sta je #1en bijna brug wordt je gekilled door een quiter, das pas lekkerquote:Op zaterdag 21 januari 2006 18:39 schreef DaFan het volgende:
[..]
Lekker hea
Sta je #75 als Chief 5% ga je de pijp uit![]()
quote:Op zondag 22 januari 2006 21:23 schreef hipkiller het volgende:
[..]
sta je #1en bijna brug wordt je gekilled door een quiter, das pas lekker
100% gelijkquote:Op maandag 23 januari 2006 16:57 schreef DaFan het volgende:
Skive: vannacht was het ook niet alles, zo zou het ELKE DAG rond het toppunt (na schooltijd, nu dus) moeten zijn
mja je hebt een punt... maar je ziet wat er atm gebeurt met die beta server.quote:Op maandag 23 januari 2006 22:32 schreef DaFan het volgende:
Heeft er niks mee te maken, als .com pretendeert de beste en de grootste (gratis, chapeau daarvoor) gangster-MMORPG te zijn (dat stemmen op die site met die lijst) dan verwacht ik ook dat er gewoon 50-100 duizend man tegelijk kunnen spelen, zelfs met donating 40 pagina's per minuut.
Ik wijs geen vingers maar blijkbaar is Omerta Game Ltd. daar niet klaar voor.
Gooi het spel dan offline, zoek een fatsoenlijke hoster (als het daaraan ligt want de snelheid is niet veel beter geworden sinds dat akkefietje), doe daar wat mij betreft een maand of 2 maanden over maar zorg er dan ook voor dat er een hoster is, voor mijn part in Kuala Lumpur, die wél kan garanderen dat er op de topuren een miljoen aanvragen per minuut geleverd kan worden.
Ga gewoon weer terug naar je HOMO topic en blijf daarquote:Op woensdag 25 januari 2006 09:33 schreef Jooztk het volgende:
Krijg is een leven...
tief is op met je offtopic geneuzel... we bespreken hier geen leven... we bespreken omerta... iets wat niet hand in hand gaat met een echt leven...quote:Op woensdag 25 januari 2006 09:33 schreef Jooztk het volgende:
Krijg is een leven...
Zeik toch op man.. als je niets beters te doen hebt dan ons lastig te vallen ga dan lekker met je lego spelen.quote:Op woensdag 25 januari 2006 09:33 schreef Jooztk het volgende:
Krijg is een leven...
of rukkenquote:Op woensdag 25 januari 2006 15:25 schreef RedScorpion het volgende:
[..]
Zeik toch op man.. als je niets beters te doen hebt dan ons lastig te vallen ga dan lekker met je lego spelen.
Alle echte families zijn doodquote:Op woensdag 25 januari 2006 10:18 schreef White__Tiger het volgende:
[..]
Ga gewoon weer terug naar je HOMO topic en blijf daar.
Vannacht maar weer eens een keertje ingelogd, veel families/members dood.
Psico en Vaffanculo zijn ook altijd de klos.
Ik ga alweerquote:Op woensdag 25 januari 2006 10:18 schreef White__Tiger het volgende:
[..]
Ga gewoon weer terug naar je HOMO topic en blijf daar.
Paultjequote:Op zaterdag 28 januari 2006 15:49 schreef Tomasso het volgende:
Doracfas![]()
Skive![]()
Rammie![]()
(als hij hier nog komt)
enzo...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |