Ja he?quote:
Slaap lekker, wyccie.quote:Tokay, ik bied alvast mijn excuses aan; ik ga nu een dutje doen![]()
Niets aan toe te voegen.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 19:29 schreef pyl het volgende:
Da's Cherie Blair, natuurlijk, de advocate met een driemaal hoger inkomen als dat van haar man, die toch ook niet de minste baan heeft.![]()
Helemaal goed!quote:Op vrijdag 20 januari 2006 19:41 schreef Scrutinizer het volgende:
Hillary Clinton?
Actricequote:Op vrijdag 20 januari 2006 20:22 schreef Diaan73 het volgende:
Actrice amerikaans?
quote:Op vrijdag 20 januari 2006 20:27 schreef Diaan73 het volgende:
Nederlands?
quote:Op vrijdag 20 januari 2006 20:34 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Even een schaamteloze topicspam tussendoor. Misschien dat er hier iemand is...?
Ik voel me zo alleen...
quote:Op vrijdag 20 januari 2006 20:34 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Even een schaamteloze topicspam tussendoor. Misschien dat er hier iemand is...?
Ik voel me zo alleen...
Pyl zou een goeie zijn....quote:Op vrijdag 20 januari 2006 20:35 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]Wij zijn dummies joh
![]()
Alhoewel, pyl misschien?
Ze speelde ook een prachtige rol in Oud Geld en een prachtige moeder in De Daltonsquote:Op vrijdag 20 januari 2006 20:36 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
ik weet wie je bedoelt, maar ik weet niet hoe ze heet ....
Jawel, maar volgens mij zo klein dat het onleesbaar is.quote:
En voor Photoshop moet ik eerst opnieuw opstartenquote:Op vrijdag 20 januari 2006 20:52 schreef Tokay het volgende:
[..]
Jawel, maar volgens mij zo klein dat het onleesbaar is.
Niet meer vergeten nu, hoor! Is een van de beste Nederlandse actrices.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 20:45 schreef Diaan73 het volgende:
Carine Crutzen... daar was ik dus echt never nooit niet opgekomen... nog nooit die naam gehoord.
Tsssssk. Je bent echt erg.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 20:53 schreef Scrutinizer het volgende:
En voor Photoshop moet ik eerst opnieuw opstarten![]()
Tokay = Hanneke Groenteman?quote:Op vrijdag 20 januari 2006 20:54 schreef Tokay het volgende:
[..]
Niet meer vergeten nu, hoor! Is een van de beste Nederlandse actrices.
(En ook een aardig mens, ik heb haar ooit geïnterviewd.)
sttttttt!quote:Op vrijdag 20 januari 2006 20:56 schreef Scrutinizer het volgende:
Tokay = Hanneke Groenteman?
Ik weet echt helemaal niets van klassieke muziek.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 20:55 schreef Tokay het volgende:
[..]
Tsssssk. Je bent echt erg.![]()
Als je een beetje van klassieke muziek houdt, moet je meneer kennen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |