Ja, er is mij zelfs 99,9% uptime gegarandeerd. Alleen durf ik dat zelf niet te garanderen aan jullie omdat jullie in eerste instantie onder mij vallen. We zitten nu op een server welke veel dunner bevokt is en in een sneller en beter datacenter staat. De server zelf is ook een stuk stabieler en sneller.quote:Op dinsdag 26 september 2006 12:35 schreef RemcoDelft het volgende:
Maypole ==> Is de verwachting dat de uptime beter wordt na het recente verhuizen?
(ik hoop zo dat je hier "ja" op kan zeggen! Ik ben zeer tevreden voor de prijs, meer heb ik ook niet nodig qua ruimte/dataverkeer, maar uptime is toch ook wel belangrijk)
10eurohost biedt zover ik weet ook php5 (op linux welliswaar) aan.quote:Op zaterdag 30 september 2006 23:09 schreef Light het volgende:
Weet iemand nog hosters die al php5 aanbieden? Op webhosters.nl kun je alleen zoeken op php, maar niet specifiek op php5.
hoe lang zit je daarop?quote:
tijdens zoeken ook flexwebhosting gezien... is het nog steeds goed? ze bieden best wel veel voor minder geld (dan de concurrenten :p) zou je het aanraden? want op internet lees je veel posifieve dingen / en dan weer (veel minder) negatiefe dingen, maar het probleem is dat de datum van de reviews een beetje oud zijn (1 jaar vind ik bijvoorbeeld oud)quote:Op donderdag 13 juli 2006 09:43 schreef Misanthropist het volgende:
- Verder nog een domeinnaam bij Flexwebhosting ( http://www.flexwebhosting.nl/ ) - Kreeg ik als tip mee van een maat van me. Gebruik ik nu enkele maanden en bevalt prima!
Let wel op dat alle prijzen EXC BTW zijnquote:Op woensdag 4 oktober 2006 00:22 schreef zarGon het volgende:
[..]
hoe lang zit je daarop?
want overdracht is onbeperkt, neem aan dat ze daarmee bandbreedte bedoelen... en 4,90 euro voor 4gig webspace...
klopt het allemaal wel?
Over wat voor soort rechten heb je?quote:Op woensdag 4 oktober 2006 02:27 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Maar goed. Kortom, flink wat datalimiet, en webspace! Liefst zou ik de rechten via FTP willen instellenals iemand iets weet, laat het me weten
Yeps Chmod rechten, heb zelf een forum (myreact) proberen te installeren maar dat wil niet lukken door die Chmod via de webstite, heel apart (zie ook topic: CGI ERROR)quote:Op woensdag 4 oktober 2006 05:12 schreef zarGon het volgende:
[..]
Over wat voor soort rechten heb je?
aan welke user een bestand behoort of bedoel je gewoon chmod rechten? een bestand dat bijvoorbeeld 666 nodig heeft om overgeschreven te worden (php installs enzo) en een map 777 omddat er nieuwe bestanden op gemaakt worden door bijvoorbeeld een fotoscript.. zoiets?
van DNS servers opstellen ken je niks héquote:Op woensdag 4 oktober 2006 15:47 schreef flat_erik het volgende:
Vanaf maandag worden er weer 50 webhostingpakketten + .nl domeinnamen weggegeven via de Frontpage prijsvraag![]()
![]()
Ik gebruik FlashFXP als een FTPclient. Ik denk dat alle clients CHMOD wel ondersteunen. Met FlashFXP is het in iedergeval te regelen met rechtermuis -> Attributes (CHMOD) of Ctrl + O. Welke client gebruik jij?quote:Op woensdag 4 oktober 2006 10:43 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Yeps Chmod rechten, heb zelf een forum (myreact) proberen te installeren maar dat wil niet lukken door die Chmod via de webstite, heel apart (zie ook topic: CGI ERROR)
Weet ik, gebruik zelf Filezilla, die kan dat ook namelijk, probleem is alleen, zoals ik al vermeld had: Chmodden gaat niet via een programma, dit moet op de vevida website zelf gedaan worden wat ik dus een nadeel vind. Daarom zoek ik ook een webhost die gewoon Chmodden via FTP accepteertquote:Op woensdag 4 oktober 2006 22:54 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ik gebruik FlashFXP als een FTPclient. Ik denk dat alle clients CHMOD wel ondersteunen. Met FlashFXP is het in iedergeval te regelen met rechtermuis -> Attributes (CHMOD) of Ctrl + O. Welke client gebruik jij?
Ik weet niet hoelang je de website online wil blijven houden, maar sommige aanbieders bieden een korting aan als je meerdere jaren bij hun blijft zeg maar.. (zie ook webhosters.nl voor meer info).quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 16:32 schreef Razz_Gul het volgende:
Ik ga voor iemand een site bouwen en ben op zoek naar webruimte + domeinverhuizing. Heb dit hele topic doorgebladerd en behoorlijk wat tips verzameldmaarre die hosters ontlopen mekaar niet veel qua prijs en aanbod. Wat ik ongeveer nodig heb is >300mb , php en mysql...dataverkeer kan ik niet inschatten , er staat reeds een site een andere hoster maar t knutselneefje heeft geen teller geplaatst dus geen id hoevaak t bezocht is ... ik ga maar uit van ong 100 hits p/mnd ... hoeveel gig heb je dan nodig ?
Bij hoster IS.nl betalen ze nu 200eur p/j ! teveel voor een simpel html knutselwerkje ... ik wil t op <30eur houden.
ik heb mijn keuze beperkt tot pcextreme.nl, Flexwebhosting.nl en webreus ... waarom, om t mezelf makkelijk te maken anders word ik gek van t aanbodKeuze wordt lastig omdat tegenover elke positiefe review een negatieve te vinden is, dusja op welke moet je afgaan.... tips zijn erg welkom !
ps: betreft een kleine commerciele website (schoonh salon) met info over diensten en tarieven.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |