Nu mét 125 clubbersquote:8. Robier
Hij kan de tering krijgen. Mocht iemand zich vervelen..quote:bobbelsteen 07.03.06
ik zie dat je kingdaantje aanvalt, dit is een vriend van mij en ik bescherm hem. het is verstandig om de gestolen grondstoffen + de vermoorde troepen van hem terug te betalen. Doe je dit niet, dan kom ik ze persoonlijk halen.....
groeten bobbelsteen
ps. als je niet antwoord, dan ga ik voor optie 2
803. bobbelsteen -=A51=-. 1641 4quote:Op dinsdag 7 maart 2006 16:19 schreef Oksel het volgende:
Hehe, goed bezig Zebbie..
Op S1 loopt iemand te huilen:
[..]
Hij kan de tering krijgen. Mocht iemand zich vervelen..En stoppen met zijn dorp; val hem maar eerst even aan..
Hij zit een beetje in een sterke clan ja. Ik sta op plaats 3000 ofzo..quote:Op dinsdag 7 maart 2006 16:21 schreef ZigoSOS het volgende:
[..]
803. bobbelsteen -=A51=-. 1641 4
Nee bedankt
quote:jongen k kill jou nog een keer en ik stuur me maties op jou over want ik zit in de andere wereld bij de top 3 dus beter ga je alles terug geven anders pak ik je en dit is een feit
Een knakkertje van A.S. heeft me op de wachtlijst gezet, dit klopt niet... Maar ik kijk het nog ff aan allemaal, er zit niemand echt in de buurt geloof ik...quote:Op dinsdag 7 maart 2006 17:46 schreef Oksel het volgende:
Zebbie, wanneer ga jij bij een alliantie, en welke? Ik sta nu op #40.
Hij kan de tering krijgen..quote:bobbelsteen 07.03.06
laatste waarschuwing 19:36:07
hallo
het is geloof ik niet helemaal duidelijk: jij stuurt grondstoffen naar kingdaantje als vergoeding voor de phalanxen + de meegenomen grondstoffen.
doe je dit niet, dan kom ik langs, en ik kan je verzekeren, ik heb meer troepen als je hele alliantie bij elkaar...
aan jou de keus.
groeten bobbelsteen
ps. reageer je niet op dit bericht, dan val ik aan met vrienden
Ik:quote:ik zal je wel een x aanvallen, met zo'n 500 imperianen
en natuurlijk 25 katapulten, 15 rammen en 65 van de beste paarden.
Hij:quote:Zo jij durft, vanuit je veilige alliantie een speler die niet in een alliantie zit bedreigen...
Als je mij aanvalt met zo'n overmacht, durf je dan ook van te voren te zeggen wanneer je precies komt?
M.a.w. hij durft niet.quote:Jij doet er stoer over wie je allemaal heeft aangevallen, maar dat zijn noobs. niks stoers aan dus.
En ik zou het wel willen zeggen alleen moet ik eerst andere dingen regelen, en zo belangrijk vind ik je ook weer niet.
Hij weet "de beste paarden" niet eens bij naam te noemenquote:Op dinsdag 7 maart 2006 19:45 schreef Murray het volgende:
Het zijn ook wel helden hé...
Ik zit dus niet in een alliantie, krijg ik het volgende bericht:
[..]
Ik:
[..]
Hij:
[..]
M.a.w. hij durft niet.
Ik twijfel alleen nog of ik hem dat ook terugstuur...
Het slimste zou zijn als ik gewoon niks terugstuur.
Maar volgens de gevechtssimulator zou hij maar met 6 imperianen thuiskomen... hmmm... zou wel leuk zijn..
Waar heb ik die naam eerder gehoord...quote:Op dinsdag 7 maart 2006 19:40 schreef Oksel het volgende:
Ik heb waarschijnlijk een probleempje..
[..]
Hij kan de tering krijgen..![]()
Voelt iemand zich geroepen om 1000 man verdediging te sturen?Ik zorg vol voldoende graan, natuurlijk.. en zal je verloren troepen terug betalen. Natuurlijk pas nodig op het moment dat ik écht aangevallen ga worden.
Geen idee..quote:Op dinsdag 7 maart 2006 20:53 schreef Zebbie het volgende:
[..]
Waar heb ik die naam eerder gehoord...
Jup, ik sta daar tijdelijk op de lijst, eens kijken hoe dat gaat.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 20:57 schreef Oksel het volgende:
[..]
Geen idee..Maar als je nog wat troepen over hebt op het moment dat ik word aangevallen.. graag!
Nog berichtje gekregen van alliantie VvSI op S2?
Ik zal ff zorgen dat je er gewoon in komt.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 20:59 schreef Zebbie het volgende:
[..]
Jup, ik sta daar tijdelijk op de lijst, eens kijken hoe dat gaat.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |