PODquote:
Ja, maar aangezien ieder seizoen tot nu toe één schooljaar beslaat, zullen ze er toch echt voor moeten zorgen dat ze volgend jaar een beetje bij elkaar in de buurt zitten als iedereen gaat studerenquote:Op zaterdag 28 januari 2006 15:16 schreef AcidTrance het volgende:
Seizoen 4 komt er sowieso wel althans leest er veel over op de Amerikaanse forums etc.. Schijnen wel wat oude bekende terug te komen, Lindsay, Theresa etc...
haal je die wijsheid van een bepaalde site? is wel handig namelijk, een slangwoordenboekquote:Op zaterdag 28 januari 2006 11:18 schreef Miguel het volgende:
[..]
POD
Post Orgasmic Disgust; happens when one wakes up next to last night's random hook up slut and realize just how ugly she is. You have a stark unwillingness to kiss, touch, cuddle or communicate with the sexual partner from the prior night.
Pot
a slang word for marijuana, usually smoked in a pipe or as a cigarette
Just to clear things up![]()
En zien we het nu allemaal aankomen jongens en meisjes? Seth verknalt z'n kansen om naar Brown te gaan, Summer gaat dus ook niet, iedereen gaat uiteindelijk gezellig naar Berkeley zodat we gewoon een seizoen vier kunnen krijgen![]()
Ja, dat had ik ook al bedacht. ik hoop het aan de ene kant, maar toch ben uik wel wat verassingen gewend van deze serie...We wachten af!quote:Op zaterdag 28 januari 2006 11:18 schreef Miguel het volgende:
[..]
En zien we het nu allemaal aankomen jongens en meisjes? Seth verknalt z'n kansen om naar Brown te gaan, Summer gaat dus ook niet, iedereen gaat uiteindelijk gezellig naar Berkeley zodat we gewoon een seizoen vier kunnen krijgen![]()
Op http://www.amazon.co.uk kan je hem kopen voor iets van ¤35 met NL ondertiteling.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 01:19 schreef VrAnqZ het volgende:
WAAAAROM worden we in NL weer afgescheept met een 6-disc versie van Season 2! Ik wil net zoals andere landen de 7-disc! Iemand eeenig idee of die ergens te bestellen is met NL-subs!?
Josh Schwartz heeft zelf in een interview gezegd dat niet iedereen naar dezelfde Uni gaat om alleen de show op gang te houden. Hoe dat precies uitwerkt zien we dus in seizoen 4.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 11:18 schreef Miguel het volgende:
...
Waarschijnlijk ongeveer september in Amerika en ongeveer december in Europa, zoals bijna elke tv-serie.quote:Op donderdag 2 februari 2006 15:35 schreef Diekstra het volgende:
Weet iemand wanneer de dvd's van Season 3 uitkomen?
Ik heb Seasen 1 & 2 via Play.com gekocht, ik kan niet wachten om 3 ook te kopen, maar ik kan daar nog niets over vinden....![]()
Precies het is meestal wel makkelijk als het seizoen ook daadwerkelijk is afgelopen voordat ze de dvd uitbrengenquote:Op zaterdag 4 februari 2006 13:08 schreef TheGame het volgende:
Waarschijnlijk ongeveer september in Amerika en ongeveer december in Europa, zoals bijna elke tv-serie.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 4 februari 2006 14:44 schreef Crazykill het volgende:
Eindelijk is die Johnny weg.Hier had ik het niet meer mee eens kunnen zijnSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Johnny opgerot, eindelijk dat jankjong weg, nu gaat Kaitlin langzaam naar Seth toe, allebei potheads uiteraard
En Summer en Seth gaan uit elkaar vanwege z\'n verslaving... Ja, ik zie het al gebeuren
EnAnna
, Summer en Marissa krijgen een lesbische driehoeksrelatie
En nu weer serieus...
Ben benieuwd hoe Ryan dit op gaat vangen, is toch niet niks, iemand voor je ogen zien doodvallen. En Julie en Dr. Roberts (heeft die vent een voornaam?), dat gaat ook nog leuk worden met Summer en Marissa
Erg intrigerend allemaal!
Dr. Neil Robertsquote:Op zaterdag 4 februari 2006 15:15 schreef InTrePidIvity het volgende:
Dr. Roberts (heeft die vent een voornaam?)
quote:Op zaterdag 4 februari 2006 16:01 schreef truSteh het volgende:
Wtf is een BFF ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |