende C&H-mod-carrière voor je in het verschiet.
L_V kwam er hier om smeken.
Onze steun heb je.![]()
Nee hoor, maar ik heb weleens slechtere foto's voorbij zien komen, dus snap het niet helemaal.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 21:20 schreef pyl het volgende:
[..]
Hmmmmmm........ de schoonmaakmiddelen spelen je humeur ook parten, zie ik.![]()
Schrijfster van zeker genre?
Zie ik zo bleek?quote:Op vrijdag 20 januari 2006 21:21 schreef Tokay het volgende:
Nou pyl, er ligt een glanzende C&H-mod-carrière voor je in het verschiet.
L_V kwam er hier om smeken.
Onze steun heb je.![]()
Mijn kritiek is niet aan de plaatser maar aan de fotograaf gerichtquote:Op vrijdag 20 januari 2006 21:23 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Nee hoor, maar ik heb weleens slechtere foto's voorbij zien komen, dus snap het niet helemaal.
Nee het is dit keer geen schrijfster van een zeker genre...
Van de niet-neegsterlijke kunne, om precies te zijn...quote:Op vrijdag 20 januari 2006 21:24 schreef Tokay het volgende:
Een niet-Nederlandse actrice?
Ehm, een buitenlandse muziek-mevrouw, dan?quote:Op vrijdag 20 januari 2006 21:25 schreef Diaan73 het volgende:
ze is geen actrice wel een niet-Nederlandse
Zegguh... stoffel: je hebt wel tegen tante Hannekequote:Op vrijdag 20 januari 2006 21:24 schreef pyl het volgende:
Ennuh... journalistje: glanzend is in de door jou gebruikte betekenis een Germanisme.![]()
Niet brildragend, bovendien.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 21:25 schreef Treinhomo het volgende:
Van de niet-neegsterlijke kunne, om precies te zijn...![]()
Ja. Inderdaad. Ik had daar eerst staan "driemaal zo hoog inkomen" enz. En dat veranderde ik wel.quote:
Ow okay sorryquote:Op vrijdag 20 januari 2006 21:25 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Mijn kritiek is niet aan de plaatser maar aan de fotograaf gericht![]()
Ik ga voor het moderatorschap van [TTK]quote:Op vrijdag 20 januari 2006 21:27 schreef pyl het volgende:
Ja. Inderdaad. Ik had daar eerst staan "driemaal zo hoog inkomen" enz. En dat veranderde ik wel.
Ik had het al gezien, maar wilde geen slapende honden wakker maken.![]()
Ook geen buitenlandse muziek-mevrouw, dit keer iemand uit een geheel andere hoek dan van mij gewend.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 21:26 schreef Tokay het volgende:
[..]
Ehm, een buitenlandse muziek-mevrouw, dan?
Sorry hoor!quote:
Tuttuttut... niet zo badinerend, hè, historicusje!quote:Ennuh... journalistje: glanzend is in de door jou gebruikte betekenis een Germanisme.![]()
De hoek waar de klappen vallen ?quote:Op vrijdag 20 januari 2006 21:29 schreef Diaan73 het volgende:
Ook geen buitenlandse muziek-mevrouw, dit keer iemand uit een geheel andere hoek dan van mij gewend.
Amerikaans? Juriste?quote:Op vrijdag 20 januari 2006 21:29 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ook geen buitenlandse muziek-mevrouw, dit keer iemand uit een geheel andere hoek dan van mij gewend.
Nee, wel stoffigquote:
In de nieuwe SMS-bijbel wordt dit 'histori-X-je'.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 21:30 schreef Tokay het volgende:
Tuttuttut... niet zo badinerend, hè, historicusje!![]()
Ze is niet Amerikaans... Juriste weet ik niet, maar daar staat ze nu niet om bekend in ieder geval.quote:
komt mij ook heel bekend voor, en geeft me de drang te googelen , maar ik weet niet waaropquote:Op vrijdag 20 januari 2006 21:35 schreef pyl het volgende:
Mmmmmmm........ze komt me toch wel bekend voor....... politica?
quote:Op vrijdag 20 januari 2006 21:35 schreef pyl het volgende:
Mmmmmmm........ze komt me toch wel bekend voor....... politica?
Ze is wel een heleboel dingen nietquote:Op vrijdag 20 januari 2006 21:34 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ze is niet Amerikaans... Juriste weet ik niet, maar daar staat ze nu niet om bekend in ieder geval.
Wel politica dus....quote:Op vrijdag 20 januari 2006 21:37 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ze is wel een heleboel dingen niet
Burmaquote:Op vrijdag 20 januari 2006 21:38 schreef Bullpit het volgende:
ze is toch niet die van Burma he?
Negatief typje...quote:Op vrijdag 20 januari 2006 21:37 schreef Scrutinizer het volgende:
Ze is wel een heleboel dingen niet
quote:Op vrijdag 20 januari 2006 21:45 schreef pyl het volgende:
Eerst maar eens het continent te weten komen: Europa? Afrika? Azië? Australië? Noord-Amerika? Zuid-Amerika?![]()
Ja, ik ben wanhopig.![]()
Wanneer krijg je je blauwe kleurtje ?quote:Op vrijdag 20 januari 2006 21:45 schreef pyl het volgende:
Eerst maar eens het continent te weten komen: Europa? Afrika? Azië? Australië? Noord-Amerika? Zuid-Amerika?![]()
Ja, ik ben wanhopig.![]()
Yep, nu wordt het een makkie.....quote:Op vrijdag 20 januari 2006 21:48 schreef pyl het volgende:
Vooruit dan; ze moet haast wel Zuid-Europees zijn.... Frans?
quote:Op vrijdag 20 januari 2006 21:49 schreef Diaan73 het volgende:
Yep, nu wordt het een makkie.....
O ja.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 21:50 schreef Scrutinizer het volgende:
Aah, die buitenechtelijke dochter van Mitterand?
Merde!quote:Op vrijdag 20 januari 2006 21:54 schreef Diaan73 het volgende:
Oh nee..... ik dacht het toch van niet.
Vertel eens, wat zijn daarvan de voordelen?quote:Op vrijdag 20 januari 2006 21:47 schreef fotoloog het volgende:
Wanneer krijg je je blauwe kleurtje ?
Ze is wel onder de bescherming van Mitterand geweest...quote:Op vrijdag 20 januari 2006 21:55 schreef pyl het volgende:
[..]
Merde!
Vraag ik het nog eens: protégé van Chirac dan? (Niet dat ik het dan weet hoor.)
Je kunt zien hoeveel notes je hebtquote:Op vrijdag 20 januari 2006 21:56 schreef pyl het volgende:
[..]
Vertel eens, wat zijn daarvan de voordelen?![]()
Je kan je eigen notes lezen...quote:Op vrijdag 20 januari 2006 21:56 schreef pyl het volgende:
Vertel eens, wat zijn daarvan de voordelen?![]()
Hmmmm.... da's nauwelijks een voordeel.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 21:57 schreef Scrutinizer het volgende:
Je kunt zien hoeveel notes je hebt![]()
Ze is in het geheel geen dochter van Mitterand. Ze is alleen onder zijn bescherming in de politiek opgegroeid.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 21:56 schreef Scrutinizer het volgende:
Is het dan een binnenechtelijke dochter van Mitterand?
Hoe weet je dat je geen notes hebt of denk je dat alleen maar?quote:Op vrijdag 20 januari 2006 21:58 schreef pyl het volgende:
[..]
Hmmmm.... da's nauwelijks een voordeel.En al helemaal niet omdat ik geen notes heb.
![]()
Echt wel, jij bent zelfs geband geweestquote:Op vrijdag 20 januari 2006 21:58 schreef pyl het volgende:
En al helemaal niet omdat ik geen notes heb.![]()
Is het dan een dochter van Giscard d'Estaing?quote:Op vrijdag 20 januari 2006 21:59 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ze is in het geheel geen dochter van Mitterand. Ze is alleen onder zijn bescherming in de politiek opgegroeid.
Hij MSN't met L_V.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 22:00 schreef Diaan73 het volgende:
Hoe weet je dat je geen notes hebt of denk je dat alleen maar?![]()
Nope... haar man is ook bekend in de politiek.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 22:02 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Is het dan een dochter van Giscard d'Estaing?
Maar ze is toch geen dochter van haar man hoop ik?quote:Op vrijdag 20 januari 2006 22:04 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Nope... haar man is ook bekend in de politiek.
Wij zijn 't plebs...quote:Op vrijdag 20 januari 2006 22:06 schreef Diaan73 het volgende:
![]()
en voor ons heeft hij geen MSN adres om toe te voegen....
![]()
Dat heeft Fotoloog eens gezegd, in de tijd van mijn ban.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 22:00 schreef Diaan73 het volgende:
Hoe weet je dat je geen notes hebt of denk je dat alleen maar?![]()
Die was toen al een paar maanden geen moderator meer.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 22:08 schreef pyl het volgende:
Dat heeft Fotoloog eens gezegd, in de tijd van mijn ban.![]()
Ikke noodgedwongen.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 22:08 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik ben ook plebs maar doe niet aan MSN'en![]()
Nee dat is ze zeker niet.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 22:07 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Maar ze is toch geen dochter van haar man hoop ik?
Waarom niet?quote:Op vrijdag 20 januari 2006 22:08 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik ben ook plebs maar doe niet aan MSN'en![]()
Op ICQ kon je toeteren, dat was dan wel weer leukquote:Op vrijdag 20 januari 2006 22:09 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Ikke noodgedwongen.
ICQ is leeggelopen.![]()
ik doe nog aan ICQ, heb nog 2 trouwe contacten uit de begintijdquote:Op vrijdag 20 januari 2006 22:09 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Ikke noodgedwongen.
ICQ is leeggelopen.![]()
Tja... dat kan natuurlijk ook aan een persoon liggen..quote:Op vrijdag 20 januari 2006 22:12 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
MSN maakt meer stuk dan drank kan goedmaken
Valt wel mee.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 22:12 schreef Bullpit het volgende:
ik doe nog aan ICQ, heb nog 2 trouwe contacten uit de begintijd, voor de rest is het een spamgevoelig
proggie
Precies, ik moet mij en anderen dat niet aandoenquote:Op vrijdag 20 januari 2006 22:13 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Tja... dat kan natuurlijk ook aan een persoon liggen..
Je kan topictitels wijzigen,note's zetten,achter de schermen komen,kortom....geweldig !!!quote:Op vrijdag 20 januari 2006 22:08 schreef pyl het volgende:
[..]
Dat heeft Fotoloog eens gezegd, in de tijd van mijn ban.![]()
En sindsdien ben ik braaf geweest.![]()
En vast in een leuk team...quote:Op vrijdag 20 januari 2006 22:15 schreef fotoloog het volgende:
[..]
Je kan topictitels wijzigen,note's zetten,achter de schermen komen,kortom....geweldig !!!
Zeker ......quote:
toch wel jammer dat je deze hint nu geeft , net of ik niet wist dat het Ségolène Royal wasquote:Op vrijdag 20 januari 2006 22:25 schreef Diaan73 het volgende:
hmmm valt niet mee.... ik zal nog een hint geven, want ik wil zo naar bed, morgen zware dag. Anders ga ik het zeggen...
Ze is de partner van François Hollande en maakt goede kans om de eerste vrouwelijke president van Frankrijk te worden.
heeeeeeeee, het was geraden hoor , kijk effe een reactie terugquote:Op vrijdag 20 januari 2006 22:32 schreef Diaan73 het volgende:
geen reactie..... ik ga het gewoon zeggen, want we gaan slapenhet is Ségolène Royal
waarom laat je me ook zo lang wachten danquote:Op vrijdag 20 januari 2006 22:31 schreef Bullpit het volgende:
[..]
toch wel jammer dat je deze hint nu geeft , net of ik niet wist dat het Ségolène Royal was![]()
we hebben bijna gelijktijdig gepost en zag het pas toen ik hem al gepost had...solly, maar ik heb al gepost dat jij het goed had....quote:Op vrijdag 20 januari 2006 22:33 schreef Bullpit het volgende:
[..]
heeeeeeeee, het was geraden hoor , kijk effe een reactie terug![]()
Trusteeeeeeeeeeeequote:Op vrijdag 20 januari 2006 22:33 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
waarom laat je me ook zo lang wachten danmaar het is inderdaad helemaal goed....
en nu lekker slapen
![]()
![]()
Dank je wel.... komt helemaal goed. Tot gauwquote:Op vrijdag 20 januari 2006 22:33 schreef Scrutinizer het volgende:
Nooit van gehoord
Trusten familie Diaan, succes danwel sterkte morgen
En toch is het er geenquote:Op vrijdag 20 januari 2006 22:43 schreef Bullpit het volgende:
ik ken de man niet maar hij ziet er uit als een judoka![]()
En ook dat is hij nietquote:Op vrijdag 20 januari 2006 22:50 schreef wyccie het volgende:
[..]
Hij ziet er uit als een voetbalcoach
Geen Bassie. Ook niet van Adriaan.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 22:51 schreef Tokay het volgende:
Hij ziet er uit als Bassie. Van Adriaan.
Hmmmm. Is het wel iemand uit de sportwereld? En is het een Nederlander?quote:Op vrijdag 20 januari 2006 22:53 schreef Scrutinizer het volgende:
Geen Bassie. Ook niet van Adriaan.
Is dat een Oprah-Winfrey award?quote:Op vrijdag 20 januari 2006 22:55 schreef Tokay het volgende:
[..]
Hmmmm. Is het wel iemand uit de sportwereld? En is het een Nederlander?
Yepquote:Op vrijdag 20 januari 2006 22:55 schreef Tokay het volgende:
[..]
Hmmmm. Is het wel iemand uit de sportwereld?
Ja, ofschoon Limburgerquote:En is het een Nederlander?
quote:
quote:Op vrijdag 20 januari 2006 23:07 schreef Tokay het volgende:
De vader van Pieter van den Hoogenband?
Dat zoeken we opquote:Of was die nou arts?
Ik wacht nog wel even want die is het nietquote:Of wacht even... de vader van Jos Verstappen??
Zijn zoon kon ook goed judo-en maar koos voor een sport die ook nog eens goed betaaldequote:Op vrijdag 20 januari 2006 23:15 schreef Tokay het volgende:
Is z'n zoon dan een judoka?
quote:Op vrijdag 20 januari 2006 23:15 schreef Tokay het volgende:
Of betreft het hier de vader van Arnold Vanderlijden?
Je bent zeker niet bekend met de huidziekte die ook Michael Jackson heeft getroffen?quote:
O jee, waarmee kan ik je dan wel van dienst zijn?quote:Op vrijdag 20 januari 2006 23:34 schreef Tokay het volgende:
Aaaaaaargh!
Jij gunt mij zeker geen fijne nachtrust, hè Scrut?![]()
Ik krijg het mijn toetsenbord zowat niet uit...![]()
gertenhermien
Een fijne Volendamse popgroep?quote:Op vrijdag 20 januari 2006 23:36 schreef Scrutinizer het volgende:
O jee, waarmee kan ik je dan wel van dienst zijn?
gertenhermien isgoed
Ik mag daar ook graag naar kijken. Ik denk overigens dat de Muziekfeesten van vorig jaar geheel in tegenstelling van wat we van de TROS gewend zijn, niet meer herhaals zullen worden aangezien de presentatrice inmiddels bij SBS6 onder contract staatquote:Op vrijdag 20 januari 2006 23:49 schreef Tokay het volgende:
![]()
Verlang jij ook weer zo naar de Tros Muziekfeesten?
Geweldige televisie!![]()
Peter Beense, toch?quote:Op vrijdag 20 januari 2006 23:51 schreef Tokay het volgende:
M'n laatste plaatje, maar wát voor één....
[afbeelding]
Je bent een kenner!quote:Op vrijdag 20 januari 2006 23:52 schreef Scrutinizer het volgende:
Peter Beense, toch?
Ik zei toch al dat ik helemaal niets van klassieke muziek weet?quote:
Dat zou je van Koos Alberts en Manke Nelis kunnen zeggen.quote:Maar 'hop met de beentjes' zit er voor Peter Beense niet echt in.![]()
Morgen weer lekker doorzakken bij Jamin!quote:
Niks nieuws onder de zon dus...quote:Op zaterdag 21 januari 2006 13:17 schreef Tokay het volgende:
Mais oui, dat ies die Française die Diana 'ier giesteruh eauk al postte!
Mevrouw is een Amerikaanse actrice.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 15:22 schreef Treinhomo het volgende:
Stond de knakenbak van mevrouw in NL ?
Goedzo, dart, het is Rhea Perlman, bekend als Carla Tortelli in Cheers, en de vreselijke moeder Zinnia Wormwood in de erg leuke kinderfilm Matilda. Haar akelige echtgenoot Harry Wormwood, wordt gespeeld door haar echte man Danny Devito.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 15:30 schreef dartfanaat het volgende:
Dan is het Rhea Perlman
(zat tussen beide te twijfelen)
Die film is een van de films die ik zeker 3, 4 keer gezien heb.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 15:39 schreef Tokay het volgende:
[..]
Goedzo, dart, het is Rhea Perlman, bekend als Carla Tortelli in Cheers, en de vreselijke moeder Zinnia Wormwood in de erg leuke kinderfilm Matilda. Haar akelige echtgenoot Harry Wormwood, wordt gespeeld door haar echte man Danny Devito.
Ik vond hem ook prachtig.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 15:43 schreef dartfanaat het volgende:
Die film is een van de films die ik zeker 3, 4 keer gezien heb.
Ja, idd. En wat een schoolhoofd.....quote:Op zaterdag 21 januari 2006 15:49 schreef Tokay het volgende:
[..]
Ik vond hem ook prachtig.
Wat een afschuwelijke ouders zetten zij daar neer zeg!
Een Braziliaan en een Roemeen?quote:
Ajacieden?quote:
quote:Op zaterdag 21 januari 2006 21:33 schreef fotoloog het volgende:
Mitea & Maxwell
Yanksquote:
Geef eens een hint wat betreft die hit.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 22:15 schreef fotoloog het volgende:
Band is in 67 geformeerd en heeft heel wat albums op hun naam staan,met één uitschieter in NL dat een behoorlijke hit is geweest hier
Ik heb die single hier.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 22:27 schreef fotoloog het volgende:
I'm gonna keep on loving you....
Neuhquote:Op zondag 22 januari 2006 14:54 schreef dartfanaat het volgende:
Voetballer in Engeland?
quote:Op zondag 22 januari 2006 15:49 schreef peaceman het volgende:
Kufo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |