Afronding?quote:Op vrijdag 20 januari 2006 16:37 schreef danos het volgende:
Godverdomme kijk ik net even op internet naar mijn saldo, zie ik dat ik deze maand ipv 34 slechts 33 euro zorgtoeslag heb gekregen!! Meer mensen deze ervaring?
Ik vind het ronduit belachelijk, kijk als het nou een eurootje meer was geweest, ok, maar dit is belachelijk, ik ga ze aanklagen!!![]()
Toch is dit het wel.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 16:56 schreef RemcoDelft het volgende:
MREn ==> Daarvoor hebben ze centen uitgevonden, dus dat slaat nergens op.
De overheid wel ja, 1 euro maal die honderdduizenden mensen waarop het word ingehouden is toch een aardig bedrag!quote:Op vrijdag 20 januari 2006 16:40 schreef Forcefuzz het volgende:
Een euro?!! Daar kun je heel wat kikkertjes van kopen!!
Er wordt niets ingehouden, in totaal krijg je precies evenveel als je beloofd is.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 16:59 schreef WokMaster het volgende:
[..]
De overheid wel ja, 1 euro maal die honderdduizenden mensen waarop het word ingehouden is toch een aardig bedrag!
Lang leve de studentenquote:Op vrijdag 20 januari 2006 17:01 schreef MREn het volgende:
[..]
Er komen trouwens 5,7 miljoen mensen in aanmerking voor zorgtoeslag.
Jij moet niet zeiken. Jij hebt een kei goed salaris dankzij Lingo.quote:
Groningen!quote:Op vrijdag 20 januari 2006 18:31 schreef Jorikjet het volgende:
waar haal je 2 bier voor een euro?
Ik ook nietquote:
Je maandpremie blijft hetzelfde hoor.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 19:33 schreef kansloze_dertiger het volgende:
Dat komt omdat februari maar 28 dagen heeft, dan heb je minder ZT nodig dan in een maand met 31 dagen.
Tsja, wel dom idd. Half Nl staat nu weer op z'n achterste poten omdat ze 1 euro minder gekregen hebben. Uiteraard viel het ook zelf na te rekenen magoed. Dat snap ik dan nog weer wel dat dat niet gebeurd. Magoed, nu is het weer voor iedereen hier postcount + 1 (minstens). Is die ene euro toch nog ergens goed voor geweest.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 23:36 schreef Impossible het volgende:
hier ook ¤ 1,- minderen dat zal dan wel zo zijn dat ik over 12 maanden wel het beloofde bedrag heb gekregen maar dan moeten ze niet in de brief zetten dat ik ¤ 34 per maand zal krijgen!
Tuurlijk wel, we moeten toch altijd wat te zeuren hebben. Of het nou positief of negatief is, boeit geen donderquote:Op vrijdag 20 januari 2006 23:44 schreef Rekkie het volgende:
Ik ben benieuwd of er een KLB topic was geweest als er ¤ 35 was betaald ipv ¤ 34.
Ik schat zo in van niet!
![]()
Oh ja we zijn nederlanders..... was ik even vergetenquote:Op vrijdag 20 januari 2006 23:51 schreef Nietmachine het volgende:
Tuurlijk wel, we moeten toch altijd wat te zeuren hebben. Of het nou positief of negatief is, boeit geen donder.
Nee duh, bohquote:Op vrijdag 20 januari 2006 23:44 schreef Rekkie het volgende:
Ik ben benieuwd of er een KLB topic was geweest als er ¤ 35 was betaald ipv ¤ 34.
Ik schat zo in van niet!
![]()
Volgens mij stond er alleen een jaarbedrag in die brief.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 23:36 schreef Impossible het volgende:
hier ook ¤ 1,- minderen dat zal dan wel zo zijn dat ik over 12 maanden wel het beloofde bedrag heb gekregen maar dan moeten ze niet in de brief zetten dat ik ¤ 34 per maand zal krijgen!
Het lijkt me wel.... ik zeg expres lijkt, want ik kan het niet beamen.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 00:34 schreef MREn het volgende:
[..]
Volgens mij stond er alleen een jaarbedrag in die brief.
Blond ofnie?quote:Op vrijdag 20 januari 2006 23:53 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Oh ja we zijn nederlanders..... was ik even vergeten
Rustig! Kijk eens naar je totale toeslag voor heel 2006 en deel dat eens door 12.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 01:07 schreef twisteddlogic het volgende:
Ik heb gvd ook 1 � minder gehad
Kut niew e zorgstelsel
Gelukkig merk jij daar niets van, want dat is gestort op zijn privérekening!quote:Op zaterdag 21 januari 2006 01:15 schreef rudedeltadude het volgende:
en dan te weten dat die rotte Zalm een meevaller van 2 miljard heeft gehad
Nee, want ik voel niksquote:Op zaterdag 21 januari 2006 00:37 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Herken je sarcasme alleen als het je in je kont bijt?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |