DreamHost is zeer goed. Ik zit er nu zelf zo'n jaartje en heb al héél wat andere firma's afgegaan, dus ik weet waarover ik spreek...quote:Op zondag 8 oktober 2006 22:02 schreef Johnns het volgende:
[..]
Dreamhost wel een beetje goed dan?
Vriend van mij had daar ook een account maar was niet echt te spreken over de snelheid etc.
Snel, bij mij binnen 36 uur. Goede hosting; geen gezeur.quote:Op vrijdag 17 november 2006 13:20 schreef Die4iT het volgende:
https://www.hostingdiscounter.nl/ net daar bestelling gedaan registratie etc. in behandeling enig idee hoe lang zoiets duurt? is nogal haast bij
dat zou ik ook zeggen met zon referal linkquote:Op maandag 20 november 2006 13:22 schreef cloink het volgende:
[..]
DreamHost is zeer goed. Ik zit er nu zelf zo'n jaartje en heb al héél wat andere firma's afgegaan, dus ik weet waarover ik spreek...
Prijs/kwaliteit zijn ze echt niet te overtreffen, zonder dat ze absoluut uitblinken in bv. snelheid en support. Maar wat er wordt aangeboden, krijg je ook effectief en dat kan niet van anderen gezegd worden. Nee, ik ben héél erg tevreden en kan het iedereen aanraden. Enkel en alleen als ik een 100% Nederlands publiek zou hebben én het over een 100% professionele (zakelijke) site zou gaan, zou ik mogelijks een duurdere .nl-based oplossing zoeken.
smiegt, met je referral link...quote:Op maandag 20 november 2006 13:22 schreef cloink het volgende:
[..]
DreamHost is zeer goed. Ik zit er nu zelf zo'n jaartje en heb al héél wat andere firma's afgegaan, dus ik weet waarover ik spreek...
Prijs/kwaliteit zijn ze echt niet te overtreffen, zonder dat ze absoluut uitblinken in bv. snelheid en support. Maar wat er wordt aangeboden, krijg je ook effectief en dat kan niet van anderen gezegd worden. Nee, ik ben héél erg tevreden en kan het iedereen aanraden. Enkel en alleen als ik een 100% Nederlands publiek zou hebben én het over een 100% professionele (zakelijke) site zou gaan, zou ik mogelijks een duurdere .nl-based oplossing zoeken.
Ik ga dit heus niet zeggen enkel en alleen omdat ik er iets aan overhou hoor, als het kut zou zijn, dan zou ik dat ook gewoon zeggen (en de referal link weglaten :p ).quote:Op maandag 20 november 2006 14:45 schreef Johnns het volgende:
[..]
dat zou ik ook zeggen met zon referal link![]()
vind je site (cloink?) niet bepaald snel.
heb gelukkig zelf het voordeel dat ik een deel van een dedi heb gekregen van een klant, waar ik goed mee uit de voeten kan (20GB harddisk 600GB dataverkeer)
http://localhostquote:Op maandag 20 november 2006 15:38 schreef cloink het volgende:
[..]
Ik ga dit heus niet zeggen enkel en alleen omdat ik er iets aan overhou hoor, als het kut zou zijn, dan zou ik dat ook gewoon zeggen (en de referal link weglaten :p ).
Zoals reeds gezegd: de snelste is hij zeker niet, maar geef mij es een andere hoster waar je hetzelfde krijgt voor dat geld?
quote:
Ik sluit me hier bij aan! Ooit (als een van de eersten denk ik) via Speurders besteld, en sinds de verhuizing naar een nieuwe server nooit meer problemen gehad!quote:Op maandag 20 november 2006 17:41 schreef Maypole het volgende:
Kijk hier eens: http://www.samenkopen.net/action/55219
het is al de zesde keer dat die gozer een hostingactie daar organiseerd en op alle voorgangers zijn zeer veel positieve reacties.
Ik weet niet hoeveel van die paketten ze op die server willen plaatsen, maar de specs die daar staan zijn niet echt heftigquote:Op maandag 20 november 2006 17:41 schreef Maypole het volgende:
Kijk hier eens: http://www.samenkopen.net/action/55219
het is al de zesde keer dat die gozer een hostingactie daar organiseerd en op alle voorgangers zijn zeer veel positieve reacties.
50MB met wel hell of een site zijn dan dat wil zeggen dat je afbeeldingen niet geotimalizeerd zijn voor plaatsen online of reken je je mysql database mee ?quote:Op zaterdag 16 december 2006 00:01 schreef 2cv het volgende:
Het is ook bedoeld om plaatjes op m'n site te zetten, maar voor m'n site zelf heb ik al een host met 50 MB (die haast vol zit).
een webhosting bedrijf die geen deftige site heeft en die gebruik maakt van een of ander template dat iedereen kan downloaden vind ik niet echt iets dat vertrouwen wekt.quote:Op vrijdag 24 november 2006 17:35 schreef SpeedyGJ het volgende:
Klik
Tjajammer genoeg weer engels maar ziet er ook wel aardig uit
Ik betaal altijd per jaar. Vraag ze eens of je per maand kan betalen.quote:Op zaterdag 16 december 2006 00:38 schreef SpeedyGJ het volgende:
Kun je dat gewoon per maand betalen?
quote:Op zaterdag 16 december 2006 00:20 schreef vaderpiet het volgende:
Ik ben al ruim een jaar dik tevreden over http://www.extre.nl. Ik maak gebruik van het personal pakket.
Extre is tot nu toe een stabiele hostingprivider gebleken en bij vragen krijg je een snel en kundig antwoord.
quote:Server not found
Niet echt stabiel als je 't mij vraagtquote:Searching for extre.nl A record at a.root-servers.net [198.41.0.4]: Got referral to NS.DOMAIN-REGISTRY.nl. (zone: nl.) [took 7 ms]
Searching for extre.nl A record at NS.DOMAIN-REGISTRY.nl. [193.176.144.2]: Got referral to ns01.extre.nl. (zone: extre.nl.) [took 89 ms]
Searching for extre.nl A record at ns01.extre.nl. [87.233.129.74]: Timed out. Trying again.
Searching for extre.nl A record at ns01.extre.nl. [87.233.129.74]: Timed out. Trying again.
Searching for extre.nl A record at ns02.extre.nl. [87.233.129.75]: Timed out. Trying again.
Searching for extre.nl A record at ns02.extre.nl. [87.233.129.75]: Timed out. Trying again.
Mmm.. Klinkt mischien cliché maar dit is de eerste keer dat ik dit meemaak bij extrequote:Op zaterdag 16 december 2006 10:08 schreef Sjowhan het volgende:
Niet echt stabiel als je 't mij vraagt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |