Robier, zodat niet gelijk iedereen weet dat ik Zebbie van s1 benquote:Op zondag 5 maart 2006 13:37 schreef Hamotje het volgende:
Wat is je nick zebbie?
Legerverplaatsingen:quote:Op zondag 5 maart 2006 13:49 schreef Hamotje het volgende:
Ja ik heb ook voor een andere nick gekozen
Er is zelfs al 1 wing (VIT-ZW) opgeheven, dus ik verwacht dat VIT over een dag of 2 wel van de kaart is. Maarja, wat wil je, OLDER+}{+NAVO+P.I.A. tegen alleen VIT (ZAFT helpt niet geloof ik).quote:Op zondag 5 maart 2006 14:06 schreef DJKoster het volgende:
Beetje ruzie met VIT Zebbie?![]()
En? wie gaat er winnen?
Jup, flinke aanvallen inderdaad.quote:Op zondag 5 maart 2006 14:22 schreef Oksel het volgende:
Cool. Dikke oorlogen atm dus?
Kijk ook naar de gemiddelde grote van het aantal slachtoffers per aanval vandaag.quote:Aanvallen Slachtoffers Datum
10500 168382 05. Mar
20136 190053 04. Mar
20562 122536 03. Mar
20610 127859 02. Mar
En dan mag ik er als lieve medefokker natuurlijk ook bij, ookal sta ik op #2000. Speel het spel overigens nog niet lang.quote:Op zondag 5 maart 2006 15:19 schreef Zebbie het volgende:
Ik stap binnenkort misschien uit NAVO en ga samen met wat andere spelers een alliantie oprichten voor top 200 spelers.
Gebruik de gevechtssimulator?quote:Op zondag 5 maart 2006 15:34 schreef Oksel het volgende:
Hoeveel mannetjes moet je als germaan mimiaal hebben om succesvol aan te vallen?
Dikkes is volgens mij een groep sterke vrienden en verder gesloten. We weten nog niet wat het gaat worden, maar we hebben nu al een goep zware jongensquote:Op zondag 5 maart 2006 15:45 schreef Hamotje het volgende:
2, oksel .
Zebbie die alliantie word dat zoeits als Dikkes?
Iets met artefacten die over een bepaalde tijd in het spel worden gestopt, verder weet ik er ook niets van..quote:Op zondag 5 maart 2006 15:18 schreef Oksel het volgende:
Moet vaker gebeuren. Het spel moet toch ooit over zijn. Wanneer is een spel over?
Er zijn nog wat meer mensen die niet in de top 20 staan en waar we toch nog wat voor willen regelen, we kijken even aan hoe wat dat gaan aanpakken.quote:Op zondag 5 maart 2006 16:02 schreef Oksel het volgende:
Zebbie, je vergeet mijn naam. MoRDoR
Hè, dat zou leuk zijn. Ik zit nu bij een prut alliantie.. bij gebrek aan beter. Ik wil in een serieuze alliantie met strenge en duidelijke regels die ook nageleefd worden. Overigens heb ik pas een pop van 600..quote:Op zondag 5 maart 2006 16:22 schreef Zebbie het volgende:
[..]
Er zijn nog wat meer mensen die niet in de top 20 staan en waar we toch nog wat voor willen regelen, we kijken even aan hoe wat dat gaan aanpakken.
Voorlopig zitten we nog in de ontwikkelingsfase, Frans5 wil ook joinen trouwens.quote:Op zondag 5 maart 2006 17:07 schreef Oksel het volgende:
[..]
Hè, dat zou leuk zijn. Ik zit nu bij een prut alliantie.. bij gebrek aan beter. Ik wil in een serieuze alliantie met strenge en duidelijke regels die ook nageleefd worden. Overigens heb ik pas een pop van 600..![]()
Okay.quote:Op zondag 5 maart 2006 17:36 schreef Zebbie het volgende:
[..]
Voorlopig zitten we nog in de ontwikkelingsfase, Frans5 wil ook joinen trouwens.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |