Het minimum aantal clubswingers dat je naar iemand moet sturen is sowieso 2, anders verlies je er 1. Ik weet niet hoe dat zit met legionair en phalanx (phalanx 13 geloof ik).quote:Op zaterdag 4 maart 2006 13:08 schreef Murray het volgende:
[..]
Ja natuurlijk, zodra ik hem gebouwd had heb ik hem meteen op m'n buurman afgestuurd.![]()
Waarom kan dat nou weer niet dan?
Productie:quote:Op zaterdag 4 maart 2006 13:22 schreef Oksel het volgende:
Mijn productie op S2:
Productie:
Hout: 36 per uur
Klei: 36 per uur
IJzer: 28 per uur
Graan: 18 per uur
Nee, je moet in dorp 2 helemaal overnieuw beginnen met het upgraden.quote:Op zaterdag 4 maart 2006 12:15 schreef Oksel het volgende:
Volgens mij valt het mee.. die gozer gaat me toch niet aanvallen.. ik mag zelfs van hem de gozer blijven aanvallen die hij eerst hielp..
Anyway. Stel ik heb in dorp 1 een bepaald level blacksmith etc. Als ik dan in dorp 2 mannetjes bouw, hebben die dan ook dat level? Of moet ik echt in 1 dorp mannetjes gaan bouwen?
Kan iemand ff per dorp aangegeven wat je er het beste mee kan doen?
Hout: 24 per uurquote:Op zaterdag 4 maart 2006 14:01 schreef Zebbie het volgende:
[..]
Productie:
Hout: 28 per uur
Klei: 28 per uur
IJzer: 28 per uur
Graan: 12 per uur
Nu met 7 clubbers
Dat is wat ik doe ja...Dorp 2 (ea) puur en alleen voor resources gebruiken, en als je dan eindelijk alles op 10 hebt kan je aan wapensmid etc denken (zo doe ik het).quote:Op zaterdag 4 maart 2006 14:29 schreef Oksel het volgende:
Hmm.. dus in dorp 2 puur alles op resources knallen.. en al je manschappen in dorp 1 bouwen?
In het begin van het spel kun je dat inderdaad doen.quote:Op zaterdag 4 maart 2006 14:35 schreef Sautor het volgende:
[..]
Dat is wat ik doe ja...Dorp 2 (ea) puur en alleen voor resources gebruiken, en als je dan eindelijk alles op 10 hebt kan je aan wapensmid etc denken (zo doe ik het).
En zo natuurlijk grondstoffen uitwisselen tussen dorpen
Ja ok, maar omdat mijn tweede dorp naast mijn eerste dorp ligt zit daar geen verschil in.quote:Op zaterdag 4 maart 2006 15:09 schreef DJKoster het volgende:
[..]
In het begin van het spel kun je dat inderdaad doen.
Bij nog meer dorpen moet je er aan gaan denken om je legerproductie te gaan spreiden, wordt je eerste dorp namelijk ingenomen dan ben je de l*l..(en dan wordt je wel een heel makkelijke farm..)
ben ook romein, heb nog 5 dagen noob besgerming gloov ik, maar vraag me af wat beter is:quote:Op zaterdag 4 maart 2006 22:15 schreef ZigoSOS het volgende:
Wat voor volk speel je?
Heb zelf als germaan op s4com gespeeld, waar ik aanvallend speelde, en dus meteen nadat iedereens newbie-bescherming was afgelopen iedereen bij mij in de buurt zitten raiden, waardoor ik van die grondstoffen een steeds groter leger kon maken, en steeds (en in verhouding) sneller groeide. Maar dan kun je later misschien wel weer problemen verwachten, en het kost je erg veel tijd, je moet een goed plan bedenken over hoeveel/wanneer/wie je gaat raiden. Kostte mij teveel tijd iig, en ik heb het dus niet volgehouden. Op s1nl speel ik als romein, en ben ik niet aanvallend gaan spelen, en gewoon lekker rustig aan van mn eigen grondstoffen alle veldjes enzo uitbouwen, gaat langzamer, maar ik vind het fijner in ieder geval, kost me ook minder tijd enzo.
Niet alleen NAVO, ik werd (misschien omdat het ff weekend is niet) ook lastgevallen door een VIT lid...quote:Op zaterdag 4 maart 2006 22:36 schreef ZigoSOS het volgende:
Wat the hell moet VIT nou van NAVO? Ik heb er allemaal niks mee te maken, en wil dat eigenlijk ook niet, maar nu word ik toch door een of andere mafkees van VIT aangevallen.
Productie:quote:Op zaterdag 4 maart 2006 14:32 schreef Murray het volgende:
[..]
Hout: 24 per uur
Klei: 28 per uur
IJzer: 24 per uur
Graan: 12 per uur
Nu met 0 legionnairs dus.
Oh, en 1 schuilplaats.
Damn, te laat...quote:
Dat had ik ook in het begin, dan moet je gewoon even verder zoeken tot je een lekker slachtoffer gevonden hebtquote:Op zondag 5 maart 2006 13:17 schreef Hamotje het volgende:
Heb nu 3 swingers heb van alle grondstoffen behalve graan genoeg om er nog 5 te maken . Alleen als i k raid krijg ik alles behalve graan
Robier, zodat niet gelijk iedereen weet dat ik Zebbie van s1 benquote:Op zondag 5 maart 2006 13:37 schreef Hamotje het volgende:
Wat is je nick zebbie?
Legerverplaatsingen:quote:Op zondag 5 maart 2006 13:49 schreef Hamotje het volgende:
Ja ik heb ook voor een andere nick gekozen
Er is zelfs al 1 wing (VIT-ZW) opgeheven, dus ik verwacht dat VIT over een dag of 2 wel van de kaart is. Maarja, wat wil je, OLDER+}{+NAVO+P.I.A. tegen alleen VIT (ZAFT helpt niet geloof ik).quote:Op zondag 5 maart 2006 14:06 schreef DJKoster het volgende:
Beetje ruzie met VIT Zebbie?![]()
En? wie gaat er winnen?
Jup, flinke aanvallen inderdaad.quote:Op zondag 5 maart 2006 14:22 schreef Oksel het volgende:
Cool. Dikke oorlogen atm dus?
Kijk ook naar de gemiddelde grote van het aantal slachtoffers per aanval vandaag.quote:Aanvallen Slachtoffers Datum
10500 168382 05. Mar
20136 190053 04. Mar
20562 122536 03. Mar
20610 127859 02. Mar
En dan mag ik er als lieve medefokker natuurlijk ook bij, ookal sta ik op #2000. Speel het spel overigens nog niet lang.quote:Op zondag 5 maart 2006 15:19 schreef Zebbie het volgende:
Ik stap binnenkort misschien uit NAVO en ga samen met wat andere spelers een alliantie oprichten voor top 200 spelers.
Gebruik de gevechtssimulator?quote:Op zondag 5 maart 2006 15:34 schreef Oksel het volgende:
Hoeveel mannetjes moet je als germaan mimiaal hebben om succesvol aan te vallen?
Dikkes is volgens mij een groep sterke vrienden en verder gesloten. We weten nog niet wat het gaat worden, maar we hebben nu al een goep zware jongensquote:Op zondag 5 maart 2006 15:45 schreef Hamotje het volgende:
2, oksel .
Zebbie die alliantie word dat zoeits als Dikkes?
Iets met artefacten die over een bepaalde tijd in het spel worden gestopt, verder weet ik er ook niets van..quote:Op zondag 5 maart 2006 15:18 schreef Oksel het volgende:
Moet vaker gebeuren. Het spel moet toch ooit over zijn. Wanneer is een spel over?
Er zijn nog wat meer mensen die niet in de top 20 staan en waar we toch nog wat voor willen regelen, we kijken even aan hoe wat dat gaan aanpakken.quote:Op zondag 5 maart 2006 16:02 schreef Oksel het volgende:
Zebbie, je vergeet mijn naam. MoRDoR
Hè, dat zou leuk zijn. Ik zit nu bij een prut alliantie.. bij gebrek aan beter. Ik wil in een serieuze alliantie met strenge en duidelijke regels die ook nageleefd worden. Overigens heb ik pas een pop van 600..quote:Op zondag 5 maart 2006 16:22 schreef Zebbie het volgende:
[..]
Er zijn nog wat meer mensen die niet in de top 20 staan en waar we toch nog wat voor willen regelen, we kijken even aan hoe wat dat gaan aanpakken.
Voorlopig zitten we nog in de ontwikkelingsfase, Frans5 wil ook joinen trouwens.quote:Op zondag 5 maart 2006 17:07 schreef Oksel het volgende:
[..]
Hè, dat zou leuk zijn. Ik zit nu bij een prut alliantie.. bij gebrek aan beter. Ik wil in een serieuze alliantie met strenge en duidelijke regels die ook nageleefd worden. Overigens heb ik pas een pop van 600..![]()
Okay.quote:Op zondag 5 maart 2006 17:36 schreef Zebbie het volgende:
[..]
Voorlopig zitten we nog in de ontwikkelingsfase, Frans5 wil ook joinen trouwens.
Jij bent m'n defencequote:Op maandag 6 maart 2006 09:27 schreef Madirk het volgende:
Zebbie pimpt met zijn clubbers
Tis mijn buurman .. maar hij heeft me nog niet aangevallen.. hoe zou dat komen?
quote:Rot is op kun je niemand anders vinde!!
quote:je valt me aan zonder reden!
stop nu maar met die aanvallen want ik zit ondertussen bij een alliantie dus als je mij nu aanvalt krijg je een hele hoop troepen op je dorpje en zullen jou 4 kleine legionaairs snel niks meer voorstellen .
quote:wie denk je dat je bent ?
JE VA
quote:ik maak je hartstikke dood!!
Nog dorpen in de aanbieding? :pquote:Op maandag 6 maart 2006 16:58 schreef LostFormat het volgende:
s1
Ik heb gisteren 73 berichten gehad en zit vandaag al aan de 60quote:Op maandag 6 maart 2006 11:14 schreef Murray het volgende:
Ik ben populair bij m'n buren.
[..]
[..]!
[..]
[..]
Ga je helemaal stoppen met travian?quote:Op maandag 6 maart 2006 18:34 schreef jorryt het volgende:
Wie wil een s1.com account, 10 dorpen.
quote:Op maandag 6 maart 2006 16:27 schreef LostFormat het volgende:
Ik nok er mee. Raid me maar plat.
Wie het eerst komt wie het eerst maalt. Ik doe er iig niks meer aan.quote:Op maandag 6 maart 2006 21:16 schreef Madirk het volgende:
[..]
Jammer buurman...
ik mag vast wel een dorpje overnemen![]()
Jammer.. kun je wel je paleis slopen dan?? ik schiet hem wel naar 1.. dan hoef je nog maar 1 level te slopen.. of je maakt me even opzichter ofzo?quote:Op maandag 6 maart 2006 21:18 schreef LostFormat het volgende:
[..]
Wie het eerst komt wie het eerst maalt. Ik doe er iig niks meer aan.
Nu mét 125 clubbersquote:8. Robier
Hij kan de tering krijgen. Mocht iemand zich vervelen..quote:bobbelsteen 07.03.06
ik zie dat je kingdaantje aanvalt, dit is een vriend van mij en ik bescherm hem. het is verstandig om de gestolen grondstoffen + de vermoorde troepen van hem terug te betalen. Doe je dit niet, dan kom ik ze persoonlijk halen.....
groeten bobbelsteen
ps. als je niet antwoord, dan ga ik voor optie 2
803. bobbelsteen -=A51=-. 1641 4quote:Op dinsdag 7 maart 2006 16:19 schreef Oksel het volgende:
Hehe, goed bezig Zebbie..
Op S1 loopt iemand te huilen:
[..]
Hij kan de tering krijgen. Mocht iemand zich vervelen..En stoppen met zijn dorp; val hem maar eerst even aan..
Hij zit een beetje in een sterke clan ja. Ik sta op plaats 3000 ofzo..quote:Op dinsdag 7 maart 2006 16:21 schreef ZigoSOS het volgende:
[..]
803. bobbelsteen -=A51=-. 1641 4
Nee bedankt
quote:jongen k kill jou nog een keer en ik stuur me maties op jou over want ik zit in de andere wereld bij de top 3 dus beter ga je alles terug geven anders pak ik je en dit is een feit
Een knakkertje van A.S. heeft me op de wachtlijst gezet, dit klopt niet... Maar ik kijk het nog ff aan allemaal, er zit niemand echt in de buurt geloof ik...quote:Op dinsdag 7 maart 2006 17:46 schreef Oksel het volgende:
Zebbie, wanneer ga jij bij een alliantie, en welke? Ik sta nu op #40.
Hij kan de tering krijgen..quote:bobbelsteen 07.03.06
laatste waarschuwing 19:36:07
hallo
het is geloof ik niet helemaal duidelijk: jij stuurt grondstoffen naar kingdaantje als vergoeding voor de phalanxen + de meegenomen grondstoffen.
doe je dit niet, dan kom ik langs, en ik kan je verzekeren, ik heb meer troepen als je hele alliantie bij elkaar...
aan jou de keus.
groeten bobbelsteen
ps. reageer je niet op dit bericht, dan val ik aan met vrienden
Ik:quote:ik zal je wel een x aanvallen, met zo'n 500 imperianen
en natuurlijk 25 katapulten, 15 rammen en 65 van de beste paarden.
Hij:quote:Zo jij durft, vanuit je veilige alliantie een speler die niet in een alliantie zit bedreigen...
Als je mij aanvalt met zo'n overmacht, durf je dan ook van te voren te zeggen wanneer je precies komt?
M.a.w. hij durft niet.quote:Jij doet er stoer over wie je allemaal heeft aangevallen, maar dat zijn noobs. niks stoers aan dus.
En ik zou het wel willen zeggen alleen moet ik eerst andere dingen regelen, en zo belangrijk vind ik je ook weer niet.
Hij weet "de beste paarden" niet eens bij naam te noemenquote:Op dinsdag 7 maart 2006 19:45 schreef Murray het volgende:
Het zijn ook wel helden hé...
Ik zit dus niet in een alliantie, krijg ik het volgende bericht:
[..]
Ik:
[..]
Hij:
[..]
M.a.w. hij durft niet.
Ik twijfel alleen nog of ik hem dat ook terugstuur...
Het slimste zou zijn als ik gewoon niks terugstuur.
Maar volgens de gevechtssimulator zou hij maar met 6 imperianen thuiskomen... hmmm... zou wel leuk zijn..
Waar heb ik die naam eerder gehoord...quote:Op dinsdag 7 maart 2006 19:40 schreef Oksel het volgende:
Ik heb waarschijnlijk een probleempje..
[..]
Hij kan de tering krijgen..![]()
Voelt iemand zich geroepen om 1000 man verdediging te sturen?Ik zorg vol voldoende graan, natuurlijk.. en zal je verloren troepen terug betalen. Natuurlijk pas nodig op het moment dat ik écht aangevallen ga worden.
Geen idee..quote:Op dinsdag 7 maart 2006 20:53 schreef Zebbie het volgende:
[..]
Waar heb ik die naam eerder gehoord...
Jup, ik sta daar tijdelijk op de lijst, eens kijken hoe dat gaat.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 20:57 schreef Oksel het volgende:
[..]
Geen idee..Maar als je nog wat troepen over hebt op het moment dat ik word aangevallen.. graag!
Nog berichtje gekregen van alliantie VvSI op S2?
Ik zal ff zorgen dat je er gewoon in komt.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 20:59 schreef Zebbie het volgende:
[..]
Jup, ik sta daar tijdelijk op de lijst, eens kijken hoe dat gaat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |