En ik niet...quote:Op donderdag 2 februari 2006 17:38 schreef kamagurka het volgende:
Laat ik het zo stellen: als er ooit een festival is met Tool als hoodact, ben ik lekker bijtijds weer thuis
Nog niet zeker nog niet zeker..quote:Op maandag 6 februari 2006 08:01 schreef peaceman het volgende:
Red Hot Chili Pepper en Editors op Pinkpop 2006
bron
Alleen de reden waarom is een beetje vaag, vind je niet? Maar we zien het wel hequote:Op maandag 6 februari 2006 08:42 schreef peaceman het volgende:
Voor de pietleuten hier:
Het is een sterk gerucht van Graz, zoals ook te lezen is in de bron die ik geef.![]()
Rene heeft het niet vaak mis....quote:Op maandag 6 februari 2006 09:37 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Alleen de reden waarom is een beetje vaag, vind je niet? Maar we zien het wel he![]()
quote:Op maandag 6 februari 2006 11:31 schreef Klingon het volgende:
De organisatie van Rock Am Ring heeft vorige week bekendgemaakt dat zij in de loop van deze week een nieuwe megaheadliner bekendmaken. Als de RHCP op maandag 5 juni Pinkpop afsluiten, zou dat mooi passen bij Rock Am Ring & Rock Im Park (2-4 juni). Ik gok dus dat dit wel een goeie mogelijkheid is...
Morgen weten we vast meer.. tenminste voor RaR & RiP dan. Smeets zal wel wachten tot z'n persconferentiequote:02.02.06 Red Hot Chili Peppers to announce European shows!
Red Hot Chili Peppers will be playing across Europe starting at the end of May. Exact cities and dates will be announced starting February 7th, so stay tuned! In the meantime, make sure your fan club membership is active so you don't miss out on fan club presales!
Maar goed de RHCP site niet denkquote:Op maandag 6 februari 2006 11:35 schreef Klingon het volgende:
En op de RHCP-website staat ook:
[..]
Morgen weten we vast meer.. tenminste voor RaR & RiP dan. Smeets zal wel wachten tot z'n persconferentie
Zou kunnen, maar goed eerst maar eens afwachten wat er op de site van BHG komt te staan of 8 mrt tijdens persconf. Dit soort dingen zijn "vaak" een lozegreep lucht.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 03:48 schreef Siegfried het volgende:
Volgens dit bericht zou het wel eens héél goed kunnen dat de Bloodhound Gang op Pinkpop staat
Meer volgt laterquote:June 6th at Halle Tony Garnier in Lyon
June 8th and 9th at Bercy in Paris
KUCHquote:Op dinsdag 7 februari 2006 11:17 schreef Klingon het volgende:
Bloodhound Gang schijnt gister tijdens concert in NL gezegd te hebben op Pinkpop te staan.
quote:Op dinsdag 7 februari 2006 03:48 schreef Siegfried het volgende:
Volgens dit bericht zou het wel eens héél goed kunnen dat de Bloodhound Gang op Pinkpop staat
Niet óók. Het is óf, óf..quote:Op dinsdag 7 februari 2006 11:20 schreef Frenkel het volgende:
Las nu op Graz.nl ook dat RHCP in Nijmegen zullen staan, een soort Rock in Park.. ben benieuwd wat daar waar van is..
Nice.. Alleen voor Franz Ferdinand, Editors, racoon en RHCP zou ik al komen.. Waarom moet m'n vader nou dit jaar 50 worden(op 6 juni)quote:Op dinsdag 7 februari 2006 19:30 schreef peaceman het volgende:
Editors schijnen wel zo goed als zeker te zijn volgens festivalinfo...
Ik ben wel van plan om te gaan. Helaas kan ik door omstandigheden enkel de maandag en ben ik dus in de ogen van velen een nepper.....quote:Op dinsdag 7 februari 2006 19:36 schreef Proper_fucked het volgende:
[..]
Nice.. Alleen voor Franz Ferdinand, Editors, racoon en RHCP zou ik al komen.. Waarom moet m'n vader nou dit jaar 50 worden(op 6 juni)![]()
NEPPER!quote:Op dinsdag 7 februari 2006 19:37 schreef peaceman het volgende:
[..]
Ik ben wel van plan om te gaan. Helaas kan ik door omstandigheden enkel de maandag en ben ik dus in de ogen van velen een nepper.....Niet dat dat me wat kan schelen trouwens...
![]()
m'n ouders willen t die maandag vieren. Dan zou ik dus juist RHCP missen, als die dan komen tenminstequote:Op dinsdag 7 februari 2006 19:37 schreef peaceman het volgende:
[..]
Ik ben wel van plan om te gaan. Helaas kan ik door omstandigheden enkel de maandag en ben ik dus in de ogen van velen een nepper.....Niet dat dat me wat kan schelen trouwens...
![]()
Ach er is 1 verschil met de dagjesmensen: ik ga niet zeiken over de stank en begrijp hoe jullie je voelen de 3e dagquote:Op dinsdag 7 februari 2006 19:40 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
NEPPER!
Och ja k ben er het gehele weekend weer, maar ja inmiddels vaste traditie
Wacht maar tot Life of agony bevestigd wordtquote:Op dinsdag 7 februari 2006 19:42 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Zoals ik al eerder zei: per nieuwe "bevestigde" naam wordt het voor mij onaantrekkelijker om naar Landgraaf af te reizen. Maar er wordt wel eindelijk weer eens een Pinkpopwaardige line-up neergezet dit jaar. En dat is wel![]()
Die zie ik dan wel op Roskilde, Werchter of Sziget ofzoquote:Op dinsdag 7 februari 2006 19:44 schreef peaceman het volgende:
[..]
Wacht maar tot Life of agony bevestigd wordt![]()
ik kan niet naar Werchter of Roskilde dit jaar.. mogelijk een dag Werchter, misschien 2, maar meer zeker niet...quote:Op dinsdag 7 februari 2006 19:45 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Die zie ik dan wel op Roskilde, Werchter of Sziget ofzo![]()
Tja, das balen....quote:Op dinsdag 7 februari 2006 19:48 schreef peaceman het volgende:
[..]
ik kan niet naar Werchter of Roskilde dit jaar.. mogelijk een dag Werchter, misschien 2, maar meer zeker niet...![]()
8 Maart weet je meer.quote:
Idd dus nog allemaal ff afwachten, wel altijd lachen geblazen wat de festivals elk jaar voor geruchtenstroom op gang brengt. De ene grote naam na de andere hoor je maar in the end klopt er helaas maar weinig van en het mooie is dat iedereen het heeft gehoord uit een betrouwbare bron..quote:
Dat gerucht ging ook al in de ronde voor graspop dus ben benieuwd, er zal zeker een hele grote naam dit jaar komen denk ik, maar wie that's the question..quote:Op vrijdag 10 februari 2006 10:31 schreef Truck het volgende:
Misschien nog kans op Metallica @ PP?
Aangezien ze rond die dagen in de omgeving zijn (eerst in Rock am Ring etc en 8 juni in Gelredome)?
Metallica - Escape From The Studio 2006
RHCPquote:Op vrijdag 10 februari 2006 12:18 schreef denka het volgende:
[..]
Dat gerucht ging ook al in de ronde voor graspop dus ben benieuwd, er zal zeker een hele grote naam dit jaar komen denk ik, maar wie that's the question..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |