quote:Op donderdag 16 februari 2006 18:25 schreef Murray het volgende:
[..]
Ik heb al m'n velden op lvl 10 en momenteel dus een behoorlijk zwakke verdediging.
Hét perfecte doel voor een raid, en jij denkt dat ik nu ga vertellen waar m'n dorp is?
Maar jou kunnen ze ook niets makenquote:Op donderdag 16 februari 2006 20:03 schreef ZigoSOS het volgende:
[..]![]()
![]()
Denkje dat er gevaarlijke forumloerders zijn, waarvan jij het slachtoffer zou kunnen worden ofzo?
Mijn naam mag je weten hoor, DaDaanJR op .nl en DaDaan op s4. Klaar.
.nl ben ik aan het minderen, op s3 me aan het inbunkeren en op s4 farm ik iedereen in de omgevingquote:Op donderdag 16 februari 2006 20:21 schreef ZigoSOS het volgende:
Op .nl ook wel hoorEn op s3 eigenlijk ook wel
Heb je serieus uitgerekend hoeveel het hem heeft gekostquote:Op donderdag 16 februari 2006 16:56 schreef Murray het volgende:
[afbeelding]
Kolere.
(Ik ben de verdediger.)
Ben weer druk preatorianen aan het bouwen, en ik stop niet voor ik er minimaal 300 heb nu. Wel leuk zo'n aanval, maar dit moet niet te vaak gebeuren. Anders toch maar eens een alliantie opzoeken.
Heb hem ook even een berichtje gestuurd, met wat het hem gekost heeft:
Wood: 61457
Clay: 41114
Iron: 46402
Crop: 22591
Dat vond 'ie blijkbaar niet leuk, want werd meteen weer aangevallen. Maar dat stelde niks voor.
Jammer dat 'ie in een top 20 alliantie zit, anders kon 'ie de toekomst ook een aanval van mij verwachten.
Kleine spelers wel.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 09:04 schreef sk888er het volgende:
[..]
Heb je serieus uitgerekend hoeveel het hem heeft gekost![]()
Je weet hopelijk wel dat er ook een offencive list is, want veel mensen maakt het niet uit hoeveel grondstoffen ze het kost.
Jep..quote:Op donderdag 16 februari 2006 19:56 schreef Zebbie het volgende:
[..]
Zijn er hier nog meer s4 spelers?
Ja als je nu eens zegt wat je bedoeltquote:Op maandag 20 februari 2006 13:59 schreef doctor.starbucks het volgende:
niemand leuks op S 1?
Dan ga ik je binnenkort wel inhalen met m'n .nl accountquote:Op maandag 20 februari 2006 17:49 schreef jorryt het volgende:
S1.com is niet zo heel leuk meer, kheb nu 10 dorpen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |