Joh, stel je niet zo aan. Kleine veranderingen en uitkomsten zijn nu eenmaal niet altijd goed in te schatten. Tja, da's een typisch geval van jammer.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 10:46 schreef SpeedyGJ het volgende:
Hier momenteel nog helemaal niks.
Noorden niet eens onder 0 geweest, KNMI enzo moeten zich nu dood gaan schamen! Hoezo zon?? Waar zon?? Zou mooi weer worden toch?? Nou sorry, 1 dikke grijze boel. Weg met die KNMI enzo.
[afbeelding]
Noorden niet eens onder 0 geweest, KNMI enzo moeten zich nu dood gaan schamen! Hoezo zon?? Waar zon?? Zou mooi weer worden toch?? Nou sorry, 1 dikke grijze boel. Weg met die KNMI enzo.[/img]
Tmin!
Dan nog, KNMI hoort dit te wetenquote:Op vrijdag 27 januari 2006 16:17 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Joh, stel je niet zo aan. Kleine veranderingen en uitkomsten zijn nu eenmaal niet altijd goed in te schatten. Tja, da's een typisch geval van jammer.![]()
Mah ik denk dat er nog wel een paar graden bij kan voor limburg en het oosten, daar schat ik toch meer op -9 mogelijk -10.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 20:33 schreef i2Them2 het volgende:
[..]
Klopt wel aardig denk ik. Maar misschien die -6 voor zeeland en omgeving wat te laag.
Hier nu -4,4![]()
Twentenaar hier.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 20:41 schreef i2Them2 het volgende:
Ik denk dat het vooral in Twente (oosten) goed koud wordt (-9 / -11). Hier vannacht hopelijk een Tn van -7. Zou ik ok vinden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |