Je kunt niet weten hoeveel troepen de aanvaller op je af stuurt, tenzij je hem voorheen al een keer gescout hebt, en je doet het op het moment dat je de aanval aan ziet komen weer.quote:Op woensdag 25 januari 2006 22:50 schreef DJKoster het volgende:
Ik vind het verder maar een pauperspel..
Hoe kun je ooit weten hoeveel troepen je aanvaller op je afstuurt?
En waarom is er nergens te vinden hoe het een en ander werkt?
(op het forum als je geluk hebt ja, meestal is het: " ik denk dat het zo werkt" )
quote:Op dinsdag 24 januari 2006 00:51 schreef Oksel het volgende:
Iemand die 3 coupons van plus voor mij wil aanschaffen, dat ik ff ¤7,- naar zijn rekening overmaak?
Contact me ff, nickname ingame: MoRDoR (dorp: Flatulatia). Dankje!
Dan zoek je toch een "klei" dorp op, en rape je hem, en neem je zijn dorp over?quote:Op donderdag 26 januari 2006 13:34 schreef LostFormat het volgende:
Wat valt er niet te snappen aan het spel dan? Bepaalde dingen zitten op een onlogische plek. Maar over het algemeen verloopt het spel zo dat je overal vanzelf wel achterkomt zodra je iets nodig hebt of gaat doen...
Nog 4 velden en alles zit op 10 in m'n hoofddorp.![]()
Chronisch tekort aan klei, though.
Als dat zo makkelijk ging...quote:Op donderdag 26 januari 2006 14:56 schreef Oksel het volgende:
[..]
Dan zoek je toch een "klei" dorp op, en rape je hem, en neem je zijn dorp over?
Als je op .com registreerd, kom je dan automatisch in het nieuwe spel terecht?quote:Op donderdag 26 januari 2006 16:55 schreef Hamotje het volgende:
Morgen begint server 4 op .com. Ik ga me daar ook registreren , jullie?
Moet je kijken bij de diplomatie van je alliantiequote:Op donderdag 26 januari 2006 18:45 schreef Steven184 het volgende:
Weet iemand hier toevallig hoe je een link kan maken in je beschrijving van je alliantie? Want ik zie bij elke alliantie een link staat naar haar allianties en NAV's, maar mij wil dat maar niet lukken:(
Ah, dus ik ben niet de enige? Werd al redelijk panisch toen dat ding mijn account niet herkende.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 09:14 schreef peksin het volgende:
Verdomme, de server ligt er al de hele ochtend uit, lekker zonde van mn grondstoffen.
bosbrand? aardbeving?quote:Op donderdag 26 januari 2006 17:34 schreef wc-eend het volgende:
Als mensen nog wat resources kunnen missen![]()
City of the damned (167|1)
Ik kan altijd wel wat gebruiken nadat me oude dorp vernietigd is en nu een nieuw dorp heb
Ah leuk. Iedereen die op nul begint.quote:Op donderdag 26 januari 2006 16:55 schreef Hamotje het volgende:
Morgen begint server 4 op .com. Ik ga me daar ook registreren , jullie?
The game hasn`t started yet. You can activate your account inquote:Op vrijdag 27 januari 2006 15:18 schreef Murray het volgende:
Heb me net geregistreerd, wachten is alleen op het mailtje wat maar niet komt..
Vanmorgen werd ik even doorgelinkt naar de duitse server ofzo..quote:Op vrijdag 27 januari 2006 09:14 schreef peksin het volgende:
Verdomme, de server ligt er al de hele ochtend uit, lekker zonde van mn grondstoffen.
OMG jaquote:
Hey, dat is geinig om te doenquote:Barakken vernietigd
Verzamelplaats vernietigd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |