idd, misschien zegt het ook meer van de radiostations, dan van de luisteraar.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 10:31 schreef ___MDJ___ het volgende:
volgens mij krijgen radiostations subsidie voor het draaien van 2e rangs nederlandse artiesten zoals Blof en Anouk. Ik mag hopen dat het door de politiek is opgelegd, anders gaat het hard achteruit met de kwaliteit van den nederlandsche radio
*Grafhekel heeftquote:Op vrijdag 20 januari 2006 15:03 schreef Mikkie het volgende:
Het aantal mensen met een grafhekel aan Bløf valt me vies tegen
*meldt*quote:
BrEeZeR-rock. Waarbij Kane toch wel de kroon spant.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 15:45 schreef Mikkie het volgende:
Di-rect is inderdaad ook erg, maar die hebben nog een beetje vlotte nummers, dat maakt bij mij alweer wat goed.
En Kane is ook om te huilen, da's minimaal dezelfde categorie als Blof. Dinand
*block* *delete*quote:Op vrijdag 20 januari 2006 17:11 schreef Lucille het volgende:
Ik ga lekker niet zeggen dat ik vorige week een CD van Bløf heb gekocht. Hihihihi![]()
Kut, nu ziet ze het.quote:
Voor een blondine ben je niet erg slim.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 17:15 schreef Lucille het volgende:
[..]
Kut, nu ziet ze het.
Ehh, hoi, ik heb de CD niet thuis liggen. Helpt dat?![]()
Sorry, we zijn niet allemaal zo slim als jij.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 17:16 schreef Poncho het volgende:
[..]
Voor een blondine ben je niet erg slim.
Ik ben dan ook niet blond.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 17:18 schreef Lucille het volgende:
[..]
Sorry, we zijn niet allemaal zo slim als jij.
quote:Op vrijdag 20 januari 2006 16:08 schreef B_BOY het volgende:
rot op man... blof is relaxt.
quote:Op vrijdag 20 januari 2006 21:07 schreef cybermichel het volgende:
Ik vind blofmaar niks! Er zit geen lkkr hoogtepunt in en die tekst slaat meestal HE-LE-MAAL nergens op...! "CD van jouw CD van mij, van mn moeder gehad dus van mij" jah sorry hoor maar dan haak ik af!!!
Vroeger werd je daarvoor nog naakt aan de ketting gelegd...quote:Op vrijdag 20 januari 2006 17:11 schreef Lucille het volgende:
Ik ga lekker niet zeggen dat ik vorige week een CD van Bløf heb gekocht. Hihihihi![]()
Das niet van Blof maar van Acda en de Munnik...quote:Op vrijdag 20 januari 2006 21:07 schreef cybermichel het volgende:
Ik vind blofmaar niks! Er zit geen lkkr hoogtepunt in en die tekst slaat meestal HE-LE-MAAL nergens op...! "CD van jouw CD van mij, van mn moeder gehad dus van mij" jah sorry hoor maar dan haak ik af!!!
Mensen die Anouk in hun ondertitel hebben staanquote:
zelfde laken een pak. Dramatisch !quote:Op vrijdag 20 januari 2006 22:18 schreef Kauki het volgende:
[..]
Das niet van Blof maar van Acda en de Munnik...![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |