Sluit me daar idd bij aan. Wat een feest, wat een strak optreden, alsof de heren de laatste 15 jaar iedere dag samen gespeeld hebben. Wil de avond bijna briljant gaan noemen...quote:Op zondag 27 december 2009 15:32 schreef broer het volgende:
Het was goed, gisteravond. Erg goed.
Nou André had wel alle songteksten voor zich op een blaadje geloof ik.quote:Op zondag 27 december 2009 19:43 schreef Olieeee het volgende:
[..]
Sluit me daar idd bij aan. Wat een feest, wat een strak optreden, alsof de heren de laatste 15 jaar iedere dag samen gespeeld hebben. Wil de avond bijna briljant gaan noemen...
Zijn er ook mensen 2x geweest? Ben benieuwd of er nog erg veel andere nrs gespeeld werden gister?? Heb gegokt van niet.quote:
Inderdaad opname van zondag j.l. bij Pand van Janna. Grappenmakers.... wilden blijkbaar alleen "in-crowd". Ze hadden aangekondigd dat ondanks de geruchten er GEEN concert zou zijn. Reed maandag langs het Pand van Janna richting m'n werk, hing er een grote poster van Fratsenquote:Op dinsdag 19 januari 2010 13:00 schreef Bosbeetle het volgende:
En nog veel meer bootlegs video's en foto's
er zit zelfs een video en bootleg tussen die heet fratsen bij janna 17 jan 2010 weet iemand of ze nog bij het pand van janna hebben gespeeld maandag?
Er komt dus ook een DVD van het hele fratsen voor Uli gebeuren
Mijn fratsen mapje is inmiddels al 6,5 GB dat is behoorlijk veel voor 1 band.
quote:der forlaufiges toteslinien vor der dee vou dee geeft het auf der eersten november, praaauw! es iest naamlijk unmuntig viel arbeid mit die vratsenvlegels die continu ueberal doorheen spielen. so kriegt man ja nie ein beetje ein leukes bild, nah!
Dat is goed nieuwsquote:Op woensdag 15 juni 2011 20:42 schreef Gehenna het volgende:
Er is een nieuwe, geheel Twentse, cd 'Dollekamp' uit
quote:Stuur naam en adres naar maneman@home.nl en ik zorg dat U de cd binnen 365 werkdagen in de bus hebt liggen. Eerder kan natuurlijk ook.
De vorige keer toen ik zo bestelde kreeg ik gewoon de cd thuis met een briefje alsjeblieft nu rest jou de taak om dit en dat bedrag over te maken naar rek nr.quote:Op donderdag 16 juni 2011 11:52 schreef Gehenna het volgende:
[..]
ik zie ook nergens een prijs voor dat ding trouwens...
Ja, die cd van Jan Kwakman heb ik.quote:Op woensdag 15 juni 2011 20:43 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Dat is goed nieuwsIemand die jan kwakman cd al gehoord?
ook een nieuwe site zie ik : http://maneman.nl/www.man(...)_Koekebakkers_!.html (fijn adres)
Heb beide schijfjes maar even besteld altijd leuk voor de collectie dat roze bril nummer had ik trouwens al eerder gehoord
hoe is die ?quote:
Hilarisch.quote:
Kijk eens een post hoger, jan kwakman!quote:Op vrijdag 17 juni 2011 17:29 schreef Thomas B. het volgende:
Ik ken eigenlijk niks van hem, maar zag hem een paar jaar geleden een keer op een comedy festival in de Melkweg. Daar deed ie echt een fantastische persiflage op een nogal dicatatoriale politicus. Zou dat stuk nog wel eens terug willen zien. Iemand enig idee wat ik bedoel?
Ahquote:Op vrijdag 17 juni 2011 17:30 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Kijk eens een post hoger, jan kwakman!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |