Ik zit daar ook naar te kijken maar der was iets, maar dat moet ik even opzoekenquote:Op woensdag 27 december 2006 12:29 schreef welkominspace het volgende:
heeft iemand http://www.sity.nl/?show=resellers daar ervaring mee?
Al meer ervaringen gehoort??quote:Op woensdag 27 december 2006 13:27 schreef welkominspace het volgende:
btw http://vmhosting.nl is leterlijk spotgoedkoop en bijna nooit down
Ik zelf heb er geen ervaring mee maar heb nu al 5 mensen gehoord die het een geweldige hoster vinden
een echte aanrader 14.gif
maar voor mij niks want dan moet ik een nieuwe domeinnaam registreren en dan maak ik iets teveel verlies![]()
ik ga binnenkort pakket 5 bestellen en de snelheid is redelijk in orde hoorquote:Op woensdag 27 december 2006 20:16 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Al meer ervaringen gehoort??
Pakket 6:
Unlimited Mb Opslag
Unlimited Mb Dataverkeer
¤24,99 Per Half Jaar
Hmmz zal vast wel iets achter zitten.
Pakket 5:
50 Gb Opslag
300 Gb Dataverkeer
¤18,00 Per Half Jaar
Deze voldoet wel lekker aan mijn eiseneerst nog even de kleine lettertjes lezen
![]()
Hmmz geen voorwaardes of wat dan ook.... ik kan het iig nergens vinden.
Trouwens, hoe is de snelheid van die webhost?? Ik heb er niks aan met een download van 100kb/s of zow
Hmmz wat mag je zoal dan niet?? Ik vind het toch wel belangrijk.quote:Op woensdag 27 december 2006 20:39 schreef welkominspace het volgende:
[..]
ik ga binnenkort pakket 5 bestellen en de snelheid is redelijk in orde hoor
alleen je mag er bijna niks volgens de regels maar die kun je negeren
eigenlijk mag je alleen maar dingen uploaden die met je site te maken hebbenquote:Op woensdag 27 december 2006 21:00 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Hmmz wat mag je zoal dan niet?? Ik vind het toch wel belangrijk.
Hmmz dat vind ik dan wel weer tegen vallenquote:Op woensdag 27 december 2006 21:03 schreef welkominspace het volgende:
[..]
eigenlijk mag je alleen maar dingen uploaden die met je site te maken hebben
maar boeie
maar dan kun je beter voor pakket 2 of 3 gaan![]()
Sity werkt heel goed. Heb daar 2.5GB ruimte, 25 GB dataverkeer voor 6e exl p/m.quote:Op zaterdag 16 december 2006 12:46 schreef SpeedyGJ het volgende:
Hoe zit dat met sity hosting dan?
Trouwens die ene site ligt eruitidd hoezo stabiel
![]()
Eigen domein enzo...quote:Op donderdag 28 december 2006 11:47 schreef welkominspace het volgende:
http://photobucket.com volkomen gratis en je hebt dan 1 gb ruimte
dan zou ik het echt niet wetenquote:
Je kunt het hoeveel mensen per maand je site kunnen bezoeken.quote:Op donderdag 28 december 2006 13:22 schreef diginoob het volgende:
Wat wil dat 'dataverkeer' precies zeggen?
Dat er maar zoveel data heen en weer gestuurd mag worden.quote:Op donderdag 28 december 2006 13:22 schreef diginoob het volgende:
Wat wil dat 'dataverkeer' precies zeggen?
mja, ok dus het gaat over het aantal bezoekers, en niet over hoeveel spul je op je website zet per maand? (dacht ik namelijk) Stel ik wil dat er minimaal 700 mensen per dag op de website kunnen, wat voor 'dataverkeer' moet ik dan hebben? En als het er nou veel meer worden, betaal je dan gelijk veel meer of valt dat wel mee?quote:Op donderdag 28 december 2006 13:26 schreef welkominspace het volgende:
[..]
Je kunt het hoeveel mensen per maand je site kunnen bezoeken.
Vergelijk het maar zo
je hebt een disco van 100x150 meter en van de brandweer mogen daar 150 man in
je hebt een meubel winkel met dezelfde afmetingen en van de brandweer mogen daar 75 man in.
Dus het ligt er maar net aan hoe je je site inricht om te weten hoeveel dataverkeer je nodig hebt.
Maar een kleine site (paar html paginaatjes) kan met 1 gb dataverkeer ongeveer 1,500 mensen per maand hebben geloof ik
Ligt er maar net aan wat er op de site staat.quote:Op donderdag 28 december 2006 13:41 schreef diginoob het volgende:
[..]
mja, ok dus het gaat over het aantal bezoekers, en niet over hoeveel spul je op je website zet per maand? (dacht ik namelijk) Stel ik wil dat er minimaal 700 mensen per dag op de website kunnen, wat voor 'dataverkeer' moet ik dan hebben? En als het er nou veel meer worden, betaal je dan gelijk veel meer of valt dat wel mee?
mja, ik zit zelf op imageevent (iets van 30 euro per jaar), dan heb je dus geen domein maar gewoon www.imageevent.com/naam, en zo zijn er ontzettend veel websites; veel ook waarbij ze de optie bieden je foto's te verkopen, alleen verdienen ze er zelf dan ook veel aan. En een eigen domeinwebsite is toch eigenlijk wel het leukste en het mooiste.quote:Op donderdag 28 december 2006 11:38 schreef Netsplitter het volgende:
Ik ga het toch maar vragen hiero.
Ik zoek een plaats(je) waar ik m'n foto's kan hosten.
Dit wel met bv Gallery of iets van die geest.
Ik heb al rond zitten neuzen maar kan niks hier over vinden.
Of ze het ondersteunen of dat het uberhaupt kan.
Een ander alternatief zou zelf hosten kunnen zijn, maar dat kan een traag zooitje gaan worden.
Heb ook al aan colocaten gedacht, maar dat is ook weer niet echt goedkoop.
Het hoeft van mij niet echt goedkoop te zijn, zolang het maar goed is.
Dus goede service, goede support enzo...
flash en html, vooral tekst en foto's, misschien her en der een filmpje?quote:Op donderdag 28 december 2006 13:43 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Ligt er maar net aan wat er op de site staat.
Wanneer het alleen maar statische data is, dus bv geen foto's ofzo dan zal je niet zo snel die limiet halen.
Hoe zwaarder je site hoe eerder je aan die limiet zit.
Ik zoek echt een hostingtoko waar je een gallery kan opzetten.quote:Op donderdag 28 december 2006 13:44 schreef diginoob het volgende:
[..]
mja, ik zit zelf op imageevent (iets van 30 euro per jaar), dan heb je dus geen domein maar gewoon www.imageevent.com/naam, en zo zijn er ontzettend veel websites; veel ook waarbij ze de optie bieden je foto's te verkopen, alleen verdienen ze er zelf dan ook veel aan. En een eigen domeinwebsite is toch eigenlijk wel het leukste en het mooiste.
Maar als je t simpel wilt is imageevent geen slechte optie.
'quote:Op donderdag 28 december 2006 13:46 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Ik zoek echt een hostingtoko waar je een gallery kan opzetten.
Met een domeinnaam en alles.
Anders kan ik net zo goed bij picasaweb blijven zitten.
Ik heb nog eens zitten kijken bij webreus en moet zeggen dat het plus abbo er zeer goed uit ziet voor maar 40 euro per jaar.quote:Op donderdag 28 december 2006 13:54 schreef diginoob het volgende:
[..]
'
ok, nou mocht je wat vinden, ik ben ook wel geīnteresseerd.
Hoeveel is dat in euro's? en moet het met credit card betaald worden? of kan het ook via bank e.d.quote:Op donderdag 28 december 2006 05:12 schreef Canisius777 het volgende:
[..]
Sinds kort heb ik ook een account bij Servage, 250GB ruimte en 2.1TB dataverkeer voor $7.50.
Is Amerikaans (ofzo) maar ben er wel tevreden over.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |