Ik neem aan dat jouw benoeming nu ook een kwestie van tijd is?quote:Op vrijdag 20 januari 2006 11:55 schreef Adelante het volgende:
Ik dacht dat ShaoliN KLB ging doen![]()
Maar goed, Eaglemans bedankt en ShaoliN wederom veel plezier gewenst op V&A
En biermans:
Schat, er staat [GRATIS]....quote:Op vrijdag 20 januari 2006 11:56 schreef gebruikersnaam het volgende:
ik mis de vraagprijs
nee, het was een prijsvraag die die gewonnen heeft, geen vraagprijsquote:Op vrijdag 20 januari 2006 11:56 schreef gebruikersnaam het volgende:
ik mis de vraagprijs
never change a winning trioquote:Op vrijdag 20 januari 2006 11:56 schreef ShaoliN het volgende:
Ik neem aan dat jouw benoeming nu ook een kwestie van tijd is?
Tulpie zit chronisch op de reservebankquote:Op vrijdag 20 januari 2006 12:01 schreef Magneet het volgende:
wanneer word jij weer v&a mod?
zolang je die kerstmuts niet verkoopt is er geen weg terugquote:
Goede vraag.... Ik zou het niet weten. Jij?quote:Op vrijdag 20 januari 2006 12:02 schreef Tobbes het volgende:
Wanneer word ik hier mod?
true hij is zeg maar de [GRATIS]Leenmodquote:Op vrijdag 20 januari 2006 12:03 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Tulpie zit chronisch op de reservebank
Nee. Laat het me even weten; als jij het weet.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 12:04 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Goede vraag.... Ik zou het niet weten. Jij?
[frisia mode]quote:Op vrijdag 20 januari 2006 12:05 schreef Magneet het volgende:
true hij is zeg maar de [GRATIS]Leenmod
Zeker wetenquote:Op vrijdag 20 januari 2006 12:05 schreef Magneet het volgende:
true hij is zeg maar de [GRATIS]Leenmod
quote:Op vrijdag 20 januari 2006 12:06 schreef Adelante het volgende:
[frisia mode]
"Leen, van V&A... "
[frisia mode off]
RATMEN moet ook nog arriveren. Misschien staan ze met zn drieen in de filequote:Op vrijdag 20 januari 2006 12:07 schreef Magneet het volgende:
waar blijven Jarno & Solomon nu? er zijn al zoveel (ex)v&a mods hier
quote:Op vrijdag 20 januari 2006 12:09 schreef ElisaB het volgende:
[..]
RATMEN moet ook nog arriveren. Misschien staan ze met zn drieen in de file
Luigi is al een paar jaar door de shredder.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 12:07 schreef Magneet het volgende:
waar blijven Jarno & Solomon nu? er zijn al zoveel (ex)v&a mods hier
Zo lang al dat ik hem helemaal niet eens kenquote:Op vrijdag 20 januari 2006 12:24 schreef NJ het volgende:
Luigi is al een paar jaar door de shredder.
De eerste V&A mod. Samen met Solomon.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 12:29 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Zo lang al dat ik hem helemaal niet eens ken
Ja Lortnoc was de eerste met Luigi. Voor Solomon had je nog Tulp en MrCableguy.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 12:32 schreef NJ het volgende:
[..]
De eerste V&A mod. Samen met Solomon.
edit
Of was dat samen met Lortnoc (ofzo)?
Hij heeft wel een keer een V&A mod uitgescholden. Telt dat ook?quote:Op vrijdag 20 januari 2006 12:36 schreef Adelante het volgende:
Heeft Kreator ook niet eens v&a gedaan?
Dan kan ie bekant mod zijn geweest van ieder subforum en tevens FA en A inéénquote:Op vrijdag 20 januari 2006 12:47 schreef ElisaB het volgende:
Hij heeft wel een keer een V&A mod uitgescholden. Telt dat ook?
Naja, ik heb altijd al gedacht dat het een kloon van Danny isquote:Op vrijdag 20 januari 2006 13:06 schreef Adelante het volgende:
Dan kan ie bekant mod zijn geweest van ieder subforum en tevens FA en A inéén
Ja maar dit is dat bonnetjesforum waar Tagjes zetten het meeste werk is.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 13:30 schreef boebiedoe het volgende:
Hahaha..
Vandaar dat je weer zo diep in de anus van Yvonne liep te porren. Ik hoop dat je blij bent met je kleurtje Shaolin, wat een eer nietwaar, moderator zijn..
Samen met IJsmeis, termanitor, buzzer, renesite en nog meer van dergelijke schapen..
Ja, Boe, je krijgt je info heus wel.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 13:30 schreef boebiedoe het volgende:
Hahaha..
Vandaar dat je weer zo diep in de anus van Yvonne liep te porren. Ik hoop dat je blij bent met je kleurtje Shaolin, wat een eer nietwaar, moderator zijn..
Samen met IJsmeis, termanitor, buzzer, renesite en nog meer van dergelijke schapen..
Like i carequote:Op vrijdag 20 januari 2006 13:54 schreef ShaoliN het volgende:
[..]
Ja, Boe, je krijgt je info heus wel.![]()
Ik ga mijn best doen.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 15:45 schreef Dubbeldrank het volgende:
Veel plezier is FC ShaoliN, tijd voor wat extra verzuring binnen de crew [afbeelding]
Ouwe zuurpruimquote:Op vrijdag 20 januari 2006 13:30 schreef boebiedoe het volgende:
Hahaha..
quote:Op vrijdag 20 januari 2006 18:15 schreef Dirkh het volgende:
Ja, wat is dit? Straks komt Adelante ook nog terug. Weer helemaal terug bij af.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |