Godverdomme, komen die nerdjes weer mijn spel verpesten...quote:om precies 20:00 heeft ZAFT de oorlog verklaard aan
--LP--
Nah, ze zullen zich wel weer vervelenquote:Op donderdag 9 februari 2006 21:18 schreef LostFormat het volgende:
Was er een aanleiding?
Edit: zie net dat ik door de 1000 inwoners ben gegaan vandaag.
Damn!quote:
Moet je beersoft is zien:p die zit in onze alliantie en wordt aardig goed verdedigdquote:Op zondag 12 februari 2006 23:45 schreef DJKoster het volgende:
Whehehe, samen met je alliantie zorgen dat iemand zijn dorp niet word overgenomen is cool..
Eerst zo goed als 800 Zwaardvechters en 11 katapulten slopen en een paar minuten later de onderleider zien sterven is erg mooi om te zien, de aanvaller was er niet zo blij mee![]()
Eerst alles naar 1, dan alles naar 2 etc. etc. Dan heb je er het meeste aan, zeker in het begin, want van 1 naar 2 is al een stuk duurder.quote:Op dinsdag 14 februari 2006 22:28 schreef Fliepke het volgende:
Wat kan ik nu als n00b nu beter doen. Zoveel mogelijk veldjes upgraden naar level 1 of ietsjes meer investeren en een aantal veldjes naar level 2 brengen?
quote:
Ik begrijp je keuze volledig. Als je genoeg graan per uur hebt wil ik je best een keer komen versterken mocht het nodig zijn (IG heet ik ook Zebbie stuur me maar een PM)quote:Op donderdag 16 februari 2006 18:25 schreef Murray het volgende:
[..]
Ik heb al m'n velden op lvl 10 en momenteel dus een behoorlijk zwakke verdediging.
Hét perfecte doel voor een raid, en jij denkt dat ik nu ga vertellen waar m'n dorp is?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |