Hehe, hijs idd een softie. ALtijd maar dat gezeik over wat Marissa voor hem voelt, grow up ffsquote:Op zondag 12 februari 2006 21:39 schreef NAF_NAF het volgende:
[..]
Ja he, ik mis good ol' Luke.
Ryan moet meer met zijn vuisten praten, nu vind ik hem zo een softie.
Hij heeft alleen nog maar problemen met zijn vriendin die steeds verliefd wordt op andere jongens.
That's for sure, in aflevering 16 wordt hij in elkaar geslagen, dat zie je in die trailer.quote:Op zondag 12 februari 2006 22:02 schreef InTrePidIvity het volgende:
Ik denk dat Ryan en Volchok wel weer problemen gaan krijgen
Ahahaha ja Seth moest zelfs gaan zitten.quote:Op zondag 12 februari 2006 22:05 schreef truStie het volgende:
[..]
Hehe, hijs idd een softie. ALtijd maar dat gezeik over wat Marissa voor hem voelt, grow up ffs
Ik durf te zweren dat hij daar vroeger nooit aan dacht in Chino. Kijk maar toen Seth vroeg met hoeveel meiden hij naar bed was geweest, hij bleef tellen
De serie The O.C. bestaat al sinds 2003.quote:Op maandag 13 februari 2006 13:57 schreef Biene het volgende:
Even een vraag. Het wordt nu vier dagen per week uitgezonden. Dit zijn herhalingen neem ik aan? Sorry, heb het nu pas ontdekt en ik vind het erg leuk!![]()
Nu vraag ik me af, wanneer start het nieuwe seizoen? En welk seizoen wordt nu uitgezonden?
En waarom zijn de OC boxen zo f*cking duur?!![]()
Oh, dus wat ik nu volg op Veronica is seizoen 1? Dan ben ik net op tijd ingestapt, ik volg het nu 2 weken of zo.quote:Op maandag 13 februari 2006 14:04 schreef NAF_NAF het volgende:
[..]
De serie The O.C. bestaat al sinds 2003.
In Amerika is seizoen 3 nu halverwege (3.15 is als laatst uitgezonden).
In Nederland wordt op Net 5, elke zondag een nieuwe aflevering uitgezonden.
Afgelopen zondag is de aflevering The Sister Act uitgezonden en dat is aflevering 3.12.
Veronica is 4 weken geleden begonnen de serie vanaf seizoen 1 uit te zenden.
Vandaag wordt aflevering 1.17 The Rivals uitgezonden.
Hmm de boxen kunnen goedkoper zijn als je ze via internet besteld.
DVD Boxen zijn erg duur jah. http://www.play.com/play247.asp?pa=sr&page=title&r=R2&title=179811 Seizoen 1 was een tijdje in de aanbieding, nu niet meer. Anyway, waarom NET5 de serie op zo'n vreemde tijd uitzend heeft vooral te maken met de kijkcijfers. Niemand in Nederland wil zo'n beetje deze serie zien. De mensen die het wel wat boeit downloaden het gewoon. 161 000 kijkers gister btw op NET5. '24' had er om 12 uur 's nachts zelfs nog 200 000!quote:Op maandag 13 februari 2006 14:12 schreef Biene het volgende:
[..]
Maar waarom zo'n belachelijk tijdstip op NET5? En dat is dus het nieuwe seizoen?
En ik had bij BOL gekeken, voor seizoen 1 iets van 40 euro en seizoen 2 iets van 80 euro.![]()
Zelfs in de gids is het me niet opgevallen. Ik moest echt zoeken.quote:Op maandag 13 februari 2006 14:45 schreef NAF_NAF het volgende:
Ik denk toch echt wel als ze het in de avond uitzenden dat er meer kijkcijfers zullen zijn.
Overdag zijn de meeste mensen toch wel effe weg op zondag.
Ik vond dat juist wel leuk. Vooral hoe Seth zich moest inhouden bij Summer en hoe Summer eigenlijk best wel erachter kwam dat ze Seth veel leuker vond.quote:Op maandag 13 februari 2006 15:53 schreef Captain Pervert het volgende:
IDat gedoe met Zach vs. Seth en Summer en die stripboek rommel was ook mega irritant.
quote:Op maandag 13 februari 2006 15:46 schreef NAF_NAF het volgende:
Yep, maar in deze thread wordt gediscussierd over de afleveringen zoals ze in Amerika plaatsvinden.
Nu is er daar een 4 maanden stop, maar ja.
Ik ookquote:Op maandag 13 februari 2006 17:09 schreef PeRi het volgende:
Ik zou serieus sterven als ze zomaar een stop hebben van 4 maanden middenin het seizoen.
Ik zag het vroeger wel eens, maar heb t om één of andere reden nooit wekelijks gevolgd.quote:Op maandag 13 februari 2006 17:18 schreef PeRi het volgende:
Ik ben een die hard OC'r vanaf het allereerste begin. Iedere week, vrijdagmiddag/avond is het voor mij OCtijd.
quote:Op maandag 13 februari 2006 17:16 schreef NAF_NAF het volgende:
[..]
Ik ook,
ik ben net begonnen met die-hard kijken, maar heb in 3 dagen alle seizoenen gekeken tot 3.13 en toen liep ik gelijk met USA.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |