Je kan ook beter op Yasha googlen danquote:Op dinsdag 7 februari 2006 18:47 schreef DaFan het volgende:
Ik ben al aan het zoeken maar 10000 plaatjes in je cache weergeven duurt nogal lang. Na googlen heb ik nogal veel plaatjes die 'Doos' heten trouwens![]()
quote:Op woensdag 8 februari 2006 12:57 schreef Baro_ het volgende:
ik dacht dat dit een omerta topic was x'D
quote:Op woensdag 8 februari 2006 12:57 schreef Baro_ het volgende:
ik dacht dat dit een omerta topic was x'D
Moet nog wel.quote:Op woensdag 8 februari 2006 16:18 schreef teh-Rammie het volgende:
Mja gaat wel. Moet morgen naar Gorinchem.
Een hint voor als jullie willen dat de posts blijven staan.quote:Op woensdag 8 februari 2006 16:19 schreef teh-Rammie het volgende:
Wat is een omerta topic?
Ziekenhuis.. Gaat niet goed met m'n opaquote:Op woensdag 8 februari 2006 16:19 schreef Gallorini het volgende:
[..]
Moet nog wel.
Ga je daar doen dan..?
Vooruit dan maar.. Sinds jij mod bent is de sfeer wel veranderdquote:Op woensdag 8 februari 2006 16:20 schreef peristilius het volgende:
[..]
Een hint voor als jullie willen dat de posts blijven staan.
Ik ben al bijna chief, en jij..?quote:Op woensdag 8 februari 2006 16:21 schreef teh-Rammie het volgende:
[..]
Ziekenhuis.. Gaat niet goed met m'n opa(understatement)
Maarja, ik ga jou wel opzoeken xD (of niet natuurlijk)
Cool, ik ben bijna delivery boy. Nog 2 crimes en dan mag ik gokkenquote:Op woensdag 8 februari 2006 16:25 schreef Gallorini het volgende:
[..]
Ik ben al bijna chief, en jij..?![]()
Dat is niet zo mooi Rammie, sterkte met je opa en doe hem maar de groetjes uit München.
w00t, jij rankhoer..!!quote:Op woensdag 8 februari 2006 16:27 schreef teh-Rammie het volgende:
[..]
Cool, ik ben bijna delivery boy. Nog 2 crimes en dan mag ik gokken
Dankjewel, heb lang weekend dus wie weet
Hahaha, smerige leugenaarquote:Op woensdag 8 februari 2006 16:30 schreef Gallorini het volgende:
[..]
w00t, jij rankhoer..!!![]()
Ik heb een blackjack enzo
![]()
Ik heb een heel kort weekend![]()
Duhquote:Op woensdag 8 februari 2006 16:32 schreef teh-Rammie het volgende:
[..]
Hahaha, smerige leugenaar
Of niet?![]()
Mee eens. Het spel is niet meer wat het is geweest. Er zitten teveel Turken en teveel Portugezen. Zij zitten mij altijd dwars.quote:Op woensdag 8 februari 2006 16:36 schreef Gallorini het volgende:
[..]
Duh![]()
Ranken![]()
1112
![]()
![]()
![]()
![]()
eins11!111
![]()
elf12!!11
![]()
Het zijn ook altijd dezelfde huuuquote:Op woensdag 8 februari 2006 16:41 schreef teh-Rammie het volgende:
[..]
Mee eens. Het spel is niet meer wat het is geweest. Er zitten teveel Turken en teveel Portugezen. Zij zitten mij altijd dwars.
Die paupers hebben IRC ook al overgenomen. Nekschot (ingame) zeg ik je! Nekschot!quote:Op woensdag 8 februari 2006 16:43 schreef Gallorini het volgende:
[..]
Het zijn ook altijd dezelfde huuu![]()
Kben volgens mij al weken niet meer op irc geweest![]()
Ja IRC verpaupert sinds ik er bijna niet meer kom.quote:Op woensdag 8 februari 2006 16:45 schreef teh-Rammie het volgende:
[..]
Die paupers hebben IRC ook al overgenomen. Nekschot (ingame) zeg ik je! Nekschot!
Kunnen die lui IRC niet eens up houden? Dat kan nlw zelfs..quote:Op donderdag 9 februari 2006 15:09 schreef Baro_ het volgende:
n0h irc down x'D ranken is nou helemaal pauper ^^
Ik kom af en toe eens langs... Alleen omdat ik mijn G-Lines mis hoorquote:Op donderdag 9 februari 2006 15:11 schreef Roolio het volgende:
[..]
Kunnen die lui IRC niet eens up houden? Dat kan nlw zelfs..
G-strings bedoel je, vuile viezerik.quote:Op donderdag 9 februari 2006 23:27 schreef teh-Rammie het volgende:
[..]
Ik kom af en toe eens langs... Alleen omdat ik mijn G-Lines mis hoor![]()
Jij hebt echt bijles nodig. En toevallig ben ik een kei in wiskunde! Neem je morgen je boeken mee?quote:Op vrijdag 10 februari 2006 15:24 schreef Yashaaaaa het volgende:ik heb vandaag mijn eerste voldoende voor wiskunde sinds 2 jaar gehaald
![]()
Extra -> Internet-opties -> Instellingen (tabblad Algemeen) -> Bestanden weergeven.quote:Op vrijdag 10 februari 2006 15:28 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ik heb al bijles..
en ja het is een lekker ding dus jij hoeft em niet te vervangen
en ik had trouwens nog gekeken voor je oude icon maar ik kon het niet vinden zo 1.2.3
hoe kom ik ook alweer precies in men cache![]()
Ik denk Doos ofzo. En je hoeft alleen naar jpg's te kijkenquote:Op vrijdag 10 februari 2006 15:30 schreef Yashaaaaa het volgende:
owjah daar staan zo heel veel bestanden..had ik al een beetje gekeken maar waar moet ik precies op zoeken weetje wat voor een naam het ongeveer had?
dat is voor IEquote:Op vrijdag 10 februari 2006 15:29 schreef DaFan het volgende:
[..]
Extra -> Internet-opties -> Instellingen (tabblad Algemeen) -> Bestanden weergeven.
Wat stom, maar dat is niks vergeleken met deze stomme kooi!quote:Op vrijdag 10 februari 2006 00:49 schreef Gallorini het volgende:
[..]
G-strings bedoel je, vuile viezerik.![]()
11!!1undostres
![]()
![]()
![]()
![]()
11!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |