NAVOquote:Op zaterdag 21 januari 2006 23:20 schreef DJKoster het volgende:
Pff... NOVA wil wel alles van je weten voordat je lid mag worden..![]()
Heb je je hoofdgebouw al een stuk omhoog gegooit?quote:Op maandag 23 januari 2006 09:45 schreef LostFormat het volgende:
Nope. Velden hebben voorrang. En er valt sowieso niet veel meer te raiden om me heen. Alle inactieven zijn split en de rest is te groot.
Hij zit nu op lvl 15, maar ik vind het nu wel erg prijzig worden om hem nog meer omhoog te gooien. Zeker als je het vergelijkt met wat het nu echt uitmaakt. Die twee procent sneller voor die paar duizend grondstoffen...quote:Op maandag 23 januari 2006 10:23 schreef Zebbie het volgende:
[..]
Heb je je hoofdgebouw al een stuk omhoog gegooit?
Nee, lvl 15 is wel in orde.quote:Op maandag 23 januari 2006 10:26 schreef LostFormat het volgende:
[..]
Hij zit nu op lvl 15, maar ik vind het nu wel erg prijzig worden om hem nog meer omhoog te gooien. Zeker als je het vergelijkt met wat het nu echt uitmaakt. Die twee procent sneller voor die paar duizend grondstoffen...
Jij gebruikt geen Plus?quote:Op maandag 23 januari 2006 11:53 schreef LostFormat het volgende:
Heb helaas geen creditcard/paypal anders had ik je wel geholpen. Neem anders gewoon zo'n mobiele telefoonbon dan heb je sowieso 10 dagen de tijd om je paypal te regelen.
't Is imho toch wel erg handig, helemaal omdat ik maar 1 gebouw tegelijk kan bouwen als Germaan..quote:Op maandag 23 januari 2006 12:11 schreef LostFormat het volgende:
Mwoah, heb 'm nu wel. Voor het eerst dat ik het heb. Maar ik zie nu niet bijster veel voordeel.
quote:Jouw handelaar zegt:
Als ik geen grondstoffen krijg om te
transporteren, zou ik gewoon kunnen blijven
zonder mijn tijd te verdoen, of niet?
Newbiequote:Op maandag 23 januari 2006 15:30 schreef DJKoster het volgende:
Vergeten grondstoffen in te voeren bij het sturen van grondstoffen na mijn nieuwe dorpje:
[..]
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |