Als ik dat zou wetenquote:
Dat zijn we toevallig nu aan het doen in mijn klasjequote:Op vrijdag 20 januari 2006 11:56 schreef Nawien het volgende:
Beetje jammer, mss is het een idee om zelf es een testopstelling te bouwen thuis ofzo.
Gewoon 2 pctjes in een netwerk. De server met AD en dergelijke en op die client policys toepassen en zo een beetje spelen. Spelenderwijs leert men namelijk![]()
Ja, als je MCDST al niet kan halen dan was het echt triest met jequote:Op vrijdag 20 januari 2006 11:05 schreef Razor21 het volgende:
En trouwens ik heb 5 jaar lang in de hardware gezeten. Dus niet echt op server gebied ervaring met software.
Wordt nu helemaal omgeschoold. Heb wel al : 270,71, 72 gehaald die waren peanuts.
hahah, ik zou zo leraar kunnen zijnquote:Op vrijdag 20 januari 2006 12:03 schreef Razor21 het volgende:
[..]
Dat zijn we toevallig nu aan het doen in mijn klasjeMet MS Virtual Machine...
Nee heb Virtual Machine 2005quote:Op vrijdag 20 januari 2006 12:12 schreef Nawien het volgende:
[..]
hahah, ik zou zo leraar kunnen zijn![]()
Maar de echte die-hard gebruikt VMware, heb je die thuis?
Op alles zo'n beetje zwarte balkjes komen allemaal tot de helft op het blaadje ongeveer. Dus alles nog maar een keer doornemenquote:Op vrijdag 20 januari 2006 12:04 schreef Herkauwer het volgende:
[..]
Ja, als je MCDST al niet kan halen dan was het echt triest met jeOp welke onderdelen heb je het deze keer laten liggen?
Volg de wizards en je komt een eindquote:Op vrijdag 20 januari 2006 12:54 schreef Mauro het volgende:
Je zou bij mij thuis kunnen komen oefenen.
Ik ben net bezig om een server 2003 in te richten. Alleen snap ik er niet zoveel van
Mooi gevonden!quote:Op vrijdag 20 januari 2006 13:38 schreef Mangoworks2002 het volgende:
je kan het ook niet he
Hoerige kut ITIL Foundation @#%@#^T@#$^&@^
quote:Op vrijdag 20 januari 2006 13:38 schreef Mangoworks2002 het volgende:
je kan het ook niet he
Hoerige kut ITIL Foundation @#%@#^T@#$^&@^
quote:Op vrijdag 20 januari 2006 14:08 schreef Mangoworks2002 het volgende:
wees blij dat je hem gratis mag herkansen...
dat wist je neem ik aan?quote:
quote:
En vervolgens snap je er nog niks vanquote:Op vrijdag 20 januari 2006 13:10 schreef Nawien het volgende:
[..]
Volg de wizards en je komt een eind![]()
Als je het met wizards werkend krijgt wat snap je dan niet? Windows is opgebouwd uit wizardsquote:Op vrijdag 20 januari 2006 15:35 schreef Speed-Addicted het volgende:
[..]
En vervolgens snap je er nog niks van.
Die achterlijke wizards zouden ze moeten verbieden.
Heb zo juist gehoort dat ik in maart mijn PDS certificering mag halen (Certified Repackaging Engineer)![]()
![]()
![]()
Volgens mij heb je iets gemist. Vanaf Windows 2000 zijn er alleen maar meer commandoregelprogramma's bijgekomen en sommige daarvan kunnen zelfs meer dan het grafische equivalent (zoals secedit).quote:Op vrijdag 20 januari 2006 20:08 schreef Nawien het volgende:
[..]
Als je het met wizards werkend krijgt wat snap je dan niet? Windows is opgebouwd uit wizards![]()
Maar ik ben het wel met je eens dat de BOFH het die-hard configureert
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |