idd, misschien zegt het ook meer van de radiostations, dan van de luisteraar.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 10:31 schreef ___MDJ___ het volgende:
volgens mij krijgen radiostations subsidie voor het draaien van 2e rangs nederlandse artiesten zoals Blof en Anouk. Ik mag hopen dat het door de politiek is opgelegd, anders gaat het hard achteruit met de kwaliteit van den nederlandsche radio
*Grafhekel heeftquote:Op vrijdag 20 januari 2006 15:03 schreef Mikkie het volgende:
Het aantal mensen met een grafhekel aan Bløf valt me vies tegen
*meldt*quote:
BrEeZeR-rock. Waarbij Kane toch wel de kroon spant.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 15:45 schreef Mikkie het volgende:
Di-rect is inderdaad ook erg, maar die hebben nog een beetje vlotte nummers, dat maakt bij mij alweer wat goed.
En Kane is ook om te huilen, da's minimaal dezelfde categorie als Blof. Dinand
*block* *delete*quote:Op vrijdag 20 januari 2006 17:11 schreef Lucille het volgende:
Ik ga lekker niet zeggen dat ik vorige week een CD van Bløf heb gekocht. Hihihihi![]()
Kut, nu ziet ze het.quote:
Voor een blondine ben je niet erg slim.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 17:15 schreef Lucille het volgende:
[..]
Kut, nu ziet ze het.
Ehh, hoi, ik heb de CD niet thuis liggen. Helpt dat?![]()
Sorry, we zijn niet allemaal zo slim als jij.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 17:16 schreef Poncho het volgende:
[..]
Voor een blondine ben je niet erg slim.
Ik ben dan ook niet blond.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 17:18 schreef Lucille het volgende:
[..]
Sorry, we zijn niet allemaal zo slim als jij.
quote:Op vrijdag 20 januari 2006 16:08 schreef B_BOY het volgende:
rot op man... blof is relaxt.
quote:Op vrijdag 20 januari 2006 21:07 schreef cybermichel het volgende:
Ik vind blofmaar niks! Er zit geen lkkr hoogtepunt in en die tekst slaat meestal HE-LE-MAAL nergens op...! "CD van jouw CD van mij, van mn moeder gehad dus van mij" jah sorry hoor maar dan haak ik af!!!
Vroeger werd je daarvoor nog naakt aan de ketting gelegd...quote:Op vrijdag 20 januari 2006 17:11 schreef Lucille het volgende:
Ik ga lekker niet zeggen dat ik vorige week een CD van Bløf heb gekocht. Hihihihi![]()
Das niet van Blof maar van Acda en de Munnik...quote:Op vrijdag 20 januari 2006 21:07 schreef cybermichel het volgende:
Ik vind blofmaar niks! Er zit geen lkkr hoogtepunt in en die tekst slaat meestal HE-LE-MAAL nergens op...! "CD van jouw CD van mij, van mn moeder gehad dus van mij" jah sorry hoor maar dan haak ik af!!!
Mensen die Anouk in hun ondertitel hebben staanquote:
zelfde laken een pak. Dramatisch !quote:Op vrijdag 20 januari 2006 22:18 schreef Kauki het volgende:
[..]
Das niet van Blof maar van Acda en de Munnik...![]()
Ik vind de vaagheid in de teksten juist leuk, eigenlijk. Wie zegt dat ze pretenties hebben, en anders, lekker boeiend wat ze er zélf mee willen.quote:Op maandag 23 januari 2006 16:06 schreef thumper het volgende:
Inderdaad, kan dat kut-Blof niet meer horen....
Is de muziek nog tot daar aantoe -- als overstijgt het zelden de kwaliteit van liftmuziek -- de teksten daarentegen zijn nog véél erger!
Veel te pretentieus, en daarmee bedoel ik dat als je de tekst ontleed, dat het uiteindelijk werkelijk nérgens over gaat, en ondertussen wel de indruk vanliteratuur
of
poëzie
op muziek moet wekken...
Er is echt geen hoop meer voor jouquote:Op zondag 5 februari 2006 23:49 schreef Cutebutpsycho het volgende:
[..]
Ik vind de vaagheid in de teksten juist leuk, eigenlijk. Wie zegt dat ze pretenties hebben, en anders, lekker boeiend wat ze er zélf mee willen.![]()
Ben echt geen uitgesproken Blof fan, maar Ik heb de cd's "Eind van het begin" en "Blauwe ruis" wel, en ik vind vooral de wat minder bekende nummers echt heerlijk om gewoon bij op de bank te gaan liggen en dan lekker m'n eigen interpretatie aan die teksten geven.Call me a freak, maar das echt de ultieme manier om te relaxen. Liefst nog met oordopjes, dan ben ik helemaal goneeee.
![]()
De teksten zijn vaak heel gevoelig, maar waarom moet dat altijd zo letterlijk, net zoals bij Bv. Borsato?
Soms slaat het letterlijk idd echt helemaal nergens op (bv. 't nummer "Laat t licht aan", net nog geluisterd) maar ik vind dat heerlijk, en snap niet wat er zo kut aan die "zeikmuziek" kan zijn hoor.
Als het dan toch Nederlandse muziek moet zijn, dan heb ik echt liever "pretentieuze poezie", dan, zeg, een Guus Meeuwis met zn oempa loepma carnaval hits, lekker hossen in je klompuh, ofzo.![]()
zegt iemand die TranceAction heet... bonk bonk zjoep zjiep stampstamp.. geef mij dan maar bløfquote:Op maandag 6 februari 2006 06:50 schreef TranceAction het volgende:
[..]
Er is echt geen hoop meer voor jou![]()
quote:Op maandag 23 januari 2006 14:47 schreef PDOA het volgende:
Semi-interessante teksten die, als je goed luistert, eigenlijk helemaal nergens over gaan.
Die zogenaamd interessante songteksten zijn inderdaad niet om aan te horen..quote:Op maandag 23 januari 2006 16:06 schreef thumper het volgende:
Is de muziek nog tot daar aantoe -- als overstijgt het zelden de kwaliteit van liftmuziek -- de teksten daarentegen zijn nog véél erger!
Coldplay ruled!!quote:Op maandag 6 februari 2006 16:07 schreef Mudman het volgende:
Stelletje bedorven mossels. Coldplay is ook ku trouwens.
Wiskundig bewijs?quote:Op maandag 6 februari 2006 18:37 schreef bloffan3 het volgende:
Zal ik jullie allemaal eens wat vertellen.
Bløf is de allerbeste band ter wereld.
Er is geen betere.
Lang leve Bløf!
Lang leve Pascal Jacobsen!!
Lang leve Peter Slager!!!!!!!!!!!
Lang leve Bas Kennis!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Lang leve Norman Bunnink!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
En iedereen die het niet met mij eens is moet er toch mee eens zijn. Want het is gewoon eenmaal zo. Voor meer info zie mijn wiskundig bewijs in het topic "De allerbeste band ter wereld" Daaruit blijkt dat Bløf op hyper nummer 1 staat.
En alles wat jullie zeggen is fout, zuigt en is gewoon dom.
Want Bløf is de allerbeste band.
Iedereen die Bløf afkraakt heeft geen hart, geen verstand en al helemaal geen leven. Die zullen ze btw ook nooit krijgen.
Ga er eens een keer goed over nadenken en ga eens Bløf luister kindjes van mij!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |