Omdat die niet mijn levensbeschouwing proberen te veranderen.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 02:04 schreef WeirdMicky het volgende:
Waarom vind je zulke borden wél erg, maar die duizenden reclames die je proberen te indoctrineren niet?
en je wordt wel anders van een stel borden van de bond tegen woordvervuiling?quote:Op vrijdag 20 januari 2006 02:09 schreef Nosh het volgende:
[..]
Omdat die niet mijn levensbeschouwing proberen te veranderen.
Tenminste, ik voel me niet een compleet ander mens met een nieuwe zorgverzekering, of een achterlijk duur luchtje op.
Je voelt je een compleet ander mens door die borden? Heeft het toch nog nut.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 02:09 schreef Nosh het volgende:
[..]
Omdat die niet mijn levensbeschouwing proberen te veranderen.
Tenminste, ik voel me niet een compleet ander mens met een nieuwe zorgverzekering, of een achterlijk duur luchtje op.
quote:Op vrijdag 20 januari 2006 02:11 schreef Maikuuul het volgende:
Das net zoiets als bellen naar belspelletjes, je WILT dat het bestaat -knip-
Of bellen naar sexlijnen en stiekem denken dat ze echt met zichzelf spelen ipv strijken terwijl ze je lopen op te geilenquote:Op vrijdag 20 januari 2006 02:11 schreef Maikuuul het volgende:
Das net zoiets als bellen naar belspelletjes, je WILT dat het bestaat maar het bestaat gewoon niet
Ik had het ook over borden van 'normale' christenverenigingen.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 02:11 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
en je wordt wel anders van een stel borden van de bond tegen woordvervuiling?
ben je simpel, ofzo?
Dan denk je toch gewoon het eerste woord van de TT weg?quote:Op vrijdag 20 januari 2006 02:20 schreef Jordy-B het volgende:
reclame is reclame...
Oquote:Op vrijdag 20 januari 2006 02:45 schreef t0y het volgende:
Flinke typo in de TT
reclame's?quote:Op vrijdag 20 januari 2006 02:45 schreef t0y het volgende:
Flinke typo in de TT
Zo denk ik er ook over... Als mensen gek genoeg zijn er geld voor uit te geven, moeten ze dat in mijn ogen zelf weten...quote:Op vrijdag 20 januari 2006 02:20 schreef Jordy-B het volgende:
reclame is reclame...
Of dat nou voor maandverband () of de kerk is, maakt geen verschil.
persoonlijk erger ik me wel wat meer aan maandverbandreclames dan aan reclames voor de kerk... Die mensen doen maar wat ze niet laten kunnen, als ik maar niet met menstruatieverhalen geconfronteerd hoef te worden... De stemmingswisselingen zijn erg zat, dankuwel...
reclame is meer dan geld uitgeven. het is mensen laten verbinden aan een merk of stichting of gedachtengoed (sinds de politiek de pvda kent)quote:Op vrijdag 20 januari 2006 07:59 schreef RedDevil085 het volgende:
[..]
Zo denk ik er ook over... Als mensen gek genoeg zijn er geld voor uit te geven, moeten ze dat in mijn ogen zelf weten...
Iets met tolerantie enzo.
Ik wil helemaal niet dat ie bestaat, als iemand met 100% zekerheid kon bewijzen dat er een god bestaat, dan nog zag je mij niet in een kerk.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 02:11 schreef Maikuuul het volgende:
Een God vereren die helemaal neit bestaat
Das net zoiets als bellen naar belspelletjes, je WILT dat het bestaat maar het bestaat gewoon niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |