SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben een meisje!
quote:Op dinsdag 21 maart 2006 00:26 schreef NAF_NAF het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hattrick: Red Daemons (506731)
"The first rule of business is to protect your investment."
quote:Op dinsdag 21 maart 2006 00:26 schreef NAF_NAF het volgende:en hoe weet jij dit?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
op deze site http://www.ocfansforum.org/index.php? hebben ze stukjes van scripts enne die lees ik altijd.quote:
Dat vind ik ook. Eerst kon ik niet wachten op een nieuwe aflevering, nu wacht ik gerust een paar dagen tot ik een keer echt tijd heb en niets anders te doen. Ik wordt echt doodmoe van Ryan en Marissa inderdaad. Elke keer dat er een nieuw personage inkomt en ze ziet weer zo'n 'soulmateblik' van een van die twee, weet je dat ze gevoelens gaan krijgen voor die ander en dat het hele gedoe weer van voor af aan begint. Luke, Ryan's ex, Johnny, sadie, die bouwvakker/surfer, etc....quote:Op dinsdag 21 maart 2006 10:11 schreef Kleffe_Dop het volgende:
![]()
De laatste afleveringen kunnen me totaal niet meer boeien, het is allemaal zo vreselijk voorspelbaar. Dat hele Ryan & Marissa verhaaltje is ondertussen ook uitgemolken.
Seth en Summer redden de show nog een beetje.![]()
En met de ratings gaat het ook niet al te goed las ik ergens...
Nope, inderdaad. De laatste aflevering (3-17) had krap 5,5 miljoen kijkers... Ik twijfel dan ook ten zeerste of FOX het een 4e seizoen zal geven.quote:Op dinsdag 21 maart 2006 10:11 schreef Kleffe_Dop het volgende:
En met de ratings gaat het ook niet al te goed las ik ergens...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You know when you close your eyes and wish for something?
Well, God's the person that is ignoring you.
quote:Op woensdag 22 maart 2006 11:23 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
20 april zien we Anna.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Men are like a fine wine. They start out as grapes, and it's up to women to stomp the shit out of them until they turn into something acceptable to have dinner with.
Op een feestje bij Sandy en Kirsten natuurlijk!quote:Op dinsdag 21 maart 2006 15:26 schreef zijle het volgende:
Ik hoop dat Volchok nog voor wat verassingen gaat zorgen, aangezien hij nu de bad-guy is en Ryan een braverik is geworden. Een ouderwetse knokpartij ofzo![]()
quote:Op woensdag 22 maart 2006 13:55 schreef somegirl het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 21 maart 2006 00:26 schreef NAF_NAF het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 22 maart 2006 16:12 schreef Crazykill het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 22 maart 2006 16:13 schreef Tommeh het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
20 april zien we Anna.what the hockey?!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben een meisje!
20 april zien we Anna.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 22 maart 2006 21:24 schreef Witchfynder het volgende:
[..]Ik heb haar nooit echt leuk gevonden, het is zo'n zeikwijfSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Anna blijft mijn favoriet![]()
quote:Op woensdag 22 maart 2006 21:24 schreef Witchfynder het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben een meisje!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |