ik ookquote:Op vrijdag 20 januari 2006 15:17 schreef Kirstenn het volgende:
AAAH ik wil ze ookik heb dr wel meer dan 10 euro voor over
![]()
dan wil ik ook wel wat geven voor je backstage-bandjes...quote:Op vrijdag 20 januari 2006 15:18 schreef Kirstenn het volgende:
hahaha, maar ik ben heel zielig want ben de enige van mn vrienden zonder kaartjeen kheb wel backstage bandjes, maar daar hebk anders niks aan
![]()
ohw... tsja...quote:Op vrijdag 20 januari 2006 15:21 schreef Kirstenn het volgende:
Nee die krijg ik van Ellen, en moet ik daar dan nog om gaan vragen![]()
ik heb al een concreet bod gedaan.... jij nog niet...quote:
"ik heb dr echt ALLES voor over hahaquote:Op vrijdag 20 januari 2006 15:27 schreef rudedeltadude het volgende:
[..]
ik heb al een concreet bod gedaan.... jij nog niet...
dan ga ik bij deze voor 15quote:
18 euro (blijf je er vanaf nu telkens met een euro overheen gaan?)quote:
als t nodig isquote:Op vrijdag 20 januari 2006 15:34 schreef rudedeltadude het volgende:
[..]
18 euro (blijf je er vanaf nu telkens met een euro overheen gaan?)
ik was eerderquote:Op vrijdag 20 januari 2006 15:38 schreef Kirstenn het volgende:
¤20
mijn allerlaatste bod kirstenn, als je hier over heen gaat heb je gewonnen:quote:
Je speelt het niet slim hequote:Op vrijdag 20 januari 2006 15:41 schreef rudedeltadude het volgende:
[..]
mijn allerlaatste bod kirstenn, als je hier over heen gaat heb je gewonnen:
24.00 euro
maar ja.... ik vind het ook wel een kat-en-muisspelletje....quote:Op vrijdag 20 januari 2006 15:43 schreef Overlast het volgende:
[..]
Je speelt het niet slim he
Zo maak je het haar wel makkelijk.
Blijf je er nu de hele tijd met maar liefst 2 euro overheen gaan?quote:Op vrijdag 20 januari 2006 15:41 schreef rudedeltadude het volgende:
[..]
mijn allerlaatste bod kirstenn, als je hier over heen gaat heb je gewonnen:
24.00 euro
nee... nu niet meerquote:Op vrijdag 20 januari 2006 15:45 schreef skiczukie het volgende:
[..]
Blijf je er nu de hele tijd met maar liefst 2 euro overheen gaan?
wie? ik?quote:Op vrijdag 20 januari 2006 15:48 schreef Kirstenn het volgende:
Ik wil wel ¤25 euro bieden, maar zou je dan misschien even kunnen mailen naar kirsten@liannemusic.nl ?
quote:Nee die krijg ik van Ellen, en moet ik daar dan nog om gaan vragen
Beetje van vorige week, we hebben haar fansite en fanboek hadden we.. en een vriend van dr mailde dat .. met bedankjes enzo van Ellen.. heel liefquote:Op vrijdag 20 januari 2006 17:26 schreef Hanzel_lane het volgende:
ken je ellen ofzo? aangezien je die backstage bandjes van haar krijgt?
[..]
is ze nog vrijquote:Op vrijdag 20 januari 2006 17:29 schreef Kirstenn het volgende:
[..]
Beetje van vorige week, we hebben haar fansite en fanboek hadden we.. en een vriend van dr mailde dat .. met bedankjes enzo van Ellen.. heel lief
Wil je ze niet meer?quote:Op vrijdag 20 januari 2006 17:30 schreef Kirstenn het volgende:
Oja.. laat die kaartjes maar zitten voor mij.. het duurde beetje lang en nu heb ik al andere gevonden.. dus mss wil uhm *mn mede bieder* ze?
Nou ik wil ze heel graag, maar ik woon niet in de buurt.. en dat meisje die red het niet om morgen langs te rijden, dus ik weet niet hoe het anders moet.. kan je me alsnog even mailen mss?quote:Op vrijdag 20 januari 2006 18:09 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Wil je ze niet meer?
Ik ben vanmiddag de stad in geweest namelijk...
En de topicstarter doet ze in principe allebei voor 10 euro weg?quote:Op vrijdag 20 januari 2006 18:13 schreef Kirstenn het volgende:
21,85 per stuk... 17,50 maar er komen nog service kosten enzo bij
Geloof wat je wilt gelovenquote:Op vrijdag 20 januari 2006 18:16 schreef vrouwtje het volgende:
[..]
En de topicstarter doet ze in principe allebei voor 10 euro weg?
Ik denk dat de topicstarter een loopje met ons neemt.
Waarom doe je ze eigenlijk weg Kikkoo?
Owja, en die 10 euro is een vraagprijs, mensen bieden dus meer...quote:Op vrijdag 20 januari 2006 18:16 schreef vrouwtje het volgende:
[..]
En de topicstarter doet ze in principe allebei voor 10 euro weg?
Ik denk dat de topicstarter een loopje met ons neemt.
Waarom doe je ze eigenlijk weg Kikkoo?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |