waarom opende je dan geen nieuwe?quote:Op vrijdag 20 januari 2006 03:16 schreef punkgirl het volgende:
dat was angstaanjagend..
jaquote:Op vrijdag 20 januari 2006 03:09 schreef punkgirl het volgende:
[..]
Ben je hard-fi al aant downloaden?
quote:Op vrijdag 20 januari 2006 03:19 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Hoeveel frikandellen heb je nodig om de aarde te bedekken?
quote:Op vrijdag 20 januari 2006 03:16 schreef punkgirl het volgende:
dat was angstaanjagend..
quote:De laatste poster van het oude topic opent de volgende, om dubbele topics te voorkomen.
nee, het is echt de TIquote:Op vrijdag 20 januari 2006 03:19 schreef rompompom het volgende:
[..]
Ik neem aan dat je de PI bedoelde? Ik heb al geNSBd ervoor
Juist, daarom deze TT ookquote:Op vrijdag 20 januari 2006 03:19 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Topic Iconquote:Op vrijdag 20 januari 2006 03:19 schreef rompompom het volgende:
[..]
Ik neem aan dat je de PI bedoelde? Ik heb al geNSBd ervoor
ok, het is wetenschappelijk verantwoord!quote:Op vrijdag 20 januari 2006 03:19 schreef mcDavid het volgende:
[..]
kijk eens goed wie de TS isquote:Op vrijdag 20 januari 2006 03:20 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Juist, daarom deze TT ookgoed gezien
quote:Op vrijdag 20 januari 2006 03:21 schreef remlof het volgende:
[..]
ok, het is wetenschappelijk verantwoord!
damn ik wou dat ik er 1 had, nu....
Had het ook tegen jou gekquote:
Ik heb genoeg liggen hoorquote:Op vrijdag 20 januari 2006 03:21 schreef remlof het volgende:
[..]
ok, het is wetenschappelijk verantwoord!
damn ik wou dat ik er 1 had, nu....
neequote:Op vrijdag 20 januari 2006 03:22 schreef rompompom het volgende:
[..]
TI is ook een PI. Het betreft immers de OpeningsPOST
*toch probeert....quote:Op vrijdag 20 januari 2006 03:23 schreef punkgirl het volgende:Bijgieten helpt niet meer.. ik ga maar eens slapen denk ik
Ik ga er zo maar 1 nemenquote:Op vrijdag 20 januari 2006 03:23 schreef Pluto_Nium het volgende:
[..]
Jaja houd je mond nou maar weer![]()
Ah, ok, dat wist ik nietquote:Op vrijdag 20 januari 2006 03:23 schreef mcDavid het volgende:
[..]
nee
de PI van de OP is aan te passen, de TI echter blijft staan... of je moet een mod lief aankijken!
Is goedquote:
Welterusten!quote:Op vrijdag 20 januari 2006 03:23 schreef punkgirl het volgende:Bijgieten helpt niet meer.. ik ga maar eens slapen denk ik
Mocht ik straks na 30 min geen andwoord meer geven, 112 is de optiequote:
laat je je frikandellen aan mij na ?quote:Op vrijdag 20 januari 2006 03:26 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Mocht ik straks na 30 min geen andwoord meer geven, 112 is de optie
Ja hoorquote:Op vrijdag 20 januari 2006 03:26 schreef Pluto_Nium het volgende:
[..]
laat je je frikandellen aan mij na ?![]()
Ik blijf, maar ik moet nog een tentamen lerenquote:Op vrijdag 20 januari 2006 03:27 schreef mcDavid het volgende:iedereen gaat ineens weg!
nou dan moest ik zo ook maar es gaan... moet morgen vroeg op, om een cadeautje te kopen voor mijn broer, voor hij naar huis gaat!
hij's jarig![]()
Maar maar maar.........dan moet jij niet gaanquote:Op vrijdag 20 januari 2006 03:27 schreef mcDavid het volgende:iedereen gaat ineens weg!
nou dan moest ik zo ook maar es gaan... moet morgen vroeg op, om een cadeautje te kopen voor mijn broer, voor hij naar huis gaat!
hij's jarig![]()
quote:Op vrijdag 20 januari 2006 03:28 schreef Pluto_Nium het volgende:
[..]
Ik blijf, maar ik moet nog een tentamen leren![]()
Nee kijk, iedere keer als er een nieuwe BeF geopend wordt, moet je er 1 bijtellen bij dat nummer. Snap je, dus niet steeds hetzelfde nummerquote:Op vrijdag 20 januari 2006 03:29 schreef mcDavid het volgende:
[..]
ik zie trouwens dat ik ook nog het nummer fout heb!
het moet #352 zijn
ik ben echt te moe, ik ga maar naar bed!
ja maar maar maar.....quote:Op vrijdag 20 januari 2006 03:30 schreef Pluto_Nium het volgende:
[..]
Nee kijk, iedere keer als er een nieuwe BeF geopend wordt, moet je er 1 bijtellen bij dat nummer. Snap je, dus niet steeds hetzelfde nummer![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |