Zullen vast en zeker addertjes onder het gras zitten.quote:Op maandag 19 juni 2006 22:16 schreef Maypole het volgende:
Ik heb nog nooit ergens iets goedkopers gezien als bij
http://samenkopen.net/action/147265
Wel even wennen aan de site samenkopen.net omdat dat een buitenstaand medium is.
Erg goede service en zeer extreem lage prijzen.

Verder nog ervaringen met deze webhost?quote:Op dinsdag 20 juni 2006 17:52 schreef pascalheister het volgende:
ik draai nu sinds een maandje bij keurigonline.nl, bevalt allemaal prima tot nu toe

ik heb zelf pakket xl, tijdelijk voor de halve prijsquote:Op woensdag 21 juni 2006 17:08 schreef no1uknow het volgende:
[..]
Verder nog ervaringen met deze webhost?
Pakket Medium lijkt mij wel riant.
Iemand?

Nee die zijn er niet. Waarom zou je zoiets doen? dan verpest je je eigen business.quote:Op dinsdag 20 juni 2006 15:11 schreef Weerman het volgende:
[..]
Zullen vast en zeker addertjes onder het gras zitten.

iemand anders down? reset iets dergelijks van paypole?quote:Op maandag 26 juni 2006 18:01 schreef Maypole het volgende:
[..]
Nee die zijn er niet. Waarom zou je zoiets doen? dan verpest je je eigen business.
200 klanten in 3 maanden geeft toch wel aan dat het een goede hoster is vind ik.
Vooral omdat mensen vooral door mond-op-mond reclame erbij komen.
Lees die forums maar eens door..![]()

Ik kreeg alleen een mailtje met "Your account for example.org is now ready for use"... Oftewel nieuwe login, en alles wegquote:Op zaterdag 1 juli 2006 11:30 schreef outcast_within het volgende:
[..]
iemand anders down? reset iets dergelijks van maypole?
mijn site is iig weg en ik kan niet meer inloggen

Het is inmiddels half ge-back upped. Maar ik hoop dat er nog meer komt. aangezien mijn installatron spullen een beetje in de war zijn.quote:Op zaterdag 1 juli 2006 12:53 schreef RemcoDelft het volgende:
[..]
Ik kreeg alleen een mailtje met "Your account for example.org is now ready for use"... Oftewel nieuwe login, en alles weg![]()
Verder geen informatie gezien/gehoord... Ik ben dan ook benieuwd naar de beloofde backups uit de Speurders-advertentie.

Ik kan ook 200 klanten winnen in 3 maanden. Als ik dan een server laat crashen en ik ben ze alle 200 kwijt ga ik daarna gewoon onder een nieuwe naam verder.quote:Op maandag 26 juni 2006 18:01 schreef Maypole het volgende:
[..]
Nee die zijn er niet. Waarom zou je zoiets doen? dan verpest je je eigen business.
200 klanten in 3 maanden geeft toch wel aan dat het een goede hoster is vind ik.
Vooral omdat mensen vooral door mond-op-mond reclame erbij komen.
Lees die forums maar eens door..![]()

hee mijn weblog en andere installatron dingen zijn nog steeds offline. Het framewerk zit er nog wel.quote:Op vrijdag 7 juli 2006 10:20 schreef Maypole het volgende:
Dat moet je dan wel tegen die hoster zeggen.. ik heb alleen maar een reseller bij hem gekocht hea..

Dat is per maand. Het is moeilijk te zeggen wat redelijk is. Het is altijd fijn om aan de veilige kant te zitten, maar je overschat makkelijk hoeveel je verbruikt. Een simpele homepage met een paar bezoekers per dag kun je meestal al met 1GB dataverkeer draaien. Tientallen mensen per dag zou ik persoonlijk voor iets meer gaan. Mocht je echt honderden bezoekers per dag krijgen kun je beter voor minimaal 10GB gaan.quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 11:23 schreef Verbal het volgende:
Als een hoster het heeft over zoveel gig dataverkeer... is dat per maand of per jaar?
En hoeveel is redelijk voor een eenvoudige eigen homepage die gaandeweg wordt uitgebreid met fotoboek, weblog en evt wat stromende media?
V.

Ja, er is mij zelfs 99,9% uptime gegarandeerd. Alleen durf ik dat zelf niet te garanderen aan jullie omdat jullie in eerste instantie onder mij vallen. We zitten nu op een server welke veel dunner bevokt is en in een sneller en beter datacenter staat. De server zelf is ook een stuk stabieler en sneller.quote:Op dinsdag 26 september 2006 12:35 schreef RemcoDelft het volgende:
Maypole ==> Is de verwachting dat de uptime beter wordt na het recente verhuizen?
(ik hoop zo dat je hier "ja" op kan zeggen! Ik ben zeer tevreden voor de prijs, meer heb ik ook niet nodig qua ruimte/dataverkeer, maar uptime is toch ook wel belangrijk)

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |