Liever blijven ze bij elkaar, maar Marissa is echt verkeerd bezig jah..quote:Op maandag 13 februari 2006 17:59 schreef Tommeh het volgende:Goeie aflevering weer. Ryan moet maar met Sadie gaan uphooken want die Marissa heeft t voor mij nu allang afgedaan.
Ik ook, echt elke week lekker voor de PC zitten met wat warms, al 3 jaar langquote:Op maandag 13 februari 2006 17:18 schreef PeRi het volgende:
Ik ben een die hard OC'r vanaf het allereerste begin. Iedere week, vrijdagmiddag/avond is het voor mij OCtijd.
Ik meen hetquote:Op maandag 13 februari 2006 21:58 schreef truStie het volgende:
Jij bent gekOf was dat nog in 2003
?
Waarschijnlijk niet.quote:Op dinsdag 14 februari 2006 10:44 schreef Devano het volgende:
Het wordt nu wel voorspelbaar. Ryan valt voor Sadie (die trouwens verdacht veel lijkt op z´n Chino vriendin) en Marissa wordt lastig gevallen door die collega van Sandie (denk niet dat ze hem leuk vind). Wel slim van de makers om bepaalde mensen lange tijd uit beeld te houden (Vader van Summer, zusje van Marissa ()) dan kun je die altijd nog introduceren/terug laten komen waneer je geen ideeën meer hebt.
Gaat de serie na dit seizoen nog door trouwens? Aangezien iedereen op weg is naar een nieuwe school.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 14 februari 2006 16:20 schreef Crazykill het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben een meisje!
Nee, jammer maar helaasquote:Op vrijdag 17 februari 2006 17:31 schreef jap85 het volgende:
Deze week geen oc dus?
quote:Op maandag 13 februari 2006 16:45 schreef Miguel het volgende:
op 9 maart wordt namelijk 316 uitgezonden: The Road Warrior
Surfjahquote:Op zaterdag 4 maart 2006 23:00 schreef Ace1 het volgende:
Ik wil weer O.C......![]()
Ze zijn wel weer goed bezig met de muziek laatste tijdLekkere eindsong van sufjah stevens en daarvoor van james blunt
Ook goeie song van electric president
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |